Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu pot sa fiu de acord cu specialistul tau. Oare el a mers cu atat de multe anvelope ca sa traga o concluzie? Intreb pentru ca eu cand trebuie sa plec in interes de serviciu, iau ce masina gasesc prin firma (majoritatea Logan). Masini care sunt echipate cu ce anvelope a avut furnizorul in stoc cand s-a trezit inginerul ca ninge. Asa ca pot sa compar.

    Un producator de anvelope nu are cum sa realizeze o anvelopa de iarna care sa franeze mai bine pe carosabil umed, decat cele cu profil de vara. Adica daca am de vara Debica Passio, care sunt execrabile la franatul pe ud vara, nu am cum sa franez mai bine cu Debica Frigo pe timp de iarna.

    Cu Dunlop-urile nu am reusit niciodata sa raman inzapezit, desi au fost cazuri cand am iesit dimineata dupa ninsoare si am facut primele urme pe strada. Cu low costurile am ramas pe stradute care aveau deja sleauri formate.

    E adevarat ca este o diferenta de pret intre cele premium si cele low cost, dar diferenta aia o regasesti in calitate.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • Nu discut de low cost si premium. Ci de midle range si premium.
      Eu discut exclusiv de cauciucuri de iarna...folosite iarna. Am mers cu cauciucuri de iarna vara...hmmm...senzatii tari. Target-ul meu este vremea din TM (adica undeva intre max 15 grade si min -5 grade...foarte putina sau deloc zapada...si ocazional un munte cu zapada).

      vitriol nu's cat de mult a mers...dar la fel...nici nu stiu cat de multe a proiectat (dar fiind asta meseria lui...probabil multe). Si nu, nu lucreaza la conti

      Comment


      • Da, dar peste 4 ani, unul cu cu Dunlopuri vechi la masina poate nu o sa se descurce la fel de bine ca tine cu niste Barum-uri noi.
        Toata chestia e sa nu vrei nimic de la primul set de gume slabe, iar dupa 4 ani de impins la masina, la al 2-lea set sa te gandesti: acu' sunt si eu peste Dunlop-ul ala ce are deja 4 ani.
        De-acum impingem la masini si eu, si ala cu Dunlopuri de 4 ani.
        Last edited by mr.K; 17 October 2016, 15:05.

        Comment


        • mr.K diferentele nu sunt asa de mari. Adevarat...daca conduci sportiv...atunci poate simti diferente. Dar altfel...destul de greu. Adevarat...eu n-am sesizat diferente majore intre Barum si GoodYear de iarna...asta la stilul meu de mers...

          Comment


          • Diferenta nici nu trebuie sa fie mare.
            E fix cat sa ramai inzapezit pe undeva, sau sa simti cum fuge spatele masinii pe coborari, in ace de par, fara sa pisti frana deloc.
            Si cel mai tare se simte diferenta intre guma premium de iarna si cea low cost pe carosabil umed si rece. E jale.

            In zapada mare mai pui lanturile si scapi, dupa ce-ti injuri toate neamurile ca ti-au inghetat degetele.
            Dar pe carosabil umed n-ai ce face, te bazezi pe anvelope, ca mersul prudent ajuta doar partial.
            Last edited by mr.K; 17 October 2016, 15:10.

            Comment


            • are dreptate herr K, iarna pe ud dar neinghetat, acolo vezi cat de buna e guma premium. si daca i ghinion sa-l pupi pe unul la o fana brusca, te gandesti ca aia 30lei/buc diferenta de pret meritat toti banii, versus faruri, bara, radiator, capota si rca dat aluia din fata...
              @bolovan: acu 10 ani se legasera presele de vulcanizare din curing la hanovra, si pentru orice deviatie de proces trebuia acordul calitatii. monitorizarea parmetrilor se facea online prin tpm, stiu ca ne-am mchinuit ceva vreme pana sa "explicam" plc-urilor beckhoff de unde sa-si ia datele, in functie de articolul care intra pe presa; probabil s-a renuntat la controlul asta, desi nu-i stiu pe nemti dispuzi la favoruri din astea. mai ales ca ideea monitorizarii centralizate a venit la vremea respectiva de seful dezvoltari pe concern la acea ora.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Originally posted by bolovan View Post
                vitriol aaa...ceva barumuri polaris (vo 190 lei pt T88 si 220 lei pt T92 - indicile de sarcina...dar cica pt Logan este suficient T88...). Alternativa era goodyear pe la 270 lei. Sau conti la 265 lei.
                Advarat...omul mi-a spus simplu: sa nu ma duc in Oymyakon...(Acum la ora asta sunt vo -10 grade acolo. Asta noapte au fost -19...si inca nu a inceput iarna...)
                sau poti sa-ti iei niste nokiane la 220 de lei http://anvelope-discount.ro/anvelope.../r15/88t/17960

                Comment


                • E buna oferta. Am auzit un coleg care lauda nokianele dar era doar o parere (adica una). Pe altcineva n-am mai auzit sa le laude sau sa le injure. Cine a "purtat" asa ceva? Pe site zice ca sunt foarte bune pe zapada si pe uscat, de ud nu zice nimic.

