Modificare Transmisie 1.4 / 1.6 / 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Modificare Transmisie 1.4 / 1.6 / 1.6 16v

    aici putem discuta linistiti toate modificarile legate de transmisie : ambreiaj, cutie viteze, grup, roti etc

    dupa cum spuneam. Honda s2000 2.0 240 cai nu bate 100 kmh cu a 2 a desi schimba in 8000+ rpm. raportul de transmisie este foarte mare ( scurt )

    http://www.youtube.com/watch?v=cvl0SiXo9JA viteza este in mph
    Last edited by alessandro; 15 November 2012, 08:05.

  • #2
    Eu luam suta in treapta intai cu Corvette. 440 de cai si in jur de 600 Nm. La 6500 rpm imi taia benzina, deci are treptele lungi. Cu o cutie scurta, ar arde anvelopele si abia s-ar misca de pe loc. In general, dinamica motorului este cea dupa care se asorteaza transmisia.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #3
      in general motoarele americane au cuplu mare si foarte mare.

      europenele si japonezele bat ture multe dar au cuplu mic.

      Comment


      • #4
        Nu e vorba musai de marimea cuplului cat de plaja turatiilor, unde motorul dezvolta cuplul. Evident, si greutatea este un factor cheie.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #5
          Honda S2000 run 50-150 km/ and 50-200 km/h starting in 2nd gear. Stock Honda S2000 (AP1) with unmodified F20C (stock airbox and filter, ECU and exhaust) and ...

          Tot Honda s2000: asta e in km/h...Omu pleaca de la 50 km/h in treapta 2.Vad ca prinde suta...
          sigpic

          Comment


          • #6
            este la limita. diferenta este ca schimba in 9000 rpm.

            desi are cai si cuplu mai mult raportul total de transmisie este mare. demultiplica foarte mult

            cand o sa imi pun cutie de SNova primele 2 trepte vor merge ok, de la a 3 a in sus va fi mai lesinata dar se va intinde mai mult in viteza

            Comment


            • #7
              Daca Loganurile MPI de cupa accelereaza faorte bine din cauza cutiei de viteze si au viteza maxima de 160 km/h, stau si ma intreb atunci cum ar fi un dCi 85 sa zicem cu o cutie de benzinar. N-ar accelera foarte foarte bine? Chiar daca schimbi 4 trepte pana la 100 km/h.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • #8
                ma chinui de 5 minute sa iti raspund ceva si nu stiu ce...m am blocat la asemenea afirmatie

                am deschis threadul asta sa strang cat mai multe informatii cu privire la transplantul ce urmeaza a fi facut.

                cutie JH3 o50 de SuperNova pe Logan 1.6 16v cu ambreiaj de MCV 1.6 16v si rulment hidraulic + pompa si pedala de la un diesel euro 4. idei cineva ?

                Comment


                • #9
                  Placa de presiune ar trebuie sa fie din setul rulmentului, nu aiurea.... parerea mea.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #10
                    Poi da. Voi lua rulment de mcv 16v.

                    Acelasi tip de rulment se gaseste pe mcv 16 jh3 cu ambreiaj hidraulic.

                    Ambreiajele de mcv 16 si 16v sunt identice fiind montate pe volanta de 16v

                    Placa de mcv 16v este identica cu cea de supernova. Diferenta o face masa de frictiune care este de 215 la supernova si 200 la logan

                    Pe logan exista doua tipuri de rulment hidraulic.
                    Cele doua modele difera doar la iesirea din cutie acolo unde se imbina cu furtunul pompei. Cu doua sau o soguranta

                    Toate astea sunt detaliate in cataloagele valeo

                    Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                    Comment


                    • #11
                      Io ziceam sa nu fie placa de la un benzinar si rulmentul de diesel, cum scrie mai sus. Nu am verificat daca nu cumva sunt identice.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #12
                        Sunt identici rulmentii.

                        Pot sa difere doar in zona de prindere cu furtunul. Adica una sau doua sigurante. In rest...identice

                        Ajung acasa si va arat la ce ma refer.

                        Sincer imi este putin frica. Trebuie ca : sa intre placa de mcv pe volanta mea, sa intre cutia de SN pe motor. Pedala de diesel sa fie bolt on.

                        sa am incredere cu totul in dyalogis si in cataloagele valeo

                        Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                        Comment


                        • #13
                          diferentele intre cele doua modele de rulment hidraulic montate pe Logan / MCV

                          catalogul Valeo. coduri de ambreiaje, rulmenti si cutii

                          codul din Dyalogis pentru volanta de Logan 16v, MCV 16v, Laguna 2 16v si Megane 2 16v este : 7700.100.457
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Cand vad piesele alea de plastic in partea de hidraulica - nu-mi inspira nici o incredere. La Lada 1200 era pompa de ambreiaj sus, respectiv pistonasul de pe cutie. (Probleme apareau in timp daca nu schimbai lichidul si de la condens cilindrul de pe cutie ruginea)

                            Singura chestie cu comanda hidraulica de provenienta Renault a patit un prieten care si-a adus o dubita Opel (aia facut dupa Renault) din Germania cam cu 120.000 km la bord .

                            Dupa vreo 20000 km s-a trezit ca i-a ramas pedala de ambreiaj jos. Cilindrul pompei si toate piesele din plastic. Elementul de executie de pe cutie nu l-am vazut - ca sa ma pot exprima. Dar la pompa respectiva nu mai aveai ce sa ii faci. Niste solutii (a)tehnice (prinderea furtunului de pompa se facea cu o simpla clema... lucruri facute sa tina 5 ani si dupa aia sa le dai la gunoi)

                            Nu vreau sa te dezarmez - dar e bine sa stii ce poti sa intampini.

                            Originally posted by aleXpeed View Post
                            Daca Loganurile MPI de cupa accelereaza faorte bine din cauza cutiei de viteze si au viteza maxima de 160 km/h, stau si ma intreb atunci cum ar fi un dCi 85 sa zicem cu o cutie de benzinar. N-ar accelera foarte foarte bine? Chiar daca schimbi 4 trepte pana la 100 km/h.
                            Ar merge ca un tractor. Numai bun sa traga vreo 2 remorci dupa el.

                            Loganul 1.5 DCI 85 - abia e primul Logan diesel cat de cat OK ca sa mergi cu el pe autostrada cu 130 km/h - fiindca are un alt diferential cu raport mai lung fata de DCI-ul de 70 PS

                            Dieselul nu e masina de turatie. La cel mult 4000 rpm te-ai oprit, dar in general nu ai ce sa cauti in mod curent la turatia aia. Schimbat vitezele la 3000 rpm este exact ce ii trebuie dieselului. Hai 3500 cand vrei sa mergi dinamic. Cuplul maxim de 200 Nm a acestui motor exact asta face - impinge - creste viteza masinii (km/h) fara a creste foarte mult in turatie. Benzinarul e mult mai dinamic, motorul isi creste foarte rapid turatia sus - dar nu are forta "instantanee" a dieselului.
                            Last edited by ion_R5; 15 November 2012, 21:38. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #15
                              Sal.O schema.
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google