Faruri Dacia Logan "Angel Eyes"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mi-am instalat si eu pe farurile de MCV un kit xenon de 6000k si nu prea sunt multumit. pe viitor am sa incerc cu aceste lupe angle eyes si o sa pot face diferenta.

    Comment


    • Iti spun eu ca e o mare diferenta intre xenon in far stock si xenon in lupa..
      Poti regla farurile cu orice aparat ca o sa ii orbesti pe ceilalti participanti la trafic ,ca sa numai zic ca bat in pomi ,nu unde ar trebui.

      Comment


      • Originally posted by Eu4yas View Post
        Nici eu nu cred ca este de la silicon, daca a luat far la 120 de lei, a luat sigur far turceasc. Acest tip de far ori trebuie aruncat, ori trebuie siliconat tot ca sa nu se mai abureasca inclusiv sticla. Dupa parerea mea, lucrarea pe care a facut-o el, trebuie facuta pe far de origine.

        https://www.youtube.com/watch?v=b9v0ldeQsaI - 2009 - dsign - G1 - cred ca a fost primul in materie de asa ceva.

        Intrebare daca se poate . As dori sa stiu motivul legat de farurile turcesti . De ce ar trebui aruncate ? Siliconat tot ? Inclusiv sticla ? In ce sens sticla ? Farul are doar un singur loc unde trebuie siliconat . Are acea adancitura ( sina ) care se curata si se pune alt silicon . In momentul cand pui sticla , marginea ei intra in acea adancitura ( sina ) si automat face contact cu siliconul . Se poate folosi silicon de parbriz . Singura diferenta intre farurile turcesti(aftermarket ) este ca plasticul de la farul turcesc este mai elastic . Nu este asa casant ca cel original Dacia . De aceea farurile originale se desfac ( decapseaza ) mult mai greu ca cele aftermarket . Parerea mea .

        As dori sa stiu si parere ta domnu . Multumesc .
        sigpic

        Comment


        • Domnu eu spun asa...

          Confectionarea unui astfel de far la un pret asa de mic presupune urmatoarele:

          - calitatea materialului injectat in matrita este mult mai slab
          - calitatea materialului (otelului) din care este realizata este mult mai slaba
          - structura materialului, in sine, sticla + partea spate, lasa atat de mult de dorit incat mai bine iti iei niste faruri de origine cu urechile reconditionate/lipite.

          Daca vrei poti analiza la microscop treaba asta....

          O alta chestie...:

          - eu am avut acele faruri de la megadrive, cele angels, le-am etansat de le-au luat toti dracii, ghici ce, s-au aburit....am etansat exact acolo unde spui tu, pe sina aceea, tzu tzu, nu merge...

          Pe langa acea sina, aceste faruri turcesti mai au locasurile de faza scurta/lunga, de pozitie, de semnalizare, esti asa de sigur ca ele stau bine acolo? Eu nu.

          Si mai spun asa, eu am avut far turcesc cu lupa. Mie mi s-a facut o lucrare foarte buna acolo, apoi am vandut masina si am vandut si farurile. E, uite ca cel care a cumparat farurile mi-a spus ca-i bat jos, a incercat sa le regleze, nimic, nu a reusit.
          Acel mecanism de reglare al farurilor era un soi de mai bine nu era, cam de pomana...Omul a spus ca-mi da farurile inapoi, pe buna lui dreptate, nu puteau fi ridicate sub nicio forma.

          Te intreb si eu ceva acum, daca tu ti-ai cumpara un far turcesc, si nu ti-ai pune lupe cum si-a pus claudeel, vei avea toata increderea in oglinda realizata de cei ce au confectionat aceste faruri?
          9! 9! 9!
          sigpic

          Comment


          • Din pacate iar au inceput sa se abureasca. Farurile vechi pe care le aveam unul era turcesc si unul originag, culmea ca la cel turcesc avea crapat geamul vreo 6cm la baza de jos si nu am avut nici un fel de problema cu el dar astea imi scot par alb. Am observat la astea turcesti (noi) ca oglinda este confectionata din acelasi material ca cele originale, dar cand au fost vopsite nu au fost curatate corespunzator avand mici impuritati exact asta am observat si la oglinda farului original (mici bobite pe suprafata oglinzii) ceea ce denota ca nici la farurile originale nu prea se omoara cu calitatea. Chestia cu reglatul este cu mult superioara la cel original fata de turcism, le-am ridicat la maxim dar tot jos bat .

