Consum Logan GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La 140 de km/h motorul are aproximativ 4000 de rpm.

    Suna cumva mai uniform decat la 3000 de rpm si e destul de ok, in sensul ca nu trebuie sa urli la pasageri ca sa te auda.

    Conteaza mult si uleiul de motor si anvelopele sa nu fie zgomotoase.

    Am ulei sintetic 5w40 cu care motorul este mai silentios decat cu 5w30 ul de fabrica.

    Ceea ce este stresant, este instabilitatea masinii atunci cand vrei sa schimbi banda pe autostrada la 140 de km pe ora. Trebuie sa fii foarte atent pentru ca masina este inalta si suspensia e moale.

    Mai mult de 140 de km pe ora constant pe vitezometru cred ca este destul de periculos cu Logan ul.
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • Nu sună mai uniform la 4000 rpm. Sună toba mai încet, vezi fenomenul de rezonanță în jur de 3000 rpm despre care s-a discutat în repetate rânduri.
      Periculor e cu orice mașină la viteze ca acelea. Nu e vorba doar de suspensii, ci de timpi de reacție și alte de-astea legate de factorul uman.
      Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
      Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

      Comment


      • ursamajor
        am vazut in profilul tau ca ai landi renzo evo-one si esti din Braila
        ti-ai montat gazul in Braila?

        Comment


        • Lol, pe unde erai, că topicurile văd că le-ai frecventat.
          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

          Comment


          • Dupa 30.000 km cu gpl pot sa trag niste concluzii.
            1. Montati pe logan cea mai ieftina instalatie gpl. Eu unul am montat Frateli si nu am nici cel mai mic motiv sa regret. |Sa dau si 1000 roni in plus pentru alta marca e pura prostie cand ai un logan. Sau e fita.
            2. Revizia instalatiei de gpl se faca la frateli la fiecare 10.000 km. Costa 60 lei deci s anu mai aud vreun zgarie branza care se plange de costuri de mentenanta la instalatie.
            3. Consumul meu pe benzina era intre 6,5 si 9 in functie de unde si cum mergeam. Pe gpl este intre 8 si 10.5 .
            4. Daca esti zgarcioc poti sa obti si consum de 6,5 pe gpl in conditiile in care nu depasesti 90 si mergi la economie cu accelarari lente si decelarari in frana de motor.
            5. Cine vrea viteza pe autostrada se poate si cu gpl. Eu am mers cu 155 km/ora inregistrat pe gps e drept ca oarecum la vale adica intre Ploiesti si Bucuresti.
            6. Nu am sesiszat pierderi semnificative de putere la mersul pe gpl nu am avut nici o problema mecanica atat la masina cat si la instalatia gpl.
            7.Masina mea e in leasing si parcurg lunar minim 4000 km media mea de consum fiind de 8% gpl. Asta inseamna ca dau pe gpl 960 lei plus cam 50 lei benzina. un total de 1000 roni /luna. Daca mergeam cu benzina as fi avut o medie de 6,5% adica 1650 lei/luna. De fapt cred ca as fi obtinut doar 6.5 mergand mai ponderat decat merg pe gpl 7,5 ar fi un consum mai realist...totusi sa zicem ca e 6.5%
            Cum rata mea de leasing este de 950 lei/luna inseamna ca eu platesc practic 2/3 din rata prin diferenta de pret intre gpl si benzina. Nu mai adaug cei 25 lei/luna ce ar insemna cota parte din mentenanta instalatiei de gpl.
            Concluzia e doar una. E rentabil sa mergi cu gpl. Chiar daca se strica instalatia dupa 2 ani cand iese din garantie tot e rentabil. Masina ma indoiesc ca se va strica pt ca am vazut numeroase taxiuri cu gpl care au depasit 300.000. Iar daca ajung la distanta asta prcursa oricum schimb masina.
            Last edited by citro; 31 October 2014, 16:40.

            Comment


            • Intrebare: masina ta produce ceva(taxi, transport, etc) sau doar te plimbi cu ea in interes personal?
              Eu sunt din categoria celor fitzosi care au dat 700-800 lei in plus(banuiesc ca un Fratelli e pe la 2000 lei) la instalatie ca sa pot dormi linistit noaptea fara sa ma mai gandesc la ce reglaje sa mai inventez a doua zi, sa pot porni masina dimineata la prima cheie, sa bag orice gaz/benzina fara sa sughita si fara sa postez pe forum la probleme de genul (nu porneste, se opreste, nu trage, etc).
              Daca tu ai fost unul dintre norocosi, ferice de tine, dar cu siguranta vorba "cat dai, atata face" se aplica si aici.
              Niste specialisti care ne mai sfatuiesc pe acest forum, parca spuneau ca "mai discutam peste 100.000 km" de fiabilitatea unei instalatii GPL.
              O revizie la instalatia mea este 200 lei la firma montatoare la un interval de 30.000 km, un pic peste ceea ce platesti tu.

