Probleme Pornire La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Pornire La Rece

    salut,

    de cand cu gerurile astea, pornesc masina si imediat cand dau drumul la cheie se opreste. nu pornesc direct p gaz si folosesc benzina superioara. ca masina sa ramana pornita trebuie sa o tin putin din acceleratie(4-5 min) pana se incalzeste putin motorul, sa o opresc si sa o pornesc iarasi. am observat ca pana se incalzeste si gazele de esapament miros altfel, ca si cand arderea nu ar fi completa. dupa ce o pornesc a 2a oara nu mai face figuri si nici gazele de esapament nu mai par aiurea. chiar nu stiu ce are..motoras pas cu pas schimbat, alternator bun, benzina 99+, ce e drept, bateria are 7 ani dar inca o porneste deci nu cred k asta ar fi problema...ma gandeam sa schimb bujiile desi au doar 10k. mentionez ca masina are 110k si am gaz de 15k

  • #2
    fii atent la cum ai setata pornirea.....pe benzina sau gpl
    daca din gresala ai tinut cateva secunde mai mult degetul pe butonul de gas ...este posibil la unele instalatii gpl ca pornirea sa se faca direct pe gas...
    depinde ce miros sesizezi la toba de esapament dupa ce pornesti...de gas sau de benzina....
    La gerurile care sunt acum nici o masina nu poate porni snur de la prima cheie....
    Pornirea depinde in general de f f f multi factori iarna....baterie...bujii....injectoare....combusti bil (apa in benzina acumulata de la o alimentare facuta acum 2-3 luni chiar dk acum ai 99+) etc etc...

    Daca masina porneste la a 2 a cheie si la relanti ti se pare ca merge putin inecata si turometrul sta pe la 600-900 rot/min .....simti miros puternic de benzina sau de gas...se datoreaza si faptului ca motorul nu face arderile de combustibil complete...nici nu ar avea cum pentru ca la pornire rece calculatorul cere/seteaza "soclul" sa supraalimenteaze cu combustibil motorul pentru pornire...in plus trebuie sa intelegi ca "motorul" fuctioneaza in parametri normali abia cand temperatura apei ajunge la 80 grade celsius.....

    Daca dupa pornire nu sesisezi nici un martor luminos in bord aprins care sa iti de a de banuit o eventuala defectiune totul trebuie pus pe zicala : '' IARNA NU-I CA VARA "
    "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

    Comment


    • #3
      bateria ii cam batrana dar daca o ia din prima si nu face fite nu e ea de vina...
      MY CLA

      Comment


      • #4
        nu porneste pe gaz, pe gaz se trece la 40 de grade. ma pricep cat de cat sa folosesc instalatia de gpl astfel incat sa stiu cand o pornesc pe gaz si cand pe benzina. o sa incerc sa merg cateva zile pe benzina si apoi sa ii fac plinul din nou, poate se rezolva ceva, dar sincer, nu stiu in ce masura o sa ajute chestia asta

        Comment


        • #5
          incearca sa mergi pe benzina inainte de a opri masina si apoi o sa vezi ca o sa scapi de probleme.cel putin la mine merge.am inteles ca problema ar fi ca masina se dezamorseaza sau cam asa ceva.am aflat varianta asta dupa f multe cautari si incercari
          Last edited by biancamarius5; 10 February 2012, 17:31. Reason: un plus

          Comment


          • #6
            pompa de benzina niciodata nu se dezamorseaza....cine naibi va mai spus si prostia asta ?
            pompa de benzina se amorseaza automat in momentul in care se pune contactul .
            daca nu functioneaza corespunzator si are tendinte de "gripaj" datorita uzuri , sau faptului ca mergeti pe gpl si nu aveti minim 5/L benzina in rezervor ,automat masina se va opri sau va functiona cu intreruperi de alimentare.

