Modificare Transmisie 1.4 / 1.6 / 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Îl înjurăm pe ala care mi l-a vândut.fac rost şi de pedala hidraulica.

    Comment


    • #92
      Originally posted by alessandro View Post
      4-5 modele...adica doar alea de pe RS uri, Wiliams, Gtt, 19.16v

      In toata lista detaliata a cutiilor JH si JR nu am gasit nici macar una ok. Toate au acelasi lag imens intre 1 si 2

      @ Lau si totusi as incerca sa vad cum cad la dinti un pinion fix de benzina si unu secundar de diesel.
      Pune pinion de (a de diesel si o sa ai gol in acoperire si intre 4 si 5.

      Originally posted by razvanamza View Post
      sunt mai multe grupuri, dar din cele de benzinar, alea de 1.2 si Van sunt prea scurte, ala stock e asa si asa, ala de snova (solenza) e putin mai lung. Ce am remarcat totusi la masina lui Alessandro: masina merge nesperat de bine pe primele 3 trepte.

      Abia acum constat cum, la loganul meu, cutia stock are tr.1 si tr.2 prea scurte. Motorul cere niste trepte ceva mai lungi acolo. Ce-i drept, cu 4 persoane in masina, cutia stock devine "cam lunga". Se vede ca orice masina e gandita sa functioneze "optim" cu maxim 2 ocupanti, si asta se vede si in comportamentul rutier, si in consum.
      Acu poate intelegi de ce au tirurile 16 trepte, tocmai ca sa nu fie lunga cutia cand e incarcat.
      Last edited by einstein1984; 5 November 2013, 11:46. Reason: Automerged Doublepost
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • #93
        Dar cat cara tiru si cât ligheanu?

        Comment


        • #94
          Originally posted by einstein1984 View Post
          Pune pinion de (a de diesel si o sa ai gol in acoperire si intre 4 si 5.
          Am avut de mult pinion de 5 de la diesel si nu mi se pare ok. In localitati ori mergeam 4 supraturat ori 5 subturat.
          Acum cu toate treptele etajate corect intre ele dar considerabil mai lungi ca cele de Logan stock, e parfum.

          Comment


          • #95
            Salut baieti ,va rog sa imi spuneti daca este reala povestea cu cutia din acest video clip
            Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

            Comment


            • #96
              logan 1.4 + cutie de dci ..scrie clar !
              sigpic
              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

              Comment


              • #97
                trage...sa moara. otusi cutie de snova nu e asa lunga. la dci, in afar de grup, sunt lungi si rapoartele!

                Comment


                • #98
                  sigur e alt motor sau e alta cutie in clip. Nu atinge loganu 1,4 nici mort 7 mii si ceva de rpm la schimbare de trepte. Cutia de dci e lunga rau, nu stiu cum e aia de nova
                  ​​​​​​

                  Comment


                  • #99
                    Loganul din clip chiar daca e 1.4 MPI, in afara de cutie este modificat (resoftat) ... ( si poate are si alte modificari evacuare, etc)

                    Cutia de nova e ideala pentru cineva care merge foarte mult in afara localitatii. (si mai ales cu masina goala [1-2 pasageri si eventual un mic bagaj]) Insa cutia nova ajuta atunci cand vorbim de un motor care are si cuplu bun - adica motorizarea 1.6 16V euro4 (a se vedea Loganul lui Alessandro)

                    Cutia stoc e gandita sa asigure dinamica OK inclusiv cand masina e incarcata la maxim.
                    Last edited by ion_R5; 6 November 2013, 23:34.

                    Comment


                    • e un 1.4 cu limitarea scoasa si fara tobe ..serios ..... si motoarele in probe ating si 8000 de ture asa ca...........
                      sigpic
                      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                      Comment


                      • motorul meu atinge fara probleme 7000rpm, de cateva ori pe luna. si este un fel de "frankenstein". alea stoc n-au nici pe dracu. vorba lui lau, scoti limitatorul si dai pana crapa. probabil pe la 9000 rupi rampa culbutorilor, eu asa am facut. restul internelor n-aveau nici pe .

                        ontopic: abia astept sa iau 110/h in tr.2 . se pare ca, deci in oras dinamica va avea putin de suferit, in exterior depasirile in tr. 3 vor fi un deliciu, atingand in limitare mai mult ca orice diesel din gama Dacia

                        Alessandro, mi-am aduc aminte de ce mi-a placut asa mult tr.1: se comporta fix ca o automata! pleaca lin si hotarat.
                        Last edited by razvanamza; 7 November 2013, 08:00.

                        Comment


                        • Si ambreiajul e taaaare incantat cu treapta 1 asa lunga
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • Oricum are dsign ambreaj de vanzare
                            sigpic
                            Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                            http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                            Comment


                            • Nimeni nu se intreaba dar eu sunt curios ce roti are Loganul din videoclip.

                              Comparativ cele doua cutii stau cam asa

                              Pt diesel : 62-113-159-204 kmh pe primele 4 trepte la 7000 rpm
                              Pt SNova: 59-108-158-215 kmh

                              Comment


                              • Adica diferenta aproape 0 fata de dizal, chiar un pic mai lunga pe tr.4.
                                Mi se pare o cutie perfecta pentru consum mic.să vedem ce-o ieşi.în seara asta comand cutia.
                                Ma gândesc că 195/55/15 va fi o dimensiune mai privita în acest caz.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google