Taxa de prima inmatriculare

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Merci. Am chitanta. Cred c-o sa ma preocup de recuperarea ei. Care mai sunt demersurile acum?

    Comment


    • Fanez , vezi că din câte știu eu data limită până când se depunea o cerere de recuperare a taxei pe cale administrativă a fost 1 februarie. După această dată trebuiau elaborate norme de aplicare pentru restituirea taxei , care ironic sau nu tocmai eliminarea timbrului elimină și aceste proceduri .(exact hoție marca PSD ). Altfel spus în lipsa acestor proceduri , doar în instanță mai poți recupera această taxă.

      Comment


      • Guvernul pregătește pentru proprietarii de mașini, în locul timbrului de mediu, introducerea unei taxe de poluare sub formă de vignetă, diferențiată ca valoare în funcție de gradul de poluare al autoturismului, șoferii urmând să aibă acces în diferite zone ale marilor orașe doar pe baza unui sticker colorat lipit pe parbriz. Sistemul este deja aplicat în Germania și pregătit acum și pentru România.

        Informațiile Profit.ro, obținute din surse convergente, au fost confirmate și de surse oficiale din Ministerul Mediului, instituție care coordonează grupul de lucru ce lucrează la introducerea noului sistem.

        Valoarea taxei va fi stabilită în funcție de normele de poluare Euro, emisiile de noxe, dar și de carburantul folosit.
        În București a apărut la un moment ideea ca circulația mașinilor să fie interzisă în centrul orașului, dar nu a fost introdusă.

        Acum, Guvernul încearcă să oprească invazia actuală de mașini second-hand, resimțită încă din această lună după eliminarea timbrului de mediu, cu o taxă similară celei care i-a ajutat pe germani să scape de mașinile vechi.
        "Confirmăm că este în lucru introducerea unei taxe de intrare în orașe mari. Pentru România, este în lucru introducerea, în locul timbrului de mediu, a unei taxe de intrare în marile orașe, care presupune o plată în funcție de noxe și de combustibil plus un sticker, cu o anumită culoare, pe anumite zone ale unui oraș. Astfel, pentru ca un șofer să poată intra cu o mașină poluantă în centrul orașului, de exemplu, el va trebui să plătească o anumită taxă și va primi în schimb un anumit sticker cu o culoare care îi va permite accesul. Din acest moment este în lucru și o «zonare» a Bucureștiului", au arătat sursele autorizate, la solicitarea Profit.ro.
        Guvernul pregătește pentru proprietarii de mașini, în locul timbrului de mediu, introducerea unei taxe de poluare sub formă de vignetă, diferențiată ca valoare în funcție de gradul de poluare al autoturismului, șoferii urmând să aibă acces în diferite zone ale marilor orașe doar pe baza unui sticker colorat lipit pe parbriz. Sistemul este deja aplicat în Germania și pregătit acum și pentru România. Surse oficiale confirmă informația.

        Comment


        • O discriminare, daca nu va fi impusa ca o taxa locala, prin hoitarari ale consiliului local.
          Daca la Londra vrei sa platesti "Congestion Charge", o faci. Iar taxa se plateste numai in zilele lucratoare, numai intre orele 7 si 18.
          Dar nu e impusa prin lege, la nivel de tara.
          Iar ne da UE peste bot, dar pezedelei nu-i pasa, hotia rezista.
          Last edited by mr.K; 24 February 2017, 15:54.

          Comment


          • doar în instanță mai poți recupera această taxă.
            Atunci iar renunt.
            Iar ne da UE peste bot, dar pezedelei nu-i pasa, hotia rezista.
            Iar ne apucăm să strigăm "văleu, ce nenorocire!" inainte sa aflam despre ce e vorba exact. Tipic usr.

            Comment


            • Nu inteleg ce legatura are coada vacii cu stampila primariei i.e. USR ...dar ma rog
              Ma cam indoiesc ca pot implementa asa ceva si oricum va fi de durata.
              Eu nu stiu ce se vaita guvernul ca se umple Romania de rable pentru ca nu e deloc asa.
              Inainte daca aduceai de afara o masina Euro 4 plateai taxa de te indoia- spre 1,000 EUR. Normal ca lumea apela la Euro 2- 3 , ca era taxa mai mica.
              Plus ca daca aveai ghinionul de a fi cumparat masina noua in 2008-2009 cand a fost suspendata taxa...cu aia ramaneai pentru ca daca era sa o vinzi, cumparatorul trebuia sa plateasca taxa cam 800 EUR.
              Eu la SAAB ul meu daca vroiam sa il inscriu pe numele meu, trebuia sa platesc vreo 1,600 EUR (EURO 4), desi poluez foarte putin pentru ca e pe GPL.