            Indiferent daca mergeti pe gpl sau numai pe benzina ,pompa va functiona continu...de aceeia se recomanda ca niciodata sa nu ramaneti fara benzina in rezervor pentru ca ea isi face practic "ungerea " in benzina...altfel riscati sa o uzati f f repede sau sa o gripati
            "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

            Comment


            • #7
              nu am spus ca se dezamorseaza pompa de benzina am spus ca se dezamorseaza ceva de la injectoare sau nu stiu ce.si tind sa le dau dreptate pentru ca daca pun de 2 ori contactul porneste fara probleme

              Comment


              • #8
                Pornirea la rece "naspa" se datoreaza unor parametri de corectie LTFT si STFT din ECU benzina ce se regleaza dupa mersul pe GPL si nu se mai "potrivesc" la mers pe benzina...
                Daca mergi 1-2 zile pe benzina ai sa vezi ca incepe sa porneasca iarasi bine...
                Mai trebuie "bibilit" reglajul pe GPL.
                E bine sa mergeti macar cu 1-2 "linii" benzina...racirea se face prin imersie la pompa...si amorsarea pompei se face aiurea daca ai 5l in rezervor...
                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                Comment


                • #9
                  Originally posted by moog View Post
                  Pornirea la rece "naspa" se datoreaza unor parametri de corectie LTFT si STFT din ECU benzina ce se regleaza dupa mersul pe GPL si nu se mai "potrivesc" la mers pe benzina...
                  Daca mergi 1-2 zile pe benzina ai sa vezi ca incepe sa porneasca iarasi bine.
                  moog zi te rog pe romaneste:
                  ,,nu mai stie sa mearga trebuie sa invete,,
                  gpl-isti sa va asteptati toti la asta mai devreme sau mai tarziu.

                  ,,DE_TOATE,,

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by adonis33 View Post
                    pompa de benzina niciodata nu se dezamorseaza....
                    pompa de benzina se amorseaza automat in momentul in care se pune contactul
                    Pai, cum se amorseaza ceva ce nu se dezamorseaza, niciodata?
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #11
                      bine ma inteleptule....rectific.....pentru cei k tine care nu pricep cum anume fuctioneaza pompa de benzina.....

                      Pompa de benzina este montata de asa natura k niciodata practic nu se poate dezamorsa...fiind tot timpul sub nivelul benzinei de rezerva de 0,500/l....
                      La rezervor gol...se arde sau gripeaza....
                      "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by kti View Post
                        moog zi te rog pe romaneste:
                        ,,nu mai stie sa mearga trebuie sa invete,,
                        gpl-isti sa va asteptati toti la asta mai devreme sau mai tarziu.
                        Ce ai vrut sa spui aici ?
                        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                        Comment


                        • #13
                          Mai este o discutie pe acelasi subiect, pornire defectuoasa. Din punctul meu de vedere, atata timp cat LEGAL, una din conditiile de omologare a sistemelor GPL impune compatibilitatea totala cu motorul, inclusiv cu sistemul OBD, motorul trebuie sa functioneze in continuare corect si in parametrii normali pe benzina. Asta inseamna si ca motorul trebuie sa porneasca. Un sistem GPL omologat, corect montat si reglat nu va arde pompa, supapele, strica parametrii de corectie. Daca cineva stie motivele pentru care obligatoriu mai devreme sau mai tarziu, un sistem GPL va provoca sigur si obligatoriu una dintre problemele de mai sus, sau orice alta problema (inclusiv sa strice directia, desumfle roata de rezerva, arde becul de semnalizare - am auzit de astfel de reclamatii), l-as ruga sa ni le impartaseasca si noua, sau celor de la RAR OCS-OCP - pentru a retrage certificarile respectivelor sisteme pe motive nerespectare a prevederilor legale actuale cu privire la sistemele GPL pentru auto.
                          Ca o paranteza, eu nu am Logan, dar daca nu pornea din telecomanda cand a fost ger (inclusiv -25 grd C, aeroterma pe tr. 3, avariile pornesc inainte cu cateva secunde), ii dadeam foc ca sa se mai incalzeasca. Despre Logan, pot spune ca e mai usor de reglat si de diagnosticat decat a mea si inca nu am intalnit Loganul care sa nu poata fi remediat.
                          Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                          Comment


