Modificare Transmisie 1.4 / 1.6 / 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by L3on_rgby View Post
    La drum romania-italia 1400km merg 90%din drum cu a5-a sau a6-a la 130-140. D-aia m-ar interesa o cutie mai lunga. As prefera sa urc in a3-a in loc de a4-a la aceeasi viteza si turatii decat sa o chinui la drum. La 140 cred ca ar avea 4000rpm. 12 ore la 4000rpm nush daca e chiar ok pt motor.
    "12 ore la 4 mii rpm constant" este de 100 de ori mai bine decat "12 ore de trafic prin oras", motorul nu are absolut nimic
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • Da nu imi place mie sa aud masina turata pt mult timp. Si cred ca ar consuma mai putin daca ar avea cu 500 de ture mai putin. Daca motorul stock trage cu rapoartele stock, cu resoftare si filtru sport ar trage si cu rapoarte mai lungi.

      Comment


      • O sa iti consume mai putin in anumite situatii. In majoritatea situatiilor o sa iti consume mai mult si o sa fie mai lesinata. Pune-i GPL daca vrei consum.
        sigpic

        Comment


        • Resoftare si filtru nu dau aia 30 Nm pierduti pe curba de cuplu scazand turatia (la un motor multisupapa e destul de abrupta). Eu personal cred ca dau fix nimic.
          Daca vrei motor care sa stea la ture mici, ia un logan nou de 0,9, are a 5a kilometrica si are si cuplul care ii eprmite sa faca asta.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • a 5-a de 0,9 tce are 120 km/h la fix 3000rpm. cam 3500 la 135, 4000 la 156-157, fix ca pinionul de dizal pe cutia stock de berlina 1.4/1.6/16v. cutia de supernova are tr.5 "o idee" mai lunga. dupa ce imi calibrez corect ceasurile va dau mai multe detalii. La motorasul meu 8v, se simte cam submotorizat pe tr.5, dar ca sa va faceti o idee, se comporta ca un 1.4 stock in tr.5 originala. la fel de "sprinten".
            Last edited by razvanamza; 25th November 2013, 15:39.

            Comment


            • razvanmanza vrei sa spui ca tu ai un motor patrat, adica nici 1,4 nici 1,6 de la mama lui. Corect?
              If it ain't broken don't fix it !

              Comment


              • E patrat, ca orice motor 1.6 8v de Dacie. Doar ca nu a fost de la bun inceput asa, s-a nascut 1.4 si a mai crescut putin

                Comment


                • In sfarsit, dupa un drum de aproape 1000km pot sa va impartasesc mai multe detalii despre aceasta cutie. Mersul prin sate si zone deluroase este mai placut, cu tr.3 si tr.4 am urcat si rampe 10% fara sa "scot pistoanele prin capota". La drum lung si viteze peste 110 km/h, tr.5 isi face datoria foarte bine si, desi pe hartie ar trebui sa fie mai lunga, mi se pare identica cu tr.5 "de dizal" pe cutiile stock. la 80km/h in tr.4 si 95km/h in tr.5, nici nu se mai aude toba sport, are o zona unde nu am nici un fel de rezonante/zgomote parazite. totusi, inclin sa scap de toba sport. chiar si cu silencer, devine enervanta mai ales la viteze mari, atargand atentie nedorita.

                  Am ajuns si la o forma finala pentru rotile de iarna: jante tabla 14", et 36, de pe clio2+ cauciucuri 185/70r14 bfgoodrich sh. desi ruliul a crescut putin, senzatia pe drumuri mai rele este de "plutire pe nori", chiar si cu amortizoarele mele cam duse.

                  Comment


                  • O cutie de Logan, o cutie de Renault (ceva mai suparata ).

                    Le amestecam si vedem ce iese
                    Attached Files

                    Comment


                    • Ai grija sa nu incurci piesele intre ele si sa nu mai stii care, cum, de care e )) .
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • de fapt cutiile sunt "aceeasi marie", difera rapoartele.

                        Comment


                        • Originally posted by aleXpeed View Post
                          Ai grija sa nu incurci piesele intre ele si sa nu mai stii care, cum, de care e )) .
                          Ghinion. Asta e cutia care o sa te bata

                          Sent from my GT-I9105P using Forum Runner

                          Comment


                          • Spor la treaba daca asta e scopul cutiei. Ma simt onorat sa fie facuta cu gandul infrangerii mele .
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • Trenul secundar e gata.
                              S-a pastrat grupul de Logan 4.2, iar acum treptele 1-2-3-4 au o cadere de turatie mai mica intre ele.

                              Acum lucrez si la imbunatatirea sistemului de sincronizare. Vreau sa reusesc schimbarea cu totul a sistemului. Sa adaptez ceva de la alte masini ar fi cel mai ok daca se poate. Vedem.

                              Ca rezultat vreau sa cresc un pic forta de franare a sincronului pe pinion si eliminarea jocurilor pentru schimbari de treapta mai ferme si mai precise fara agatat, tremurat sau caraieli. (video mai jos)

                              https://www.youtube.com/watch?v=MwJB76gs_yc

                              P.S. Inainte mansonul de sus avea acelasi joc ca cel de jos.

                              Comment


                              • Deși nu s-a mai scris de mult pe aici, sunt curios cum a rezistat cutia de SN până la această dată. Legat de volanta de 1.6 pe motor de 1.4 merită modificarea?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google