sau hex vw202046g34 pt un polo 6 r tot lanfi renzo tot lc02 ca la logan , am.postat mai.sus
Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?
Collapse
X
-
Salutare.
Logan 1.4 MPI cu instalatie Landi (ECU Landi Omegas Plus, injectoare MED portocalii).
LTFT se duce undeva la -42% cand se merge pe GPL
- S-a resetat LTFT la 0 cu DDT, s-a mers apoi pe GPL, s-a dus din nou la -42%
- S-a resetat LTFT la 0, s-a mers doar pe benzina vreo 250 km, LTFT ramane 0.
- S-a facut recalibrare GPL in mers si la ralanti, LTFT se duce iar pe minus. Dupa 75 km parcursi e la -18%. Ciudat e ca STFT in mers pe GPL sta numai pe plus (intre +5 si +30%).
Are cineva vreo idee de la ce ar putea sa se duca LTFT pe minus cand se merge pe GPL din moment ce s-a facut recalibrare GPL iar STFT sta numai pe plus?
Culbutorii sunt reglati, bujiile schimbate, nu avem erori pe ECU benzina, nici pe ECU GPL, injectoarele de GPL au 75000 km, au fost verificate, sunt ok.
Masina merge bine pe GPL iar pe benzina merge putin ciudat la rece atunci ajunge LTFT la -42%.
moog , ma poti ajuta?
Comment
-
Din păcate injectoarele med nu rezista mult... 75k începe, pe la 90 deja sunt în copaci...
Varianta ieftina e să-ți înlocuiască injectoarele cu Valtek de 1ohm galbene... Erau pe net ca și înlocuitor pe la magazine online...
Nu ai cum sa verifici injectoarele gpl
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
Multumesc de raspuns moog.
Injectoarele au fost verificate cu diagnoza de Landi. Au fost oprite si pornite pe rand din ce am vazut. Cred ca a verificat daca nu sunt diferente mari de compensare amestec pe fiecare injector in parte.
Ideea e ca simptomele astea sunt de cand injectoarele aveau vreo 30-40.000 km.
Ma gandesc ca e cam repede sa pice asa devreme.
Ce alte variante ar mai putea fi in afara de injectoarele de GPL?
Comment







Comment