Logan Va Avea 133 CP De La Anul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La preturile astea ar depasi si Renault Megane 1.6 16v deci nu cred in vreo sansa reala.......

    Comment


    • Adevarul e ca stratificarea ofertei Renault nu prea are loc de Logan Sport.
      Dar nu-i problema, ce nu vor ei sa faca, facem noi!
      Eu de exemplu am asteptat cu sufletul la gura modelul sport, am pastrat masina curenta stoc cu gandul s-o vand repede cand apare modelul nou.
      Din pacate, Dacia a cam lungit-o si nu cred ca vom avea parte de asa ceva pe generatia curenta Logan. De la mine au pierdut 13.000 euro pe care i-as fi dat pentru Logan "RS". Acum imi pregatesc masina asa cum vreau eu, iar daca printr-o minunte Dacia scoate model sport, astept cu placere sa-l "ard" daca modificarile la masina curenta merg asa cum mi-am planuit. Concluzia: distractie mai mare pt mine, bani mai putini investiti!
      sigpic
      ^Logan turbat (WIP)^

      Comment


      • Gigi kent daca tu crezi ca ai sa reusesti cu cipul sa ridici acest motor de 133 de cai la 150,eu zic ca te inseli amarnic.daca scoti din el un 7-8 cai sa zici mersi.din motorul de 1,6 care va fi pe acest logan.imi cer scuze daca te deranjeaza comentariul meu.
        http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=3208
        www.loganclub.ro

        Comment


        • Macar sa-l scoata ei si sa-i puna sigla cu motorizarea pe spate.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • Ce se afla in spatele logan-ului

            Originally posted by darksid3 View Post
            Cristi, Seba s-a referit la faptul ca puterea nu este nimic fara control!Logan-ul asa cum este el acum devine nesigur cu un motor mai puternic!Masinile puternice au multe sisteme gandite pentru control si siguranta in timp ce Logan-ul este deficitar la capitolul asta!Cum spunea un mare pilot : In Formula 1 nu conteaza in cat timp accelerezi ci cat de repede poti frana
            si totusi in spatele logan-ului se afla un proiect Renault, si cred ca multe din ideile acestui concept numit Logan sunt 100% Renault si nu vad de ce s-ar ivi aceste probleme la franare.... nu am auzit prea multi plangandu-se de probleme la sistemul de franare ale masinilor Renault

            Comment


            • citeam candva pe un site Dacia e precum cutitul cu cat e mai iute cu atat te tai mai repede. nu-i o idee rea cu 133 cai da la dacie cred ca vor fi iepe
              daca nici la duster nu au pus ei motoare klumea

              Comment


              • la duster au pus o motorizare f buna, 1.5 dci 110 hp si 6 viteze

                Comment


                • Si cred ca mai au si alte dracovenii in cap cu Dusterul pentru ca am vazut in concediu o gramada cu "PROBE" la numar. Cine stie ce mai testau la ele pentru viitor.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • Originally posted by nichiforovici View Post
                    Gigi kent daca tu crezi ca ai sa reusesti cu cipul sa ridici acest motor de 133 de cai la 150,eu zic ca te inseli amarnic.daca scoti din el un 7-8 cai sa zici mersi.din motorul de 1,6 care va fi pe acest logan.imi cer scuze daca te deranjeaza comentariul meu.
                    Cred ca altcineva se insala amarnic.

                    Comment


                    • mai c-as pune pariu ca motorul de 133 de cai doar din soft nici 145 nu "pupa", daramite 150...ala are deja vvt, la care daca umbi fara sa te pricepi, l-ai "temelit" de vreo 10-15 cai. si dezavantajul vvt-ului la 1.6_16v e ca poate fi dat doar inapoi, sa traga la ture joase, nu poti da avans la cama sa urce in ture sa castigi cai. s-ar putea sa ma insel, dar asa retin din ce-am citit. si fara o admisie si-o evacuare facuta pt noul regim de functionare al motorului, cam greu sa scoti 150 de cai din el. dar na, fiecare e liber sa incerce. poate ii bateti pe astia de la renou, care au reusit sa scoata cu ceva modificari in motor 160 de cai dintr-un 1.6 aspirat
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Oricum, vad ca unii au masurat K4M RS si ar zice ca n-are 133cp stoc. O fi de la dyno, nu stiu, dar e bine de vazut cam cat se castiga din remapare la un asemenea motor.
                        Transform your vehicle with high-performance parts and accessories from K-Tec Racing. Shop now for quality upgrades, expert advice and international shipping.
                        sigpic
                        ^Logan turbat (WIP)^

                        Comment


                        • Pai depinde unde au masurat puterea.
                          Pana la roata la majoritatea se pierd cai, in fc de putere, 5-15 cp.

                          Comment


                          • da 133 cp chiar nu va ajung?la ce greutate are loganul ,o sa zboare .la 133 cp trebuie scimbate cam multe.ma refer la siguranta. cica esp din 2011 o sa fie obligatoriu pe toate tigaile.marea problema ramane pretul.deja pe piata, criza asta a facut ceva bun,gasesti masini la preturi faine si cu dotari cacalau.
                            Welcome to the Club, We Have Jackets !

                            Comment


                            • esp e un ***** mare, in gura celor de la euroncap, care nu mai dau 5 stele din 2011 la testele de impact, daca n-ai esp, ca tot veni vorba de el. daca intri ca tembelul in orice viraj, ai nevoie de esp, daca mergi normal, n-ai nevoie, asa cum cateodata n-ai nevoie de abs, ca mai mult incurca borcanele. dar e trendy lendy sa fie masina plina de gunoiul asta de electronica...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Daca intrii ca tembelul intr un viraj ai nevoie de centura,airbag si mult noroc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google