Schimbare curea distributie 1.4 Preference.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    orice ar spune altii, cu distribuia nu-i de gluma, asa ca mai bine ma duc in service, si asa o fac o data la 4 ani, si mai am si 2 ani garantie si de acolo sigur sunt originale

    Comment


    • #77
      Originally posted by virus23jme View Post
      Am un logan 1.4 benzina cu 41.000 Km si 5 ani vechime.Ar trebui schimbata distributia sau astept sa fac 60.000 Km ?
      Iti recomand sa te apuci de treaba; uneori anii lasa urme mai adanci decat crezi, daca nu vrei sa stai la mana hazardului.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #78
        Nu cred ca e un efort financiar foarte mare raportat la efortul financiar care trebuie facut in caz ca aceasta curea cedeaza si se rupe. Inlocuieste cureaua si rola si in cel mai rau caz daca vrei sa mai faci ceva economie lasa pompa de apa daca nu prezinta probleme la inspectia vizuala.
        Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
        Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

        Comment


        • #79
          La diesel nu se baga nimeni?
          pentru cei care au schimbat la diesel da-ti ceva detalii va rog nu mai deschid alt topic.
          Last edited by vladoi; 5 May 2012, 00:20.

          Comment


          • #80
            O sa incerc si eu zielele astea. Logan 1.4 Ambiance.
            O singura neclaritate mai am : cum se numeste / unde se gaseste cheia aia cu doi dinti pentru strans rola intinzatoare ? cu ce se poate inlocui artizanal ?

            O sa fac poze cu toate fazele, si daca e totul OK o sa pun un tutorial complet aici
            Sa luptam impreuna pentru disparitia ciubucarilor care fac meseria de mecanic auto de ras !

            Comment


            • #81
              merge si la mana fara cheia aia

              Comment


              • #82
                daca citeai bine prima pagina, observai ca autorul paginei a confectionat artizanal o cheie pentru rola, dintr-o blatbanda si doua bolturi [sau cum vrei sa le zici ] dar trebuie sa muncesti pentru ea . mai tind ,sa cred ca poti gasi si pe la magazinele de piese auto .

                Comment


                • #83
                  Tare de tot Cristi Streulea ,,morcovul langa ochiul maro,, oricum mare curaj sa faci singur operatiune de schimbare curea...felicitari!

                  Comment


                  • #84
                    Si eu o sa ma apuc de treaba asta ... home made! Insa am o strangere de inima dupa ce am citit aici nu mai stiu ce sa cred! Eu am luat ca si piese de origine cureaua, rola si pompa de apa. Pe curea scrie Gates si Made in UK iar pe rola parca scrie YOKO Japan. Am luat teapa sau nu cu piesele astea? Pe pompa am emblema de la Renault si cam atat. Mai am o intrebare: in manual scrie ca trebuie sa pun pe capac ceva lipici Loctite. Daca are garnitura pentru ce mai trebuie lipiciul ala? La vechea dacie puneam garnitura pe care puneam o pelicula subtire de vaselina.

                    Comment


                    • #85
                      Nu ai luat ţeapă. Gates şi KOYO (nu yoko) sunt mărcile pentru cureaua şi rola din kitul de origine; exact asta am şi eu acum de exemplu.
                      Se pune şi lipici pentru o etanşare perfectă. Şi mie mi-au pus la fel deşi pompa avea garnitură .
                      sigpic

                      Comment


                      • #86
                        Chestia e ca eu le-am luat de la un magazin online (daca e posibil spun denumirea). Cutile sunt ca si cele de piese originale au inclusiv holograma. Am mai vazut posturi care spuneau ca au achizitionat aceste piese din magazine online si au avut probleme. Oricum ca si pret au fost destul de scumpe ca sa fie contrafacute (aprox 390 RON toate).

                        Comment


                        • #87
                          Am schimbat-o si eu azi! Am 26600 km si apropae 5 ani cu roscata mea .As fi curios cat din buget am salvat! Am inlocuit cureaua distributie, rola intinzatoare, bujiile, uleiul, filtrul de ulei, cureaua accesorii, antigelul. Pe curea am aceleasi inscriptii ca si la asta noua (Gates si Made in UK) iar rola este aceeasi (KOYO Japan). In total mi-a luat 4 ore si 30 minute. Mi-au fost de foarte mare folos indicatiile colegului Urs (mai ales pentru cheia de intindere) insa am mai aruncat un ochi si pe manual (trebuie sa recunosc ca am vizionat cam tot ce am gasit si pe youtube). Nu am schimbat insa pompa de apa. Am verificat daca are cumva joc si nu am observat ceva diferit fata de cea noua. Ramane schimbarea pompei pentru alta ocazie (indepartata sper eu). Sa vedem cum se comporta pe viitor! Succes tuturor celor care se apuca de treaba asta (apropo nu e mare treaba), trebuie doar atentie si timp - nu va grabiti ca nu va alearga nimeni!
                          Last edited by AR08MWD; 18 May 2012, 15:55.

                          Comment


                          • #88
                            Felicitaciones ! Soy envidioso.
                            sigpic

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by AR08MWD View Post
                              Succes tuturor celor care se apuca de treaba asta (apropo nu e mare treaba), trebuie doar atentie si timp - nu va grabiti ca nu va alearga nimeni!
                              Felicitari ! Ramane sa faci ceea ce fac eu. Adica odata la 2-3 luni sau cand iti aduci aminte, scoti capacul de plastic de vizitare a curelei si verifici daca sunt probleme. Ideal ar fi sa scrii aici cati km ai facut de la schimb. Multa sanatate.

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by Urs View Post
                                Felicitari ! Ramane sa faci ceea ce fac eu. Adica odata la 2-3 luni sau cand iti aduci aminte, scoti capacul de plastic de vizitare a curelei si verifici daca sunt probleme. Ideal ar fi sa scrii aici cati km ai facut de la schimb. Multa sanatate.
                                Multumesc. Ideea e ca eu nu fac prea multi km. Vorba unui amic: daca aveam garantie 100k km ieseam la pensie cu masina in garantie. Fac cam 18-20km / zi. Eu schimb consumabilele astea cind am bani dar cam niciodata din cauza km ci a timpului scurs. Oricum o sa ma uit sa vad in ce conditii e cureaua. Cea veche nu arata rau. Mai fisurata era cea de la accesorii... chiar avea o crapatura buna de tot. Am lasat-o prin portbagaj pt cazul in care vre-odata o sa am nevoie de ea cat sa ajung pina la primu service sau magazin. Multa sanatate si tie si cat mai multi km fara probleme.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google