              Comment


              • Am trecut pragul celor 10000 km pe GPL. Conform bonurilor, pentru a parcurge cei 10023 km am "ars" 855.86 l GPL si 65 l benzina. Mers in toate modurile posibile, inclusiv in oras, pe distante scurte si cu opriri lungi. Consumul mediu de 8,538 l GPL si 0.647 l benzina pe 100 km mi se pare ok.

                Comment


                • Ce vremuri....mie in momentul de fata imi consuma 14, o nimica toata, datorita unui injector in moarte clinica, totusi sunt curios de ce nu se simte la tras ? Cu ce injectoare sa le schimb ?

                  Acum chiar m-am plans in toate topicurile

                  Comment


                  • Consumul mixt la ultimul plin, de cand s-a racit, plus anvelope de iarna, trafic ceva mai aglomerat, mi-a iesit un pic peste 9%.
                    Pe langa asta, am reusit sa fac si un consum de benzina undeva la 8 litri la 1200 km.

                    Comment


                    • Da, și la mine a crescut nițel consumul de când s-a răcit, dar e tot sub 9%. Încă.
                      Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                      Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                      Comment


                      • Consum vs. instalatie

                        Originally posted by andreyi View Post
                        Intrebare: masina ta produce ceva(taxi, transport, etc) sau doar te plimbi cu ea in interes personal?
                        Eu sunt din categoria celor fitzosi care au dat 700-800 lei in plus(banuiesc ca un Fratelli e pe la 2000 lei) la instalatie ca sa pot dormi linistit noaptea fara sa ma mai gandesc la ce reglaje sa mai inventez a doua zi, sa pot porni masina dimineata la prima cheie, sa bag orice gaz/benzina fara sa sughita si fara sa postez pe forum la probleme de genul (nu porneste, se opreste, nu trage, etc).
                        Daca tu ai fost unul dintre norocosi, ferice de tine, dar cu siguranta vorba "cat dai, atata face" se aplica si aici.
                        Niste specialisti care ne mai sfatuiesc pe acest forum, parca spuneau ca "mai discutam peste 100.000 km" de fiabilitatea unei instalatii GPL.
                        O revizie la instalatia mea este 200 lei la firma montatoare la un interval de 30.000 km, un pic peste ceea ce platesti tu.
                        Ar fi interesanta la comparatia asta a consumurilor si declararea instalatiei, si asa putem trage si concluzii legate de ce spun Andreyi si citro.

                        Vagonul meu MCV consuma intre 8 si 11 pe gaz, chestie rasverificata pe periode variate. Am luat aproape cea mai ieftina instalatie pe care am gasit-o in 2011: Lovato cu multivalva OMVL si rezervor turcesc de 55l. A fost 2200 RON totul.
                        Din ce consumuri vad pe la colegii de pe aici, varianta lui citro, pe care am ales-o si eu (bine, mai era si Milano, dar am vrut Italy) e chiar OK. De fiabilitate inca nu pot sa ma pling la aproape 38.000 km.

                        Comment


                        • 8.5% extraurban 3 persoane 100-120 in afara si 50-60 in sate.tomaseto stag 200. Logan 1.6 8 v.gaz de la bulrom2.95

                          Comment


                          • Originally posted by ursamajor View Post
                            Ai vrea tu 9% GPL la "peste 140"... poate dacă mergi din localitate în localitate.
                            Ei la pariu?
                            Nu uita ca eu am 126 de cai ..de obicei drumul se numeste E85- are localitati la distanta moderata!
                            Saab 9-5 Aero

                            Comment


                            • Originally posted by eugenmanea View Post
                              Ei la pariu?
                              Nu uita ca eu am 126 de cai ..de obicei drumul se numeste E85- are localitati la distanta moderata!
                              Cu-atât mai mult. Și 1.6. Caii ăia de unde îi scoate, din văzduh? Văzduhul n-are putere calorică...
                              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                              Comment


                              • Mai Toma necredinciosu' eu am CVVT 1.6 126 cai- nu are treaba cu 1.4 distributie fixa de pe Logan!
                                Sunt dispus oricand sa facem un test daca platesti tu gazul!
                                Chiar ieri m-am intors de la Buzau- a fost cam aglomerat si am prins doar unele portiuni cu 150...in rest cam 120- 130 si am mai si stat in coloana pe loc plus ca am trecut la sosonii de iarna.
                                Consum afisat 8.4%- mai pun 0.5% => app. 8.9% consum GPL
                                Last edited by eugenmanea; 4 November 2014, 00:41.
                                Saab 9-5 Aero

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google