B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai pune mana si incearca, o sa constati ca suportii de etrieri vin direct pe punte. Ma indoiesc ca vei reusi dupa aia sa construiesti tu singur niste suporti de incredere. Daca pretul e derizoriu, poti pastra totusi etrierii si discurile, pentru a le reconditiona si vinde.

    Eu unul parca as pune alti etrieri pe spate

    Originally posted by Cezar View Post
    SGM are aceeasi pompa, insa etrieri de seria 7, cu mai multe pistonase.


    Dap, si vad ca nu il mai judeca nimeni ca misca mai mult lichid cu aceeasi pompa ...
    Last edited by dsign; 8 November 2011, 14:53. Reason: Automerged Doublepost
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • Deci, sa vedem : pompa de frana, Logan 2004, data jos de pe masina in 2011, deci fix 7 ani de "munca" asidua.

      Conform "specialistilor", aerisirea la pedala ar deteriora garniturile, deoarece in capatul cursei pistonaselor ar exista bavuri si impuritati. I-as ruga pe acesti mari "specialisti" sa indice locurile unde se vad acele bavuri sau garniturile nasoale.

      Multumesc lui Golan si tatalui sau pentru ajutor.


      PS: pompa arata ca in prima zi, deoarece am avut grija sa schimb lichidul de frana cel putin o data la 2 ani.
      Attached Files
      _
      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

      sigpic

      Comment


      • Zi-mi si mie ce trebuie sa demontez ca sa schimb becul / becurile de la consola din zona comutatorului de cald - rece? Cum se demonteaza? Mi-e tarsa sa nu rup ceva daca trag ca taranul. Merci mult si scuze de deranj!

        Comment


        • uite aici, data viitoare cauta mai bine inainte sa intrebi pe topicul omului!
          sigpic

          Comment


          • @ dsign

            Ai mai facut ceva cu aerisirea? Nu stiu daca a meritat sa schimbi pompa ta cu cea de VAN (diferenta nu cred ca e cine stie ce, iar eficienta franarii la tine e data de etrierii de VAN pe fata si franele pe discuri pe spate)

            Cum s-ar spune, nu o "imbunatatii" mai mult decat trebuie (din originanul: nu repara un lucru, mai mult decat e stricat)

            Comment


            • Rau nu i-am facut, problema e ca am aplecat urechea la prea multe "sfaturi"... Inca n-am avut timp sa fac aerisirea cum trebuie. ZIlele astea raman peste program la serviciu si ii fac pedale.
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • Ledurile din bord sunt reusite. Care este motivul pt care la unii se cunosc prea tare luminile de la ledurile din spatele display-ului de la CB?

                Comment


                • calitatea ledurilor, el are leduri de la zextar, cele no name,or lumineaza prea tare ori prea incet, si eu am incercat mai multe leduri, pana am pus mana pe unele de la zextar (albastre) si sunt multumit de ele, nu sunt foarte puternice, dar nici prea slabe, am ecranul pe negativ si il vad si cand bate soarele in el si am pozitia pusa!
                  deci inca o data iti zic, daca vrei sa faci treaba buna pune leduri de calitate (ia legatura chiar cu dsign)
                  (poza e cu pozitia pus si soarele batand direct in bord)
                  sper sa nu il supar pe dani, dar am vrut sa fiu de ajutor!
                  Attached Files
                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by zake View Post
                    Ledurile din bord sunt reusite. Care este motivul pt care la unii se cunosc prea tare luminile de la ledurile din spatele display-ului de la CB?

                    Se folosesc leduri necorespunzatoare. Pentru rezultate multumitoare se pot folosi leduri de acelasi tip cu originalele, de calitate cat mai buna.

                    Ledurile de la zexstar sunt de 2 feluri : cele de buget (care au totusi provenienta controlata, clasa de sortare, etc)si cele "premium" (Producator Nichia, Japonia)
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • SOC ! Azi am facut o verificare a compresiei, prima de altfel de cand am masina.

                      Rezultate :

                      Cilindrul 1 - 12.2 bar
                      Cilindrul 2 - 12.6 bar
                      Cilindrul 3 - 12.4 bar
                      Cilindrul 4 - 12.3 bar
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • ce inseamna sa mergi cu ulei bun. daca nici tu nu o crapi cu forja nimeni nu o face.

                        Comment


                        • e binee rau ... atat aveam si eu pe la 160.000km
                          Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                          Comment


                          • Este excelent, mult mai bine decat ma asteptam

                            Aici se vede ca motorul e unul solid, fiabil. Nu am avut grija deosebita de el, sa zicem ca am respectat indicatiile fabricantului. Am avut grija totusi sa fie ulei de calitate inauntru.

                            In afara de termostat si senzor de temperatura, nu am reparat nimic la partea de motor pana acum... Si cand ma uit la cei cu dieseluri,...
                            _
                            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                            sigpic

                            Comment


                            • Ce ulei folosesti???
                              http://www.loganclub.ro/forum/focusul_meu-t39113.html

                              Comment


                              • AM folosit Dacia, de fabrica, apoi Elf, apoi Mobil, apoi Motul, restul schimburilor. Acum am un Repsol pe care-l arunc imediat si trec din nou la Motul.
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google