Chiptuning Dacia incepand cu 150 ron by Obdtuning.ro

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by csebalyn
    sorine, masinile de f1 au motoare care ating 15-16000 ture/minut. si merg numai in regim de acceleratie, cu amesteg imbogatit...nu se compara parametrii de functionare. plus ca alea-s benzinare aspirate. am colegi de servici cu turbodiesel care unii zic ca n-a crescut consumul, altii ca da, dar foarte putin. la benzinar clar creste, cu 0,5-1l/100...
    si tu crezi ca daca schimbi puterea masinii in mai mare nu o sa mergi cu alt regim de functionare?
    la acelasi regim de functionare la benzinare creste consumul cu 0,5 - 1l la o talpa mai mare adica cum am eu creste consumul cu 2;3 pina la 5 l totul depinde cum schimbi vitezele la ce turatie daca schimbi pina in 3000 ok daca schimbi de la 5500 in sus suge si motorul de reno
    toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

    Comment


    • #92
      Originally posted by virtualmansorin
      ...la acelasi regim de functionare la benzinare creste consumul cu 0,5 - 1l la o talpa mai mare adica cum am eu creste consumul cu 2;3 pina la 5 l totul depinde cum schimbi vitezele la ce turatie daca schimbi pina in 3000 ok daca schimbi de la 5500 in sus suge si motorul de reno
      pai si eu ce ziceam? 0,5-1l% in plus, daca mentii regimul de functionare. daca mergi cum zici tu, schimbat la peste 5000, alta-i treaba...ideea e ca si cei care fac chiptuning iti zic ca daca mentii stilul de condus, n-ar trebui sa creasca cu mai mult de 0,5-1l consumul. mie cel putin asa mi-a zic jeff si a cam avut dreptate. na, ca acum ii fac si reclama moca omului... performanta fara carburant nu se poate, cel putin nu numai din harta de avans si injectie pe acceleratie...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #93
        M-am hotarat. Fac si eu remapare. Il contactez pe omul de la obdtunning si daca ma inteleg cu el fac remapare si o sa spun sincer daca simt ceva la consum sau putere. Dar consumul tine de multe variabile, asa ca daca nu creste cu 2-3 l/100 ci am o variatie de 0,5-1 l/100, nu e relevant pentru ca ar putea fi de vina benzina, stilul de condus, semafoare etc....

        Comment


        • #94
          @canti: te asteptam. Suna la 0751.194.100 pentru o programare.

          Cu stima,
          Doc
          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

          Comment


          • #95
            Respect!

            Primul meu post, prima intrebare:

            Un motor 1.5 dcI 85hp dus in 105 cai cat de fortat este si cat de repede credeti ca se va buli cutia de viteze?

            Ma gandesc ca deja cei de la Dacia au scos modelul asta cu tuning din fabrica sau e cu totul alt motor modificat fizic? Este necesara/recomandata schimbarea admisiei de aer/evacuarii?

            La ce consum sa ma astept?

            A, da, sunt mai multe intrebari... m-a luat valul.

            Merci!

            Comment


            • #96
              dci de 85 din fabrica nu-i totuna cu dci 65 resoftat. alte materiale la pistoane, cuzineti, chiulasa, alta trubina, alta cutie de viteze. dci 65 si 70 are cutie jh3-16x, iar dci 85 are jr5. ca sa raspund la alta intrebare, motorul e fortat exact cu atatea procente cat diferenta dintre noul cuplu dupa resoftare este mai mare decat ala original. daca de la 180 Nm cresti la 200Nm, ai extra efort in motor de 10%. ceea ce-i in principiu sub limita de siguranta a motorului si a cutiei. daca treci de la 200Nm la 250Nm, atunci stressul suplimentar e de 25%. probabil si asta e in limitele motorului, dar la fel de probabil nu si in limitele cutiei sau ale ambreiajului.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #97
                Merci de raspuns! Cei de la dacia au umblat si la admisie/evacuare?

                Comment


                • #98
                  Originally posted by 1dan2roland
                  Respect!

                  Primul meu post, prima intrebare:

                  Un motor 1.5 dcI 85hp dus in 105 cai cat de fortat este si cat de repede credeti ca se va buli cutia de viteze?

                  Ma gandesc ca deja cei de la Dacia au scos modelul asta cu tuning din fabrica sau e cu totul alt motor modificat fizic? Este necesara/recomandata schimbarea admisiei de aer/evacuarii?

                  La ce consum sa ma astept?

                  A, da, sunt mai multe intrebari... m-a luat valul.

                  Merci!
                  nu trebuie sa schimbi nimic la admisie,cat despre cutie de viteze daca mergi cum mergeai inainte nu are nimic.

                  Comment


                  • #99
                    salut sunt nou pe aici.am un logan 1.5dci(70cp) are 10500km.as fi interesat de o resoftare.cat ma costa?si cam la ce putere ajunge motorul dupa??

                    Comment


                    • Aici aici informatiile necesare pentru o astfel de modificare:

                      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                      Comment


                      • salut
                        am si eu un diesel de 70 caluti si 3900 km. ce ma intereseaza este dupa acel chiptuning la cati cai ajung ,cam cu cat creste consumul, ce se poate strica la motor, cutie , planetare avand in vedere ca am cauciucuri 205/55/15 (sunt mai solicitate planetarele ) si am inteles ca are cuplu mai mare deci trage mai tare, se pierde garantia masinii, cat costa chiptuningul si daca se merita?
                        cam multe intrebari dar sunt f interesat de acest tuning
                        Cu tractorul pe ogoarele (strazile) patriei

                        Comment


                        • o parte din intrebarile tale le gasesti aici in link-ul demai jos

                          Comment


                          • super....se simte diferentza la remaparea care ai facuto....ca sunt ceva intrebari din vecini....care are vrea ceva putere.... ..
                            JUST ME.....30-rdd......

                            Comment


                            • hmm ..

                              Salutare... nu ma pricep la motoare si vreu sa va intreb ceva ! Chiar ajuta 2-3 cp in plus in urma unor modificari ? Se simte diferenta mare la un logan de 1,6 in 16v dar la un 1,4 dupa cipuire ?

                              Comment


                              • Salut . Prima data cand postez aici . Gutza07 : frate , eu am 1.4 pt care in momentul in care mergeam cu aerul dat drumul era varza . Depaseam greu , abia se tara . La 3000 km i-am rescris softul , undeva in Militari ( am tel dar nu mai stiu firma ) . Diferenta enorma frate ( strict pt1.4 - la alte motare poate k nu este la fel ). Este altceva , chiar conteza ce a primit in plus . Iar consumul nu a crescut ( referitor la ce a scris cel cu F1 mai sus ) . Daca la mine la 1.4 se simte asa la 1.6 16v..................... Mie imi pare rau ca nu am fost atent cand am luat masina la preturi si m-a interesat doar ac - ul pt ca daca imi luam 1.6 era altceva . Intre 95 - 97 cai ? Alta viata . Daca vrei resoftare , au in cazul meu zic ca merita .Ex din schimbarea evacuarii ( sau doar a tobei finale) poti castiga 1 cp . Asta am citit intr-o rev auto .
                                B -X X - DDF x 2

                                :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google