Remapare Logan 1.4i 8v 75CP - Impresii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am facut ramparea la 1.4, se simt cei 7-8 Cp in plus in general de la 3000rpm, m-am dus cu ea in 7000rpm de nenumarate ori, nu am avut nici o problema pana acum si am 30.000 km de cand o tot alerg asa.
    As dorii sa ii schimba axa cu came stie cineva cati cp castig?
    Am intrebat la Nick Racing unde am gasit o astfel de axa cu came si mi-a spus ca nu stiu cati cp castig pentru ca nici producatorul nu spune.
    Rog pe cineva care a schimbat axa cu came sa ma lamureasca si pe mine!

    Comment


    • Originally posted by Kojak View Post
      Si cu Efix 98 tacane, sau doar cu 95?
      Mie imi tacane cu orice in afara de Maxx 100 sau Alto 101.
      Remaparea e facuta tot de Doc, prin 2008 sau 2009.
      Daca tacane numai oleaca las-o asa )

      Eu m-am dus din nou la ceva mici reglaje din cauza tacanitului, dar nu mai trage cum tragea , e ceva mai "moale".
      Nu le poti avea pe toate, cert e ca e mai sprintena o idee decat un 1.4 stock de stock si nu tacane avansul cu nici o benzina acum.
      E de ajuns cred, desi ma mai duce doru de cum pleca din ~3500-4000 rpm cand o frigeam, stateam fara rusine langa un 1.6 mpi stock )

      Originally posted by LoganRPG View Post
      Am facut ramparea la 1.4, se simt cei 7-8 Cp in plus in general de la 3000rpm, m-am dus cu ea in 7000rpm de nenumarate ori, .................
      Banuiesc ca pe tr II sau max III
      Last edited by Octavian; 17 May 2013, 20:11. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • La 3000 rpm simti crestere de cuplu nu caii.
        Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
        Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
        www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

        Comment


        • o voi resofta pentru ca daca merg singur si lejer e ok, dar daca am bagaje, persoane la deal ma depaseste si un scuter deoarece las pedala moale sau schimb treapta de viteza din cauza tacanelii.

          Comment


          • am e re softat, sau probabil baietii au umblat la avans. acum urmeaza sa fac un drum exterior sa ma pot pronunta . voi reveni cu impresii.

            Comment


            • Asteptam impresii.
              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

              Comment


              • Mi-a facut si mie remapare Doc, astazi. Primele impresii: Nu se mai simte la fel de tare efectul negativ al aerului conditionat in treptele 2 - 3 si la 100 km/h, ~2800 ture, cu aerul conditionat pornit are mai multa "talpa" decat avea inainte. Din punct de vedere consum, pe acelasi drum, in aceleasi conditii (acelasi sens, 20 - 30 de minute interval inainte si dupa remapare) am inregistrat cam acelasi consum (poate un 0,2 litri la suta mai mult, dar media e luata "la ochi").

                Per total, as zice ca merita.

                Comment


                • Originally posted by abral View Post
                  Primele impresii: Nu se mai simte la fel de tare efectul negativ al aerului conditionat in treptele 2 - 3 si la 100 km/h, ~2800 ture, cu aerul conditionat pornit are mai multa "talpa" decat avea inainte.
                  Cam acesta este cel mai important motiv pentru care se face remapare la motorul de 1.4i. Acopera lipsa de putere atunci cand porneste clima. Ma bucur sa aud ca am reusit sa fac fericit inca un client cu Logan, in deplasare.
                  Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                  Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                  www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                  Comment


                  • am parcurs 1550 km, botosani - albena -retur. nu a mai tacanit deloc, in schimb concluzia e ca se comporta ca noua, adica nu mai are pic de resoftare. cu bagaje si familia in masina , trebuia sa ma gandesc serios daca voiam sa depasesc ceva. am platit bani pe resoftare doar sa ma tacane 3 -4 ani. si am dat si dublu 150 la resoftare, 150 la re-resoftare. romanu intai face apoi gandeste. bafta

                    Comment


                    • Cred ca ai nevoie de o motorizare TURBO daca ai de gand sa pleci in concediu cu masina full si vrei sa mai faci depasiri. Majoritatea masinilor pe care le-am avut pana acum cu motoare benzina aspirat, treceau de 200CP si totusi la drum lung nu ma aventuram in ORICE depasire. Ori le rupeam dintii in ture mari ca sa scot ultimul strop de putere, ori stateam linistit in banca mea si mergeam la consum.
                      Modificarea pe care o ai acum are 1-2 grade de avans mai putin. E si normal sa nu se mai simta asa vioaie, daca a scazut avansul din modificare. Ca ai dat inca o data banii, nu cred ca este vina mea. Singur ai zis ca au trecut 3-4 ani de cand ai facut prima oara modificarea. Sesizarile legate de remapare se fac in cateva zile de la modificare nu dupa ce a trecut perioada de garantie, 2 ani cat era la vremea respectiva.
                      Last edited by Doc; 24 June 2013, 17:45.
                      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                      Comment


                      • Romanul e roman.Vrea cu o suma modica sa dubleze puterea motorului daca se poate :-j .

                        Comment


                        • Bine zici gabonz...
                          Am vazut multi care dupa ce fac resoftare la 1.4 se asteapta sa traiasca senzatia din vreun R8...sau mai stiu eu. )
                          Urcarea e grea...dar panorama e fantastica!

                          Comment


                          • Pe mine ma intereseasa daca motorasul asta de 1.4 prin remapare poate fi dus la 90 CP. Ma gandesc acum la final de cariera sa-l remapez, dar nu pt 8 caluti cat as castiga prin remaparea clasica, ci macar pt vreo 15, sa simt ceva. Pe mine ma intereseaza sa nu mai fie asa anemica la demaraje si in depasiri, nu ma pasioneaza viteza maxima si alte chestii de genul. Si cam care ar fi riscurile daca s-ar adauga 15 caluti ?

                            Comment


                            • Nu se poate din remapare, trebuie sa insisti si cu modificari fizice pe la motor.
                              I don't ride low, I fly high...

                              Comment


                              • @ham , turbina + o gramada de alte chestii, care te-ar costa cat jumatate de logan nou, si dieselu deabia daca ia 15 cai, si tu vrei din 1,4
                                Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google