Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mi-aduc aminte cand am plecat o data spre pitesti, masina avea vreo 60.000 km cu amortizoarele originale din 2005 (cred ca erau doar ulei, nu gaz-ulei) si batea putin vantul; abia reuseam sa tin masina pe banda la 80-100 km/h, in cazul asta chiar nu mai conteaza gumele.
    Altfel ii trebuie anvelope, eu sunt foarte multumit de duragrip si le recomand.
    Nu sunt deloc zgomotoase, iar ca aderenta sunt foarte ok.
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • Cele mai convenabile calitate/pret (zic eu) ar fi Falken 185/65/15. Sub 200 lei/buc. ca tot zicea de buget redus. Oricum are dimensiunile astea, iar despre kormorane... care nici noi nu merita puse pe Logan, ce sa mai zic, mai ales daca sunt cele din prima echipare.

      Comment


      • nu dati banii pe prostii, luati bomboane la copii puneti-va niste gume decente, macar clasa de aderenta b. hai c daca nu sunt bani. si lasati jantele de 17 deoparte...195/60 mer cu 186/65, le poti pune pe aceleasi jante, nu se prinde nimeni pana nu verifica rotile si ramai cu talonul. daca dai intr-unul si ajungi la rca, aia pot refuza despagubirea pentru c-ai montat alte gume. nu sta nimeni sa calculeze ca masina cu gume mai late si talon mai mic e mai buna decat aia cu gume inguste si inalte, nu-i ca-n talon, pa. si ramai si fara talon si platesti si masina aluia.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • la fel e si cu placutele de frana care n-au omologare de strada
          mai nou astia la fraude-daune sunt mai ceva ca "geims bond"
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • amortizoarele sunt noi, maxim 10-15 mii de km maaaaxim,chiar mai putin deci stabilitate "maxima" cat poate avea un logan stock, sunt amortizoare sachs din ce am vazut eu pe sub masina, alea de pe spate.probabil si ale de pe fata. ambreiaj nou deci la mecanica sta foarte ok nu am batai vibratii in volan indiferent de viteza,la 150 la ora inafara de faptu ca imi sta "de la natura" volanul putin intr-o parte cand stau rotile drepte nu am nicio problema (da stiu o sa trec pe la facutu directiei cand schimb cauciucurile) kormoranele sunt dot 2010 parca, masina e din 2005 si a venit din fabrica cu MONTANA care s-au dus de mult, kormoranele sunt pe spate ca acu nu stiu cata vreme erau pe fata..meh alte prioritati pentru tata, normal. kormoranele repet, mai tin pana da vremea rece apoi LA GUNOI. vikingurile mai au carne de 2 sezoane sau hai 1 sezon bun. sunt dot 2013 vikingurile. dar cred ca am sa cumpar un set luna viitoare..am sa cer niste banuti de la tata si cred ca imi permit un set de falken d-alea. in cazul in care imi permit un set 195/60/15 merita acest micut upgrade? dupa cauciucurile astea am sa ma chinui cumva sa imi cumpar niste arcuri care sa coboare putin masina, suficient cat sa le pot folosi cu amortizoarele stock, pana ma hotarasc sa vad ce fac mai departe cu masina..reglabila/airride, remat etc. deci stiu ce e de facut pentru imbunatatirea tinutei de drum doar ca nu pot asa dintr-o data sa imi cumpar si o reglabila si cauciucuri si jante si tot stiti? iar la greutate de aia ziceam ca daca imi cumpar jante, imi cumpar pe 17 care sa aiba 7 kg bucata sau cat au jantele stock de aluminiu tocmai ca sa nu ingreunez aiurea puntile.

            a si e logan ambition 2005 150610 km la bord in caz ca mai conteaza dupa ce am spus ca am amortizoare noi )
            Last edited by grigu32; 8 September 2016, 14:19.
            Semințele acelaș gust are.

            Comment


            • nu am putut da edit, imi cer scuze pentru dublu post. kormoranele au dot 2011 si vikingurile dot 2014 si cam asa arata ele.
              Attached Files
              Semințele acelaș gust are.

              Comment


              • Nu-i un capat de tara, nu multi taximetristi au anvelope in stare d-asta buna ...
                Grija pe ud mai ales si mai poti merge un sezon cu ele.
                Daca vrei sa pui si arcuri sport, mai bine pastrezi dimensiunile stock.
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • daca tata a zis ca alea de pe spate le schimba anul viitor eu ascult de el, nu stiu..alea pe fata dupa ce le-am "forjat" putin cu niste porniri animalice (deh, incepator) am observat ca pe asfalt ud daca n-am grija cu acceleratia sau pornesc mai repede ca am masini in spate imi cam patineaza spre deosebire de aceleasi porniri in aceleasi conditii dar cand erau mai putin frecate cauciucurile. eu ma gandesc ca daca au diametrul putin mai mic decat ce am acuma daca am sa cobor masina cu vreo 2-3 cm mai jos nu ar atinge nicaieri.. de ce imi recomanzi sa pastrez dimensiunile stock daca cobor masina putin?
                  Semințele acelaș gust are.

