Anvelope De Iarna Din 1 Noiembrie Pana In ... ???

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Pauza de masa. Nu le-am numarat 30x4, doar pe alea de pe puntea fata.
    Cand m-am intors, am numarat de curiozitate. Si in parcarea de acasa, 9 din 10 masini au anvelopele de iarna, inca.

    Comment


    • #77
      Salutare! VA rog sa ma ajutati si pe mine cu o parere/sfat: in week-end voi face un drum pana la Brasov, pe masina am in continuare cauciucurile de iarna. Sa le pun pe cele de vara? Sper sa nu fie pareri ca trebuie sa le iau in portbagaj..multam fain.

      Comment


      • #78
        Vali, daca stii sigur ca ai zapada pe traseu mergi cu cele de iarna.
        Cum am spus si mai devreme, daca prin absurd in iulie e zapada si nu ai cauciucuri de iarna ai pus-o

        Comment


        • #79
          Cred ca mai bine le mai tin si drumul acesta, apoi le schimb, am de mers si pe noapte, deci posibil sa mai fie vreo surpriza. dar stiti ce este interesant: anul trecut am benefiviat de promotia la Dacia cu schimb de anvelope platit si depozitare gratuita. contractul de depozitare este pana la 20 aprilie.
          Acum , reteaua Dacia mai baga o promotie la 15 lei de roata schimbat, echilibrat SI depozitat timp de 6 lunui. Promotia aceasta este pe 26-31 martie.
          Acum, daca unul schimba caucioacele si pe 27 ninge, inseamna ca circula ilegal, corect?
          Asta inseamna ca termenul de 31 martie pentru pastrarea cauciucuriloe de iarna este irealist, si ca , de fapt, mai bine mergi cu remorca cu cauciucuri dupa tine..

          Comment


          • #80
            Pai cam asa e treaba, cam stupida, acum e ilegal si sa mergi cu cauciucurile de vara pe "caldura" asta, tu daca pleci la brasov cu cauciucurile de vara ai fi in ilegalitate daca dai de zapada si invers.
            Pana la urma devin interesante cauciucurile all season desi mie nu imi plac deloc, nu sunt bune nici vara nici iarna in comparatie cu cele dedicate.
            http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

            Comment


            • #81
              Asta noaptea a nins in judetul Suceava.
              Si la ora asta un drum national este inchis, intre Campulung Moldovenesc si Radauti.

              Uite ca ninge si-n aprilie.
              Cine sta in zone de munte, cred ca trebuie sa aiba in calcul schimbarea anvelopelor dupa jumatatea lunii aprilie.

              Comment


              • #82
                8 lucruri de știut despre anvelopele de iarnă
                Echiparea automobilului cu anvelope de iarnă e obligatorie între 1 noiembrie şi 31 martie. Însă, trebuie să știți că nu veţi fi amendat...
                In cazul unui al III-lea razboi mondial, femeile ar primi puşti... iar bărbaţii puştoaice !
                http://searchme71.blogspot.com/

                Comment


                • #83
                  "Echiparea automobilului cu anvelope de iarnă e obligatorie între 1 noiembrie şi 31 martie. Însă, trebuie să știți că nu veţi fi amendat dacă mergeţi cu pneuri de vară pe drum uscat."

                  Echiparea cu anvelope de iarna este obligatorie in orice perioada cand pe drumul pe care circuli se afla gheata, zapada, polei, ghetusca, mazarica.
                  Termenul de 1 noiembrie este data la care a intrat in vigoare legea privind obligativitatea anvelopelor de iarna, iar termenul limita de 31 martie este o prostie. Daca pe 15 aprilie ninge si ai anvelope de vara, la un control al politiei de frige cu amenda.
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • #84
                    8 lucruri de știut despre anvelopele de iarnă
                    Dragut din partea ta ca ne ghidezi spre blogul tau.


                    De ce nu sunt recomandate cauciucuri de iarnă second-hand

                    Iată trei motive pentru care reprezentanţii service-urilor îi sfătuiesc pe şoferi să nu opteze pentru cauciucurile de iarnă "la mâna a doua":

                    Vechimea cauciucurilor de iarnă - de cele mai multe ori, cauciucurile de iarnă "la mâna a doua" sunt fabricate cu mult timp în urmă. O anvelopă cu vechime peste cinci ani are probleme în ceea ce priveşte calitatea cauciului, care suferă un proces de "îmbătrânire" ce îi afectează elasticitatea, aderenţa şi performanţele în exploatare. În Germania, de exemplu, pneurile de iarnă care au o vechime de peste trei ani, chiar dacă nu au fost folosite niciodată, sunt vândute la aproximativ jumătate din preţul celor de fabricaţie recentă.

                    Uzura cauciucurilor de iarnă - dacă anvelopele sunt prea uzate sau sunt uzate în mod neuniform, acestea reduc considerabil performanţele pentru care au fost proiectate. Cauciucurile de iarnă cu profilul mai mic de 5 mm devin ineficiente.

                    Mici umflături ale cauciucurilor de iarnă - acestea apar în urma unui şoc pe care l-a suferit anvelopa. În orice parte s-ar afla pe cauciuc, ele sunt periculoase, fiind şi locul care va ceda primul, în cazul unui viitor şoc. În cazul apariţiei acestor umflături, anvelopa de iarnă trebuie schimbată. Exploatarea unui astfel de cauciuc, mai ales în condiţii de drum cu opriri rare şi la viteze ridicate, prezintă un risc ridicat de explozie a anvelopei, situaţie care conduce de obicei la accidente grave.
                    Last edited by mr.K; 18 October 2012, 10:41.

                    Comment


                    • #85
                      Ghidarea nu ar fii o mare problema daca ar scrie acolo ce trebuie. Avand in vedere ca sunt numai ineptii il voi considera spam si ma gandesc daca dau report sau nu pt reclama.
                      sigpic

                      Comment


                      • #86
                        Deoarece mai exista inca un topic pe aceeasi tema, inchidem si contiuam discutiile aici.
                        If it ain't broke, don't fix it!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google