Modificare Transmisie 1.4 / 1.6 / 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @razvanmanza, iti iei pana la urma cutie de snova ? sau de diesel
    ​​​​​​

    Comment


    • Originally posted by razvanamza View Post
      Adica diferenta aproape 0 fata de dizal, chiar un pic mai lunga pe tr.4.
      Mi se pare o cutie perfecta pentru consum mic.să vedem ce-o ieşi.în seara asta comand cutia.
      Ma gândesc că 195/55/15 va fi o dimensiune mai privita în acest caz.
      salut intreb si eu ca poate sau sigur voi sunteti mai documentati credeti ca daca asi pune si eu cutie de super nova va face fata la mcv-ul meu 1,6 16v este pe gpl.scade consumul ???? ca pe mine ma saracit.
      Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

      Comment


      • Tu ai o cutie foarte smechera pe MCV si nu cred ca se merita umbli la ea doar pentru consum. Cutiile de SNova au boala grea cu pinionul si sincronul de treapta 2 care se uzeaza si incepe sa agate.

        Poti face altceva...iei cutia de Supernova ii scoti grupul, (diferentialul) si il montezi in cutia ta. Manopera nu ar trebui sa coste mai mult de 350-400 lei per total iar cutia de SN undeva la 200 lei.

        Nu te astepta la miracole in ceea ce priveste consumul. Vei simti o scadere mai mult in afara orasului in conditii de drum intins.
        Last edited by alessandro; 9 November 2013, 03:09.

        Comment


        • Originally posted by tvstar1 View Post
          salut intreb si eu ca poate sau sigur voi sunteti mai documentati credeti ca daca asi pune si eu cutie de super nova va face fata la mcv-ul meu 1,6 16v este pe gpl.scade consumul ???? ca pe mine ma saracit.
          Consumul mai ridicat la MCV este dat de caroseria mai grea. Rapoartele cutiei influenteaza consumul, dar nu atat de semnificativ. Mai ales daca circuli incarcat, nu are rost sa modifici cutia de viteze/diferentialul.

          Comment


          • Toata lumea crede ca o cutie lunga ...v-a atrage duPa ea un consum mai scazut .... Eronat . ..... Daca era asa puneau de fabrica o cutie de genul .... Degeaba vei avea cu a 5. La 120 ... 3000 de ture .... Sau la 4000 .. 160 ....... Va consuma mai mult .. La plecari de pe loc .. Sau cand te taraiii prin oras , pt ca motorul nu are cuplu asa jos ... Si oricum nu ai autostrada unde sa mergi cu ea ..... Consumul e influentat de talpa ... Cel mai mult .
            sigpic
            Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
            http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

            Comment


            • eu nu car greutate in masina ,merg mult si pe afara ,3100 am 100km/h,mult la polo 1,4 mpi din 2000 este am asa 2300 -100km/h
              Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

              Comment


              • Dc ai ales MCV atunci ?
                Dc nu ai luat un Dci daca mergi mult in afara ?
                sigpic
                Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                Comment


                • polo e coaja, nu se compara.

                  Comment


                  • pai l-am cumparat la 3000km cu 4250 euro de aia
                    Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                    Comment


                    • te cred, dar adesea costul combustibilului este mult mai mare decat pretul masinii. era candva o gluma lreferitor la pretul benzinei in 2050: la fiecare plin facut, cadou o masina .

                      consumul de 10%gpl inseamna 30 de lei la fiecare 100 km parcursi de acea masina. in 100.000km vei da 30.000 lei.

                      un logan benzina diesel ar fi consumat 4 %, adica 25 lei/100 km. la un rulaj de 100.000, costul combustibilului era de 25.000 de lei. uite acolo mia de euro pe care 'crezi" ca ai economisit-o.

                      iar o masina cumparata "pentru exterior" va fi folosita minim 200-250k kilometri, deci vei fi pierdut pana atunci 15.000lei, adica 3333 euro . pe scurt, mai cumparai un logan.
                      Last edited by razvanamza; 9 November 2013, 15:13.

