Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa zic si eu despre Fulda Kristall Montero3 ale mele (laudate de mine): Pe polei/ghetus (cum am intalnit pe toate stradutele din sectoarele 2 si 3) nu sunt tocmai bune. Te descurci cu ele cum te descurci cu orice anvelopa "best buy" medie. N-am avut probleme dar am avut nevoie de atentie sporita. Se comporta bine pe celelalte tipuri de drum (ud, zapada, zloata etc) si acceptabil pe polei/ghetus.

    Comment


    • Dar care anvelopa se se descurca foarte bine pe un astfel de carosabil?
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Azi-dimineata a fost in Petrosani un polei de toata frumusetea. N-am avut nicio problema cu CC-urile, am mers usor, frana de motor pe primul plan (oricum, eu in general sunt fan al franei de motor). Avand in vedere ca n-am servodirectie, alunecusul l-am simtit din plin in volan, in sensul ca-l puteam sa-l rotesc cu un singur deget.
        M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

        Comment


        • Un test din 2017 http://www.tyrereviews.co.uk/Article...185-65-R15.htm
          Logan 0.9 TCe 2018

          Comment


          • Marți după-amiază am pățit un pocinog. Veneam spre casă și trecând printr-o intersecție din apropierea blocului în care locuiesc am auzit dintr-o dată un fel de „pleoscăit” ritmic venind dinspre anvelopa dreapta-spate (similar cu sunetul care se aude când, în timpul mersului, se lipește de roată vreo pungă de plastic care la frecare rotație lovește în caroseria mașinii). Am crezut că este chiar o mizerie lipită de roată, mai ales că după ce s-a auzit de vreo 5-6 ori, sunetul respectiv a dispărut. Ajungând în parcarea blocului, m-am uitat la roată, după care mi-am rugat soția să se uite și ea în timp ce eu am dat ușor cu spatele câțiva metri. Nu s-a văzut nimic la roată.
            Miercuri dimineața a trebuit să merg până la Deva. Când am coborât în parcare, mașina stătea într-o rână, cu anvelopa dreapta-spate dezumflată complet. Am pus repede rezerva (Debica Navigator) și am constatat că aveam pe CC o mândrețe de holzșurub înfipt oblic până-n „prăsele”. După ce mi-am terminat treburile prin Deva, am mers la primul service ieșit în cale și în 10 minute s-a rezolvat pana, dar acum aș vrea să vă întreb câtă încredere se poate avea într-o anvelopă vulcanizată? Pot să mă aștept la surprize neplăcute? Nu de alta, dar am avut niște cheltuieli nițel cam mari în ultima perioadă și până la salariul din 15 ianuarie n-am nicio șansă să pot da cca. 300 lei pe o anvelopă nouă.
            M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

            Comment


            • Originally posted by SoNyKeL View Post
              Daca are cineva conti TS860 ne montate , sa le masoare sa imi zica si mie cat au de noi, eu am uitat sa le masor.
              au 9 milimetri , iar adancimea microlamelor e de 3 milimetri

              Comment


              • Originally posted by Cherubino View Post
                Marți după-amiază am pățit un pocinog. Veneam spre casă și trecând printr-o intersecție din apropierea blocului în care locuiesc am auzit dintr-o dată un fel de „pleoscăit” ritmic venind dinspre anvelopa dreapta-spate (similar cu sunetul care se aude când, în timpul mersului, se lipește de roată vreo pungă de plastic care la frecare rotație lovește în caroseria mașinii). Am crezut că este chiar o mizerie lipită de roată, mai ales că după ce s-a auzit de vreo 5-6 ori, sunetul respectiv a dispărut. Ajungând în parcarea blocului, m-am uitat la roată, după care mi-am rugat soția să se uite și ea în timp ce eu am dat ușor cu spatele câțiva metri. Nu s-a văzut nimic la roată.
                Miercuri dimineața a trebuit să merg până la Deva. Când am coborât în parcare, mașina stătea într-o rână, cu anvelopa dreapta-spate dezumflată complet. Am pus repede rezerva (Debica Navigator) și am constatat că aveam pe CC o mândrețe de holzșurub înfipt oblic până-n „prăsele”. După ce mi-am terminat treburile prin Deva, am mers la primul service ieșit în cale și în 10 minute s-a rezolvat pana, dar acum aș vrea să vă întreb câtă încredere se poate avea într-o anvelopă vulcanizată? Pot să mă aștept la surprize neplăcute? Nu de alta, dar am avut niște cheltuieli nițel cam mari în ultima perioadă și până la salariul din 15 ianuarie n-am nicio șansă să pot da cca. 300 lei pe o anvelopă nouă.
                Snur sau petic?

                Comment


                • Daca este facuta cu snur, am inteles ca viteza maxima este limitta parca la 130, nu sunt sigur de valoare, daca este facuta cu petec din interior, nu ai nici o treaba.
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • E cu șnur.
                    M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                    Comment


                    • Daca scapa aer ii mai pui un petic si e ca noua. Nu ai de ce sa iti faci griji.

                      Comment


                      • Originally posted by Cherubino View Post
                        .. aș vrea să vă întreb câtă încredere se poate avea într-o anvelopă vulcanizată? Pot să mă aștept la surprize neplăcute?.
                        E groasă rău! E grav! Mai bine mergi in 3 roti decât să mergi cu ea vulcanizată. )) N-ai de ce să-ți faci griji. Poți să ai surprize neplăcute doar dacă mai "furi" vreun cui sau alt holtzsurub. Poți să uiți de ea până schimbi setul.

                        Comment


                        • In general, majoritatea intepaturilor in calea de rulare se repara cu snur; petic se pune doar cand e intepatura pe flancuri. Mai rau e cand ai o taietura, atunci chiar ca trebuie sa inlocuiestei anvelopa. Concret: nea Cherubino, mergi linistit, daca poti sa uiti de incident; daca nu, te vei alege cu un stres inutil permanent.
                          Last edited by IancuMIC; 7 December 2018, 21:20.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • OK, am înțeles, mulțam!
                            M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                            Comment


                            • Sambata, am inlocuit rotile cu anvelopele de iarna. Sa mergi la 18-20 de grade cu anvelope de iarna e aceiasi utopie cu preocuparea de a avea mai bune anvelope de iarna la ce ierni am avut in ultimii ani in sud-est. Nu stiu daca am mers 300km efectiv pe drum acoperit (partial) cu zapada iarna asta, asa ca, daca mai era nevoie sa spun, nu voi mai opta pentru anvelope dedicate fiecarui sezon; la specificul rulajului meu, chiar nu merita efortul.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Da. E un efort financiar substanțial pentru unele persoane,dar va exista o zi într-o iarnă când vei avea nevoie de anvelope de iarna și atunci vei regreta decizia luată.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google