Proiectul Legii RCA 2016 In Dezbatere Publica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu zic sa platiti si la gaz tarife mai mari in avans, pana la liberalizarea totala, sa nu cumva sa dea Romgaz faliment.

    Comment


    • Ne-am tot aliniat la preturile si taxele europene. Pe unele le-am si întrecut. Sa ne mai aliniem si la lefurile si pensiile europene. Ba chiar sa le si întrecem.

      Trimis de pe al meu SM-G355H folosind Tapatalk

      Comment


      • si asa despagubesc sume mici (am patit eu cu omniasig) asa ca e bine sa le mai scada preturile... oricum o sa fac preventiv pe un an
        apropo... am aceleasi preturi pe un an la asirom, omniasig, alianz si city... la 6 luni difera bine de tot...
        Last edited by sorin1983; 19 November 2016, 02:01.

        Comment


        • Hai sa va dau variantele de previziuni (or sa se adevereasca una sau mai multe). N-am stat sa socotesc cu cat s-a micsorat (ca sa am de unde da copy-paste peste 6 luni)
          A) Peste 6 luni, cine a platit inainte de lege RCA 100 lei, acum o sa plateasca 150 lei (sau chiar 200). Iar cine a avut 5 accidente intr-un an...o sa plateasca la fel ca cine nu a avut nici un accident in ultimii 10 ani
          B) In cazul uneiu daune...suma despagubita o sa fie mult mai mica. Adica, o sa avem o dauna de 10.000 lei, firma de asigurari o sa plateasca doar 500 lei.
          C) O sa-si schimbe service-=urile agreate: Astfel, noi nu o sa ne mai reparam masina la reprezentanta dacia...ci toata tinichigieria si vopsitoria o sa se faca la neacostael, in timpul lui liber (ca el de fapt lucreaza ca sofer la RATT)...ca ala-i service agreat.
          D) Masina noua, 6000KM...cu motor de 200.000 km? CUm suna? Evident...ca asta o sa-ti spuna asiguratorul...el iti da bani pt un motor SH...nu unul nou. CHiar daca la al tau nici macar rodajul nu este facut.

          Comment


          • Om trai și om vedea. Sunt satul de politicile "băgat spaima/friica în oameni" ca apoi oamenii sa zică "bine ca nu s-a scumpit mai mult". Aceleași politici le-am mai auzit de câteva ori la legea darii în plata, la scăderea tva-ului, mai vine nenea Dumitru de la consiliul fiscal sa ne spună ce colaps e în România de vreo 2 ani. Au mai băgat în faliment CFR-ul FMI-ul sa tot crească preturile și acu au la jumătate călători fata de 2005. De vreo 2 pe anumite rute la trenuri IR ofere tarife R, tot or mai veni călători, dar ioc. Dacă or sa crească preturile atât de mult, nu 20% nu își vor face rca, probabil 40% și atunci pierderea va fi mai mare. Sa mai taie din salariile nesimțite de la ASF și asigurători. La noi nu prea se cunoaște termenul de vanzari la preturi mici la o masa mare de oameni.

            Comment


            • da si mor oameni ieri pe dn2 cu microobuzu ca cfr e prost si scump

              si pe dn6 azi de dimineata

              Comment


              • Dupa ce BNR le canta prohodul bancilor odata cu adoptarea legii darii in plata, bancile au profituri record in 2016.

                Asaca, sa nu plangem asiguratorii ca au pierderi. Daca era asa rau in Romania, lasau naibii totul si plecau cu capitalul spre alte zari.

                Comment


                • +1 și de la Mr. K. Toți canta prohodul companiilor straine, dacă se adopta o lege pentru romani, ca o fi, ca o păți și culmea, majoritatea romanilor le tine partea la companii ca ei nu vor sa plătească pierderile la comun.

                  Comment


                  • Nu-mi este eama ca or sa aiba pierderi...imi este teama de unde o sa-si scoata profitul...asta de fapt ma doare pe mine.