            Comment


            • Iti recomand sa schimbi mecanismele de reglaj cu cele originale,pentru ca la turcisme se duc repede rotitele alea din interiorul mecanismului .

              Comment


              • Un prieten mi-a recomandat cu strictete un.....ciocan ). Degeaba schimb mecanismul ca tot nu se ridica cat cel original.

                Comment


                • Stai linistit ca o sa se ridice,eu unul le-am schimbat pana sa montez farurile pe masina...

                  Comment


                  • Originally posted by Eu4yas View Post
                    Domnu eu spun asa...

                    Confectionarea unui astfel de far la un pret asa de mic presupune urmatoarele:

                    - calitatea materialului injectat in matrita este mult mai slab
                    - calitatea materialului (otelului) din care este realizata este mult mai slaba
                    - structura materialului, in sine, sticla + partea spate, lasa atat de mult de dorit incat mai bine iti iei niste faruri de origine cu urechile reconditionate/lipite.

                    Daca vrei poti analiza la microscop treaba asta....

                    O alta chestie...:

                    - eu am avut acele faruri de la megadrive, cele angels, le-am etansat de le-au luat toti dracii, ghici ce, s-au aburit....am etansat exact acolo unde spui tu, pe sina aceea, tzu tzu, nu merge...

                    Pe langa acea sina, aceste faruri turcesti mai au locasurile de faza scurta/lunga, de pozitie, de semnalizare, esti asa de sigur ca ele stau bine acolo? Eu nu.

                    Si mai spun asa, eu am avut far turcesc cu lupa. Mie mi s-a facut o lucrare foarte buna acolo, apoi am vandut masina si am vandut si farurile. E, uite ca cel care a cumparat farurile mi-a spus ca-i bat jos, a incercat sa le regleze, nimic, nu a reusit.
                    Acel mecanism de reglare al farurilor era un soi de mai bine nu era, cam de pomana...Omul a spus ca-mi da farurile inapoi, pe buna lui dreptate, nu puteau fi ridicate sub nicio forma.

                    Te intreb si eu ceva acum, daca tu ti-ai cumpara un far turcesc, si nu ti-ai pune lupe cum si-a pus claudeel, vei avea toata increderea in oglinda realizata de cei ce au confectionat aceste faruri?
                    Multumesc pentru raspuns . Interesant totusi . Eu am lucrat la niste faruri , turcesti , unde am pus lupe , si nu am capsat inapoi sticla pana nu am pozitionat lupa in asa fel incat sa bata exact unde trebui . cat mai drept .Mi-am zdrelit mainile pana leam reglat . Dar dupa aceea, am capsat sticla . Si nici in ziua de azi nu se aburesc / sau aburit . Oricum acea oglinda e pacatoasa rau la vopsit .

                    Multumesc pt raspuns . Numa bine .
                    sigpic

                    Comment


                    • Ma gandesc sa le dau jos azi si sa ma uit putin pe la gaurile de aerisire poate sunt obturate din turnare si nu se aeriseste farul cum trebuie si de aici si contensul. Pana mea daca nici din cauza asta nu este atunci le las asa, nu mai stiu ce sa le fac.

                      Astazi cum am ajuns acasa m-am apucat sa dau farurile jos, si ce sa vezi toate gaurile pentru "ventilarea" nu erau gaurite si aveau puse la misto doapele, mare protie am facut nu am stat sa verific inainte de lipirea farurilor, darcine se gandea ca aia nu le-au facut gauri. Deocamdata am doar un singur bec(urmand sa il primesc maine si pe cel de-al 2lea), am avut un drum de vreo 2 ore incare farul a stat prins tot timpul si vad ca acum nu se mai abureste, maine ramane de vazut daca se mai abureste si celalat far.
                      Last edited by Claudeel; 27th December 2012, 22:29. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Salut si pana la urma unde asi putea gasi si eu alte becuri pentru angel eyes? Multumesc!!!

                        Comment


                        • model din acesta de engel eyes am pus si eu pe logan setul ma costat 250 lei si stopurile 150
                          sigpic

                          Comment


                          • Sunt omologate?

                            Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk

                            Originally posted by GOLAN91 View Post
                            Pot sa zic ca da lumineaza mai prost , chiar daca nu sunt posesor , am vazut multa lume nemultumita , uni au pus si bi Xenon si cam degeaba ..... Asa stiam eu >
                            Asta presupunând c ar fi legal xenon pe Logan.

                            Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
                            Last edited by andren15; 16th July 2018, 20:16. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google