Modificare Transmisie 1.4 / 1.6 / 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Cu ingredientele pentru salata noastra ai mai reusit ceva ?

    Comment


    • #77
      La cutie sunt 2 variante: scurta cu un grup 14/69 care iti da cuplu dar nu ai viteza foarte mare sau lunga, cu 15/... In care in care ai viteza de croaziera mare. Mai exista un grup mediu 14/63, care iti da o viteza mai mare si cuplu asta daca vrei si viteza si cuplu, dar nu e cine stie ce, trebuie sa faci compromisuri vrei viteza sau cuplu !!!
      LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

      Comment


      • #78
        14/59 e grupul stock de Logan benzina. Nu stiu Sandero Stepway 1.6 ce cutie are pentru ca este mai scurta decat a Loganului.

        Eu merg cu grup 15/56. Este foarte lung. A 3 a se duce 145 si a 4 a 193...viteze reale nu pe bord.

        Grupuri, pinioane carcase se gasesc pe toate drumurile insa problema majora a cutiei de Logan este etajarea foarte proasta dintre 1 si 2.
        Chestia asta se poate corecta doar cu vreo 2 cutii Renault care sunt extrem de rare.

        Comment


        • #79
          sunt mai multe grupuri, dar din cele de benzinar, alea de 1.2 si Van sunt prea scurte, ala stock e asa si asa, ala de snova (solenza) e putin mai lung. Ce am remarcat totusi la masina lui Alessandro: masina merge nesperat de bine pe primele 3 trepte.

          Abia acum constat cum, la loganul meu, cutia stock are tr.1 si tr.2 prea scurte. Motorul cere niste trepte ceva mai lungi acolo. Ce-i drept, cu 4 persoane in masina, cutia stock devine "cam lunga". Se vede ca orice masina e gandita sa functioneze "optim" cu maxim 2 ocupanti, si asta se vede si in comportamentul rutier, si in consum.

          Comment


          • #80
            Cutia de super nova e foarte lunga pt niste roti stock...mai. Alees in cazul 1.4\1.6 stock ..... Cutia stock de logan e foarte bine gandita pt mersul normal .... Pentru curse nu e ok deloc .. Cel putin pt un motor care are cuplu maxim mai sus de 4500 .

            Definitia unei cutii scurte nu e o viteza mica la turatia 7000 ... Este o cutie care scade 2000 ture ( ex ) la turatia 7000
            Este doar un exemplu .. Cutii de mers normal sunt foarte multe .... Pt mers sportiv doar vro 4 , 5 modele jb3 si jr5 .
            Last edited by lau911; 3 November 2013, 11:59.
            sigpic
            Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
            http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

            Comment


            • #81
              4-5 modele...adica doar alea de pe RS uri, Wiliams, Gtt, 19.16v

              In toata lista detaliata a cutiilor JH si JR nu am gasit nici macar una ok. Toate au acelasi lag imens intre 1 si 2

              @ Lau si totusi as incerca sa vad cum cad la dinti un pinion fix de benzina si unu secundar de diesel.
              Last edited by alessandro; 3 November 2013, 12:17.

              Comment


              • #82
                La cutia JH trebuie combinata grupul din 059 si pinioane de la viteze din restul cutiilor jh ...si va iesi scurta...
                LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                Comment


                • #83
                  Originally posted by SorinTelehoi View Post
                  La cutie sunt 2 variante: scurta cu un grup 14/69 care iti da cuplu dar nu ai viteza foarte mare sau lunga
                  mai ai cumva grupul asta la vanzare? daca da si la ce pret
                  ​​​​​​

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by SorinTelehoi View Post
                    La cutia JH trebuie combinata grupul din 059 si pinioane de la viteze din restul cutiilor jh ...si va iesi scurta...
                    Pai cum schimbi pinioanele ? Trenul fix este turnat dintr-o bucata si poate fi imperecheat doar cu pinioane care au acelasi pas la dinti....adica cu aceleasi pinioane cu care vine imperecheat din fabrica.

                    Asta incerc sa aflu...daca pinioanele din cutia de diesel ( tr 1 mai exact ) au acelasi pas cu alea de benzinar.
                    Sa pot sa combin pinionul fix de benzina cu secundarul de diesel. In felul asta se lungeste treapta 1, automat 2 cade mai sus cand il schimbi.

                    Ma gandesc ca tu folosesti masina la rally /coasta deci nu te incurca prea tare treapta 1.

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by lau911 View Post
                      Pt mers sportiv doar vro 4 , 5 modele jb3 si jr5 .
                      poti sa dai exemple de masini cu cutiile alea de viteze de care zici mai sus?
                      ​​​​​​

                      Comment


                      • #86
                        Am scris eu mai jos

                        Comment


                        • #87
                          mai cautati si voi mai baieti
                          sigpic
                          Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                          http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                          Comment


                          • #88
                            eu nu mai caut nimic. daca la conversie am fost temerar, aici vreau sa merg pe mana lui alessandro, care chiar stie ce vorbeste. mi-ar fi placut sa mai fie si alti forumisti care sa-ti dea mura-n gura (inclusiv cu printscreen din dyalogis).

                            Comment


                            • #89
                              Eu am cutie de Snova cu carter de ambreiaj de Logan. Rezulta cutie de Snova cu ambreiaj actionat pe cablu. Merge excelent, insa are grupul prea lung.
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by razvanamza View Post
                                eu nu mai caut nimic. daca la conversie am fost temerar, aici vreau sa merg pe mana lui alessandro, care chiar stie ce vorbeste. mi-ar fi placut sa mai fie si alti forumisti care sa-ti dea mura-n gura (inclusiv cu printscreen din dyalogis).
                                Am impresia ca tu nu mi-ai spus mie de rulmentul hidraulic. Macar asa gandeste- te sa il iei nou. Daca il montam si ne trezim ca incepe sa curga ce facem ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google