                    Comment


                    • Cand cei ca tine si ca mine nu o sa ne mai permitem/nu o sa mai dorim sa platit preturi exagerate, asiguratorii :
                      -vor mentine preturile dar vanzarile vor fi mici, asa ca vor fi pe pierdere si vor pleca
                      -vor reduce preturile la un nivel suportabil economic de bastinasti si care le asigura lor un profit decent

                      Comment


                      • Cand noi nu o sa ne mai permitem/nu o sa mai dorim:
                        - vor pleca.
                        - nu or sa mai plateasca daunele aproape deloc. Or sa se lege de cea mai mica chichita: Uite o pata...pare rugina....nu mai schimbam motorul.
                        - Service-urile mari or sa piarda contractele cu asiguratorii. Service-ul preferat o sa fie service-ul lu' Nea Gigel, tractoristul de la ferma 4.
                        - Nu-ti mai baga piese de origine...si "de origine" sau cum osa se numeasca vaporul.
                        Cand nici asta nu o sa mai mearga...cine stie ce gaseslita o sa mai gaseasca.
                        Ideea-i in felul urmator, traim intr-o lume capitalista, unde o societate comerciala ca sa traiasca trebuie ca: incasari - cheltuieli = o valuare mai mare decat zero...dar si mai mare decat o suma minima. Si or sa se foloseasca de toate metodele legale (sau la limita legii) ca sa o obtina. Daca preturile sunt plafonate...ma intreb...asa...oare nu din reparatii or sa inceapa sa taie?
                        Eu pt mine nu-mi fac probleme...daca ma loveste unul...si firma de asigurari nu ma despagubeste 100%...imi permit sa-l dau in judecata pe cel care a lovit...si imi recuperez si banii de avocat...si tot. Selectia naturala lucreaza...tot prostul plateste pana la urma...

                        Comment


                        • Treaba este ca si service-urile au tot bagat mega preturi pentru piese si reparatii când era vorba de reparat pe asigurare. Pe aia nu-i intreaba nimeni de ce au preturi mai mari când e vorba de asigurari.
                          Last edited by Fanez; 22 November 2016, 10:10.

                          Comment


                          • Fanez in 2010 parcaam fost lovit in spate. (fusta rupta, oala sau cum fras ii spune unde se pune roata de rezerva a trebuit schimbata, roata de rezerva sparta etc). Total reparatie (la reprezentanta Dacia in TM) a fost de 3200 lei pe devizul de plata (totul cu piese de origine). Aprox acelasi pret cica era si daca nu o faceam prin asigurare (asiguratorul mi-a oferit sa-mi repar in regie proprie...).
                            Acum...ce nu inteleg...de ce asiguratorii nu s-au sesizat? Nu de alta...dar era in interesul lor sa plateasca daune mici. Cumva isi furau caciula? Cumva sfideaza logica...

                            Comment


                            • Acum...ce nu inteleg...de ce asiguratorii nu s-au sesizat? Nu de alta...dar era in interesul lor sa plateasca daune mici. Cumva isi furau caciula? Cumva sfideaza logica...
                              Asta mi se pare si mie suspect.
                              Nu avem noi toate informatiile, dar intre service-uri si asiguratori pare sa fie o prietenie stransa.
                              Nu-si furau caciula, ci toipeau profiturile, ca sa aiba o baza pentru viitoare majorari de preturi la polite.
                              Acum, ramame d estabilit cum se intorceau la asiguratori banii aia multi platiti la service-uri pentru reparatii. Sau ma rog, la ce firme de prin paradisuri fiscale, ajungeau.

                              Comment


                              • Cautand pe net...am gasit o seerie de articole (chiar de prin 2009)...In care service-urile auto se plangeau ca firmele de asigurari au inceput sa comande ele piesele. Ca sa-si reduca costurile. Cica multe service-uri au inceput sa aibe probleme pe tema asta (chiar falimente).
                                Acum...daca-mi aduc aminte bine...si la mine...asiguratorul (astra era)...el a comandat o parte din piese si au fost trimise la service. Stiu sigur, cauciucul pt roata de rezerva a fost dus de firma de asigurari (era un matador...care nu mai exista in oferta reprezentatei).
                                Deci posibil sa pice varianta cu cardasie + export in paradisuri fiscale (cel putin la prima vedere)...iar la prima vedere (aka cautare dupa rticole)...exista chiar un mic razboi intre firmele de asigurari si service-uri. Dar si asta...poate sa fie de ochii lumii...trebuie studiat mai atent...cu atat mai mult cu cat...cautand pe net...gasesc frecvent situatii in care: deviz reparatii 11000 lei, asiguratorul nu ofera decat 4500 lei.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google