                  Comment


                  • in plina vara cand dai de asfalt ud pentru ca uda desteptii astia de la rebu, normal ca te duci sanie pentru ca asfaltul ala ud e plin de praf si se face mazga, trebuie sa ai grija cu orice anvelopa in conditiile astea
                    si eu cu goodyear cand dau de benzi d-alea stropite am impresia ca nu ma mai opresc
                    pentru ca mai pastrezi un pic din confortul la rulare
                    dupa ce ca o pui pe butuci cu vreun h&r, macar balon la anvelope mai mare sa mai ai
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • eu ziceam de asfaltul ud in sensul ca afara ploua de ceva vreme, nu ca dadeau astia cu apa vara si se facea mazga d-aia. nu cred ca daca raman cu balonu o idee mai mic si cu suspensiile stock o sa imi rupa spatele cum mi-au rupt scaunele de stepway in spate..jesus. nu mai vreau calatorii in spate asa lungi cu masina aia cat traiesc,cel putin nu in spate. o sa vad eu, sa am arcurile alea si sa vad daca nu ma deranjeaza. oricum incerc sa evit cat pot gurile de canal si sa merg pe unde e mai bun drumul deci nu cred ca as simti diferente enorme intre stock si doar arcuri astfel incat sa ma determine sa le dau jos sau sa pun balon mai mare. o sa vad, dar multumesc de sfat. sa vad daca sunt diferente la capitolul confort cu gumele stock si cu alea falken 195/60 si daca nu-mi convine ceva ori trec inapoi la 185/65 ori ma bag la niste arcuri

                      si de mers sanie ma duc si pe asfalt uscat din cate am observat. am reusit sa blochez rotile fata ca si cum n-as avea abs desi eu am abs pe masina..m-am obisnuit cu ideea ca nici absu nu ma prea ajuta in unele situatii si dozez din pedala daca e ceva
                      Semințele acelaș gust are.

                      Comment


                      • ultima propozitie incearca s-o uiti. nu poti doza pedala cum face abs-ul. crede si nu cerceta. ruleta si accelerometrul nu mint, simturile te pot insela insa. intr-o singura varianta te incurca abs-ul, cand franezi blana si prinzi cu roata o gura de canal sau o sina de tramvai (mers in lungul sinei), in rest te cam scapa de belele. daca ai lichid de frana din 1848, de la revolutia lui vladimirescu si balcescu, schimba-l. influenteaza al dracului franarea
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • uite ca o singura data simtul m-a ajutat. daca stateam dupa abs probabil ii spargeam spatele prietenului meu (q7 din 2016) si avea cel putin 50 de m in fata mea..era o cale ferata a unei firme si poti trece linistit cu viteza peste..si culmea ca el cu ditamai q7 mai ca nu s-a oprit de tot si eu veneam cu 80-90 la ora. am piscat o data frana mai mult de jumatate, m-am trezit cu rotile fata blocate. ok in situatii limita da ai dreptate, nu cercetez nu nimic, imi pun increderea in abs dar in situatia asta in care mi se blocheaza rotile chiar daca am abs eu zic ca dozajul din pedala m-a ajutat. va dau dreptate,oricand abs-ul face mai buna treaba ca piciorul meu. nu stiu, am ramas cu sechele dupa incidentul asta )

                          lichidul de frana nu are mai mult de un an..hai maxim 2, oricum o sa-l intreb pe tata si cand schimb cauciucurile o sa fac si reglaju rotilor sa stea si volanul drept la fel ca rotile si o sa-i spun si de lichidul de frana. ca si comparatie am sandero stepway si ca si cursa de pedala ambele sunt cam la fel, atata ca la inceput aveam impresia la sandero ca apas putin, masina incetineste apoi mai apasam un cm 2 si masina incetinea la fel si aveam senzatia ca am ramas fara frane
                          Last edited by grigu32; 8 September 2016, 17:01.
                          Semințele acelaș gust are.

                          Comment


                          • Ceva nu se leaga
                            Ori nu stii ce inseamna abs, ori nu ai pe masina, ori ai si nu-ti functioneaza...
                            Daca ai asa ceva, nu ti s-ar bloca rotile
                            Seba, lasa ca n-a murit nimeni ca n-a avut abs, prostia insa da, te omoara...
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • daca iti spun. ambition 2005 absul functioneaza perfect, am avut patania aia si eram ceva gen wtf. dupa ce am ridicat piciorul si am apasat mai tare frana si-a revenit, a intrat absul si n-am avut probleme de atunci, ba chiar am si pus cateva franari bruste de la 60-70 la ora si simteam spre final cum intra absul in functiune. drumul era in panta, ma gandesc ca probabil a fost si o mica denivelare si au fost rtile in aer fix cand am apasat eu sau nu stiu. daca ma credeti bine daca nu nu. fac cate filmari doriti,absul functioneaza perfect,dar aia a fost prima si singura data cand am patit atat eu cat si tata. s-a uitat la mine asa de parca eram fumat sau ceva.
                              Semințele acelaș gust are.

                              Comment


                              • daca rotile au prins denivelare si s-au ridicat, atunci da, se blocheaza rotile, dar daca tu tii pedala apasata in continuare, la revenirea pe asfalt ar fi trebuit sa franeze blana. asta e comportament tipic de franare pe denivelari (valuri mici intalnite exact la semafoarele din intersectiile mari si trecerile de cale ferata). eu am avut in total 4 loganuri, toate cu abs si la nici unul nu s-a "pierdut" abs-ul in situatiile respective. am cam 250000km facuti cu diferite loganuri si n-am patit ce spui tu. ma rog...shit can happen
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google