                          • #14
                            Alexys putine instalatii stiu sa se "pupe" cu OBD-ul...sa citeasca LTFT si STFT... si de obicei sint optionale...
                            Problema de baza e ca, chiar daca ai reglat corect in sezonul cald, in sezonul rece se cam duce naibii deoarece nu toate instalatiile au corectie manuala dupa temperatura...
                            Si cum multi vor sa treaca cit mai repede pe GPL sa nu consume benzina , pragul deobicei e setat la 25-30 grade...putini o lasa la 40-45...
                            Iarna temperatura gazului e joasa si de aici diferenta...plus ca si injectoarele lucreaza altfel la temp scazute...
                            Daca mergi mult cu masina dupa pornire iar e altceva decit atunci cind mergi distante scurte si pauze lungi...decalajul fata de reglajul initial e altul...
                            Interesant e ISA2 ...reglaj manual dupa temp/presiune, autoadaptare in mers, cica ar tine cont si de sonda pe full load...
                            Ai "sapat" in zona asta cumva ?
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • #15
                              Din intamplare am montat cateva modele care se conecteaza cu OBD-ul, l-am si conectat, da, vede corectiile plus alte chestii. Si ce daca le vede? Crezi ca ma impiedica sa-i fac o calibrare buna sau proasta daca vreau? Nu mai e nevoie de calibrare? Afirmatia asta am auzit-o de la unii sau altii, dar niciodata de la un tehnic de la importator, l-as fi intrebat daca ma crede fraier. Intr-adevar cei de la vanzari o mai arunca pe ici pe colo, dar e mai bine sa ii lasi in pace decat sa incepi sa ii contrazici.
                              Si acum sa trecem la partea frumoasa, cea mai simpla instalatie GPL, a fost Easy-Jet sau Autronic Mistral, singurul senzor a fost cel de temperatura de apa si in mod sigur nu era folosit decat pentru pragul de trecere pe GPL. O harta simpla timp injectie - turatie cu valori pana in 50 parca. Rezultatul simplu: se ia timp injectie benzina, se aduna cu valoarea din harta impartita la 10 in msec si rezulta timp injectie GPL. Si sunt Logane E3 montate cu asa ceva care nu au nici o suparare in a porni.
                              Stiai ca indiferent de situatie trec minim 28 sec pana se a in considerare sonda lambda, oricat de cald ar fi motorul? Deasemeni ca si corectorii o iau razna doar dupa ce s-au indeplinit anumite conditii?
                              O alta chestie interesanta:Iei un reglaj perfect, un motor bun, il pornesti in forja si ii saracesti amestecul de gaz in sarcina mare, doar la turatia si la timpul de injectie respectiv, fara sa treci prin mers in gol prea mult timp, astepti pana creste corectorul de sarcina, il dai apoi pe benzina si mergi lejer, vei observa ca in scurt timp corectorul de mers in gol scade - daca ajunge la jumatate, masina va porni prost a doua zi. Ai reusit asta doar luand din gaz in sarcina mare - nimeni nu va observa asta stand in atelier. Iar daca motorul nu mai ajunge pe la sarcina aia mare unde ai saracit amestecul, isi va reveni singur.
                              Si un exemplu concret, la o diagnoza se seteaza un prag mic de trecere inapoi pe benzina la presiune. Peste cateva luni, respectivul pleaca pe autostrada si "trage" de GPL pana la ultima picatura. A doua zi masina nu mai porneste. Reglajul este corect, daca nu se termina GPL-ul, corectiile ramaneau in limite...
                              In afara de asta, la majoritatea sistemelor GPL cu licente valabile in prezent in Romania, GPL-ul isi pastreaza temperatura de lucru in limita a 20 grd, adica intre 25-45 grd. Si majoritatea sistemelor ii compenseaza densitatea in functie de presiune. Unele au corectii hai sa zicem anticorectie benzina - inclusiv pe temperatura de apa, scazand procentul de benzina introdus in plus cand motorul este mai rece (soc i-ar spune unii) precum si benzina introdusa in sarcina maxima care se condenseaza pe pereti (wall-weting).
                              Asa ca nu e chiar greu. Ar trebui insa acceptat ca intr-o autocalibrare statica in atelier nu prea ai cum s-o nimeresti. Si cand cineva se vaita ca nu-i mai porneste, ar trebui sa povesteasca si cum i s-a reglat instalatia - static, in mers, in mers cu obd conectat, etc...
                              Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google