              Cea mai la indemana masura este sa faca odata ordine la ITP- nu orice avantu'' prabusirea SRL sa fie autorizat sa 'faca''ITP- cu 100 lei spaga iti pune testul de poluare de la alta masina, si tu poluezi de rupi cu ITP valabil.
              Dar cum avem un guvern care da ordonante noaptea... nu ma mai mira nimic in aceasta tara.
              Apropo - zero bani alocati pentru centura capitalei pana in 2020. Si noi tipam ca suntem pe locul 5 in lume la ambuteiaje si pe primele locuri la aerul poluat. Tot e bine ca suntem si noi primii cu Bucurestiul la ceva
              Last edited by eugenmanea; 24 February 2017, 20:27.
              Saab 9-5 Aero

              Comment


              • Așa ar fi corect, stau și mă întreb dacă testele de noxe ar fi pe bune , care ar ieși mai bune:
                1. Loganul meu Euro 4 cu 120.000 km reali
                2. Golf 4 Euro 4 cu 3-400.000 km
                3. Bmw ,Euro 5 cu minim 500.000 km
                .........
                @Fanez Totuși interesează-te mai bine, poate există vreo procedură și acum să poți recupera taxa
                Last edited by dacia1981; 24 February 2017, 22:46.

                Comment


                • O sa ma interesez ca mi s-a pus pata.
                  O sa ma interesez maine ca acum e noapte si toata lumea doarme. Ma interesez asa noaptea, ca hotii?
                  Last edited by Fanez; 24 February 2017, 22:57.

                  Comment


                  • Originally posted by dacia1981 View Post
                    Așa ar fi corect, stau și mă întreb dacă testele de noxe ar fi pe bune , care ar ieși mai bune:
                    1. Loganul meu Euro 4 cu 120.000 km reali
                    2. Golf 4 Euro 4 cu 3-400.000 km
                    3. Bmw ,Euro 5 cu minim 500.000 km
                    .........taxa
                    Daca toate masinile sunt in buna stare de functionare, ar trebui sa scoata aproximativ cat scrie in specificatiile tehnice ale fiecarui motor. Daca nu, nu ar trebui sa treaca ITP ul.
                    In Germania la fiecare ITP sunt obligati sa puna placute si discuri noi. La noi daca se invarte roata,cu o mica atentie treci ITP ul chiar daca tu iei stanga de volan si masina tinde sa o ia la dreapta.
                    Saab 9-5 Aero

                    Comment


                    • nu-i chiar asa !
                      tre sa bagi un cinzecii ca sa treci

                      Comment


                      • @ pukyman:
                        Multumesc foarte mult!
                        Raspunsurile dumneavoastra sunt chiar mai bune si mai complete decat intrebarile mele!

                        Comment


                        • Originally posted by anton.dan View Post
                          nu-i chiar asa !
                          tre sa bagi un cinzecii ca sa treci
                          In viata mea nu am dat spaga la ITP, ba din contra le am atras atentia sa imi verifice masina la sange, avand in vedere ca este viata mea in joc.
                          Eu nu inteleg de ce mai marilor nostri le place sa isi complice viata, cand totul e atat de simplu. Cateva controale inopinate la statiile ITP care sa se lase cu inchisoare pentru cei care inchid ochii si gata..se rezolva cu rablele din Romania. Nu..ne complicam cu taxe pe culori, procese pe la Cedo.. ce sa mai.. de ce sa ne fie bine cand poate sa fie rau.
                          Saab 9-5 Aero

                          Comment


                          • Ministrul Mediului, Daniel Constantin, vine cu precizări la Interviurile Europa FM despre o viitoare taxă care să înlocuiască timbrul de mediu, eliminat la 1 februarie.

                            Varianta luată în calcul în acest moment: stickere auto care să permită accesul mașinilor în anumite zone din marile orașe. Guvernul încearcă astfel să oprească invazia de mașini second-hand în marile orașe după eliminarea timbrului de mediu.

                            În plus, ministrul Daniel Constantin a explicat că taxarea ar putea fi dublă. Pentru mașinile care poluează mai mult, Ministerul Finanțelor ar putea impune un impozit mai mare.

                            Apoi, proprietarii de mașini vechi vor trebui să-și achiziționeze de la RAR stickere colorate în funcție de norma de poluare. Stikerul va fi plătit la înmatricularea mașinii sau pentru cei care au deja mașini înmatriculate, în termen de doi ani.

                            Comment


                            • ”Dacă vă înmatriculați mașina, cu siguranță, veți avea de la început un sticker nou. Cele deja înmatriculate vor avea o perioadă, într-una din variantele discutate, de doi ani de zile în care să se pună în acord cu legislația în funcție de poluare.”
                              Dar cei care au platit taxa si n-au recuperat-o trebuie sa-si mai ia stick?
                              ”Putem avea situații în care Bucureștiul să pună o taxă, Iașul să nu pună, Brașovul să pună. Ei decid în funcție de ce se întâmplă acolo.”
                              Prin urmare depinde de primarie.

                              Comment


                              • Se va restitui taxa/timbrul si toti vor fi obligati sa ia sticker. Cei mai avantajati vor fi cei cu Euro 6, urmati de Euro 5. De la Euro 4 in jos s-ar putea pune o taxa de poluare si in impozitul anual.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google