Anvelope - Profil V Sau ASIMETRIC ? Help!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by VaderTM View Post
    ok, dar unde gasesc partea teroretica despre tipurile de profile existente; evident ca pe site-ul lui Continental vor fi laudate modelele lor cele mai scumpe (fiecare isi lauda ce are); daca s-ar gasi undeva aceste date ar fi excelent. Totdeauna parerile vor fi impartite.

    Nu mai deschid alt thread dar as fi curios ce parere aveti atunci si de anvelopele ALL SEASON, eu cred ca sunt cel mai prost compromis (mediocre si vara si iarna). are cineva "incaltate" gume all season?
    Un poll foarte bun cu impresii ale "cititorilor" de gume este www.TyreTest.com
    Gasesti sute de aprrecieri ale utilizatorilor.
    Alta sursa sunt testele ADAC sau ale revistelor de specialitate cum ar fi "auto motor und sport", care fac anual teste masurate cu echipamente specializate, pentru anvelopele celor mai cunoscute firme.

    la subiectul "all season":
    Anvelopele all season sunt un compromis pentru cei care nu au pretentii mari de performanta si nu vor sa se complice (fie din motive de km putini parcursi anual, circulatie preponderent in oras, sau probleme de spatiu de depozitare).
    Pentru cine vrea sa stea pe sosea nu recomand nici o guma "all season" deoarece este un compromis la aderenta, atat vara cat si iarna
    Last edited by detail; 10 March 2009, 11:51.

    Comment


    • #32
      Un “V” adevarat :



      Un profil Eagle F1,excellent in toate conditiile de vara,mai putin pe noroi sau ploaie foarte abundenta.Canalele subtiri nu reusesc sa degajeze suficienta apa,aparand mult mai usor fenomenul de acvaplanare decat in cazul altor anvelope.



      Un profil care se comporta mai bine pe ploaie abundenta,insa datorita canalelor mai largi,au o aderenta ceva mai redusa pe uscat.



      Un profil Toyo excelent in varii conditii,demn de luat in seama de orice iubitor de aderenta maxima .



      Un profil de la AVON:



      Profilul “V” se dovedeste a fi excelent pe asfalt ,dar limitele si le arata pe drum sinuos cu viraje scurte si rapide,marind efectul supra sau subvirator.
      Nu sunt recomandate celor ce le place sa se “dea” pe drum de munte. ;)

      Comment


      • #33
        Originally posted by alex86 View Post
        Sa facem o mica comparatie intre rezultatele celor 2 marci doar pe uscat si ud pe zapada nu are rost deoarece nu ai ce cauta cu ele pe zapada in mod normal, iar apoi sa tragem concluzii
        Rezultatele publicate de tine sunt rezultate ale unui poll al cititorilor, si nu masuratori efective. Difera numarul posturilor si km parcursi cu fiecare guma.
        Tine cont si ca Michelin sunt de prima echipare, iar clientii care cumpara Toyo au trecut de prima echipare, sunt mai pretentiosi.

        Comment


        • #34
          pe ploaie, uniroyal rallye sunt un fel de refreinta in materie. nu uitati ca-s proiectate pentru vremea din anglia
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #35
            Eu am Dunlop SP Sport 01 de cand am masina (aproape) Dupa 1000 de km am aruncat Kororanele fara sa ma uit in urma. Pot sa spun ca nu am pierdut aderenta nici pe asfalt uscat, nici pe ploaie. Iarna nu am avut tupeu sa le incerc ca nu am la ce sa ma astept de la ele, sunt anvelope de vara exclusiv. Le recomand.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #36
              ca si vitriol am SP Sport 01 185/65R15 de la inceputul anului. au apucat si zapada (a fost o oferta la un depozit 210 Ron bucata) si trebuie sa spun ca sunt pur de vara - nu ai ce cauta cu ele pe zapada/gheata in rest nici o problema. sa mai incalzit un pic si se simte cum isi schimba comportarea. pe uscat le-as da 10, mazga 8, ploaie 9.

              asta e parerea mea, sper sa va ajute
              Last edited by Christian86; 12 March 2009, 21:22. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #37
                de unde le-ai luat la pretu asta?

                Nu da QUOTE la ultimul mesaj!
                Last edited by Zsolt; 13 March 2009, 21:43.

                Comment


                • #38
                  Christian86 !!!!!!!!!!!!!!!

                  de unde le-ai gasit la 210RON/buc

                  Comment


                  • #39
                    da-i pm ca poate nu se uita pe topicul asta...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #40
                      ok; dace se poate putin off-topic: intre debica furio si sava intensa cam ce ati alege?

                      Comment


                      • #41
                        sincer, niciuna nu-mi spune nimic interesant. eu as lua altceva.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #42
                          nimic nou sub soare?

                          Comment


                          • #43
                            poate spune cineva cate impresii despre nankang ns2, cine a auzit sau ,,a purtat " asa ceva. poza e informativa, pt a se vedea profilul
                            Attached Files

                            Comment


                            • #44
                              astept pareri despre anvelopele de mai sus

                              Comment


                              • #45
                                vad ca sunt persoane pe aici care nu stiu ce inseamna dimensiunile alea de pe gume. 185 - este latimea benzii de rulare (latimea cauciucului) 65 - este inaltimea gumei, a talonului (distanta de la banda de rulare la diametrul interior, sau diferenta dintre diametrul exterior si cel interior) iar 15 - este diametrul jantei (sau diametrul inetrior a lgumei)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google