                  Comment


                  • Kojak poate sa ne lamureasca. El are Nokiane.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • Excelente pe zapada, ok pe gheata. Pe uscat, toate sunt bune. Tocmai ce le-am dat in gura we asta pe uscat...exceptand ca se lasa masina mai mult pe curbe si pe frana dacat cu Dunlopurile de vara si sunt putin mai zgomotoase, in rest feelingul e cam la fel.
                      Decente spre bune pe apa/umezeala;
                      Mediocre pe mazga de toamna (aici e complicat sa stea excelent pana si ptr. cele premium). Mai ales la o masina fara ABS.
                      Per total, daca tragem linie sunt niste anvelope bune, mid-end (eu nu le consider premium si nici rapoartele vad ca n-o fac), cu un raport pret-performante, ok. Niste anvelope cinstite, corespunzatoare...pa barosaneala, ca lunea, prima zi de we.
                      Un alt punct forte, sunt destul de usoare, destul de silentioase si f, confortabile (mai confortabile decat DunlopW M3, chiar si cand erau noi)

                      Eu le compar cu fostele Dunlop Wintersport M3, care erau mult mai grele si zgomotoase...dar stateau mai bine la aderenta pe mazga. De zapada, nu mai zic, aveau un grip fantastic, am tras niste zapezi cu ele prin tara...dar dupa 6 ani devenisera rigide, aderenta pe umezeala era nasoala rau (aviz amatorilor, tov. Vitirol, se aude, da? )
                      Last edited by Kojak; 17 October 2016, 22:01.

                      Comment


                      • Merci pentru lamuriri. Eu zic ca merita la banii astia daca sunt asa si te tin 5-6 ani. Fata de Debica frigo2 sunt mult mai convenabile.

                        Comment


                        • Oricum, eu am modelul W Plus, de la Nokian
                          Modelul mai nou WR D3, vad ca are review-uri mult mai bune, posibil sa fie chiar premium.
                          La 200 si ceva de lei per bucata si cu un dot din a 2-a jumatate a anului 2016, sunt un best-buy.
                          Will the Nokian WR D3 suit your car? Find the best tyre for your car read 42 reviews for the Nokian WR D3 and compare to other Winter tyres at tyre reviews


                          Nu stiu cum sunt Debica Frigo 2, dar am o banuiala ca WR D3 sunt cu mult peste.

                          Eu de la astia le-am luat in urma cu 2 ani (pe vremea aia nu exista, sau nu era disponibil modelul asta):


                          Nea Fane, ai masina noua...e pacat sa n-o incalti cum trebuie cu niste botine de calitate, da-le dreq de Frigo.
                          Astept sa-ti iei Nokianurile si sa le uzi cu un 6 pack de Heineken in cinstea mea, ca io te-ndrept numa' catre lucruri de calitate.
                          Last edited by Kojak; 17 October 2016, 22:26.

                          Comment


                          • Originally posted by Kojak View Post
                            ...sa le uzi cu un 6 pack de Heineken...
                            te-ndrept numa' catre lucruri de calitate.
                            Am remarcat ca numa' catre lucruri de calitate (ulei, anvelope, chiar si berea etc.) Apropos, ai schimbat marca de bere, schimbi si masina... numai schimbari (in bine, desigur ).
                            Ideea era ca am buget de austeritate pentru gume si cineva mi-a recomandat debica sa ma incadrez in buget. Sper sa-mi iasa calculele si sa incalt masina cu nokiane cel putin.
                            Last edited by Fanez; 17 October 2016, 23:32.

                            Comment


                            • Anvelopele si franele sunt lucruri la care n-ar trebui facute compromisuri. Primele sunt singurele lucruri care te tin pe drum si celelalte care te opresc
                              Mai bine sa ai anvelope de calitate si sa n-ai nevoie de ele intr-o urgenta decat viceversa.
                              Si avand in vedere ca nu e o cheltuiala pe care o faci decat o data la cativa ani, merita efortul financiar pentru niste anvelope de calitate.

                              Comment


                              • Absolut de acord!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google