                      Comment


                      • cu logan dci este o poveste lunga si urata (injectoare ,turbine,etc)
                        Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                        Comment


                        • dupa norocul fiecaruia. eu personal cred ca o cutie mai lunga te va penaliza mult la demaraj, implicit consumul va creste in loc sa scada.

                          Comment


                          • Alt "upgrade" la cutie de SuperNova reusit...de aceasta data cu ambreiaj mare de 215mm. Totul a fost bolt on pe 1.4 8v.

                            Mai jos atasez niste poze cu volante si ambreiaje cantarite. Cel mic este un Excedy (foarte prost ambreiaj) de 1.4 iar cela mare este un ambreiaj de SuperNova (identic cu cel de Laguna2, Laguna2 break ).

                            Ambreiajul mare se simte foarte bine pe schimbarile de treapta. Pur si simplu cupleaza instant chiar si pe trepte mari gen 4 si 5.

                            Nu se vede clar poze cu ansamblul ambreiaj cantarit de 1.4 (volanta disc placa)...are 9,5 kg iar cel de SuperNova are 11.28 kg.
                            Attached Files
                            Last edited by alessandro; 23 November 2013, 23:05.

                            Comment


                            • Dupa cum poate ati banuit, inculpatul este Loganul meu, al carui ambreiaj incepuse sa-mi faca probleme. Am dat intial vina pe cutie, asa ca de banii de kit ambreiaj am luat o cutie de Snoava cu tot ce trebuie. Ceea ce Alessandro uita a spuna este ca, in cazul meu, s-a folosit inclusiv rulmentul hidraulic si furtunul, singurele componente "de logan" fiind pedala de van benzinar si pompa hidraulica.

                              Desi este ceva mai lunga, nu pot sa ma declar altfel decat incantat de agregat. Treapta 4 acutala este un fel de tr.5 stock, fiind o placere sa mergi la 60km/h cu aprox. 1750rpm. tr. 5 actuala este o idee mai lunga decat tr. 5 "de dizal". Ce am remarcat este ca acum trebuie sa urc pana la 100km/h pentru a schimba in tr.5.

                              Motorul nu a mers niciodata mai rotund.
                              Au disparut complat vibratiile la ralanti.
                              A disparut zgomotul de cablu al ambreiajului (abia acum constat :P )
                              Au disparut si ceva zgomote/vibratii care probabil veneau prin cablul de ambreiaj.
                              Treptele 2,3 si 4 parca nu se mai termina . Bate aproape 110 in limitare tr. 2 (deh, 7000rpm). Vitezele sunt putin aproximate, fiindca vitezometrul arata exact ca pentru rotile de snova. Voi "urca" putin acul de mana, si apoi verific cu un gpl.

                              Intra in trepte mai ceva ca la Passat-ul socrului, doar cu un deget.
                              Nu mai caraie marsarierul (am sincron )
                              Din cauza volantei mai grele, frana de motor este mai slaba, dar nu te mai arunca prin parbriz. cam ca frana de motor de dizal.

                              Mai multe dupa ce fac macar cateva sute de km. A devenit efectiv o placere sa conduci extraurban. Pentru prima data in viata m-am trezit in afara orasului in tr. 4, fara sa fiu nevoit sa dau tr. 5 din cauza zgomotului de motor turat (exact ca la swift)!!!

                              Era sa uit: NU CUMPARATI EXEDY! gunoaie facute pe vapor...
                              si.... vand cutie jh1 85.000km cu tr. 5 de "dizal".

                              Poate nu-i chiar o intamplare dar primul logan 1.4 cu interne 1.6 este acum si primul Logan cu ambreiaj 215mm
                              Last edited by razvanamza; 23 November 2013, 23:38. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Nu era de 220 ambreiajul de Supernova? In orice caz, cat te-a ajuns investitia? (detaliaza si ce piese ai cumparat)

                                Comparativ, ti se pare ca trage mai bine cu cutia lunga?
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google