Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by adryanys View Post
    Cu un cleste ascutit, gen sfic , trebuie apasat mai tare pe capacel si se desface relativ usor.
    Succes!
    multumesc pt tip !

    Comment


    • porniti intotdeauna cu ambreiajul calcat pentru a ajuta bateria

      Comment


      • Iarna este obligatoriu acest gest!

        Comment


        • Originally posted by scc1911 View Post
          porniti intotdeauna cu ambreiajul calcat pentru a ajuta bateria
          Corect! si cand ati facut scoala de soferi intructorul in primele sedinte va spunea sa tineti ambriajul calcat,deci e bine de fiecare data sa faceti asa, nu numai cand e foarte frig afara, ii prelungiti durata de viata a bateriei. am avut un rombat pe masina din 2006 si m'a lasat anul trecut (la Bran unde nu ai nici un magazin..dar fie).
          Traim intr'o tara in care pizza ajunge mai repede decat politia!

          Comment


          • Poate cineva sa imi confirme ce baterii ( cu ce capacitate ) se monteaza acum pe fiecare motorizare?

            Ma intereseaza in special 1.6 MPi 85 cp .

            multumesc

            Comment


            • Originally posted by B997NDL View Post
              multumesc pt tip !
              Cu placere!
              ''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.

              Comment


              • @Drogas

                Pe 1.6 85 CP , eu am Rombat 40 Ah.

                Comment


                • Shit!!! Asa de mici sunt bateriile de prim montaj acum?
                  Pai aia de 40 tine doi ani?

                  Comment


                  • Dacia-Renault,face economii discutabile,efectele fiind suportate de proprietarii masinilor.

                    Comment


                    • Originally posted by mariusnicolae View Post
                      Shit!!! Asa de mici sunt bateriile de prim montaj acum?
                      Pai aia de 40 tine doi ani?
                      Bineinteles ca tine, o retine ceva ? La o masina cu motor pe benzina de cilindree mica si foarte putini consumatori electrici e foarte ok o baterie de 40.

                      Se pun / s-au pus din fabrica baterii de 44Ah pe 1.8 cu N consumatori (mari) fata de Logan (scaune incalzite, parbriz incalzit, etc).

                      O sa ajungeti sa va puneti baterii de 100 Ah pe 1.0 benzina, asa de preocupati sunteti de bateriile astea.
                      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                      Comment


                      • E totusi un down-grade serios pentru dacia: adica mie pe 1,4 mi-au pus baterie de 60, iar pe un 1,6 (apropo de cilindree mica) pun 40????
                        Eu nu consider 1,6 cilindree mica, mica e pana la 1,4 inclusiv, pe cand 1,6 deja e decenta.

                        Comment


                        • Pai la noi si 1.4 a ajuns cilindree mare. In realitate, 1.4-1.6 sunt motoare mici, chiar si 1.8 e motor mic. De la 2.0 la 2.5 poti spune ca sunt motoare sanatoase, de motoare mari poate fi vorba de la 2.5 in sus. Ne facem de ras sincer cu 1.6 = motor mare.

                          Dupa cum spuneam intr-un post anterior, Ford Mondeo 1.8 16V benzina, scaune incalzite, trapa, parbriz incalzit, xenon cu spalator faruri, magazie cd cu difuzoare destul de mari, stergator luneta, proiectoare ceata, bec separat pentru faza lunga, consumatori mult mai mari ca la Logan, a iesit pe poarta fabricii cu baterie de 44Ah. Q.E.D, inchideti subiectul sincer.

                          PS - bateria asta se afla pe masina, e veche si la -20* porneste la prima cheie. Bagat seria de sasiu in MicroCAT si a confirmat faptul ca baterie de amperajul asta a avut ca prim montaj. Ne facem de ras cu baterii de 70 (sa nu spun mai mari) pe Logan, mai ales benzina.
                          Last edited by Shakar; 31 January 2012, 20:45.
                          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                          Comment


                          • in cat timp se reincarca o baterie de 70 Ah dupa ce se da o cheie,ce timp ai este necesar pt a reacumula energia pierduta la pornire? (pornire la logan diesel )

                            Comment


                            • Originally posted by Shakar View Post
                              Pai la noi si 1.4 a ajuns cilindree mare. In realitate, 1.4-1.6 sunt motoare mici, chiar si 1.8 e motor mic. De la 2.0 la 2.5 poti spune ca sunt motoare sanatoase, de motoare mari poate fi vorba de la 2.5 in sus. Ne facem de ras sincer cu 1.6 = motor mare.

                              Dupa cum spuneam intr-un post anterior, Ford Mondeo 1.8 16V benzina, scaune incalzite, trapa, parbriz incalzit, xenon cu spalator faruri, magazie cd cu difuzoare destul de mari, stergator luneta, proiectoare ceata, bec separat pentru faza lunga, consumatori mult mai mari ca la Logan, a iesit pe poarta fabricii cu baterie de 44Ah. Q.E.D, inchideti subiectul sincer.

                              PS - bateria asta se afla pe masina, e veche si la -20* porneste la prima cheie. Bagat seria de sasiu in MicroCAT si a confirmat faptul ca baterie de amperajul asta a avut ca prim montaj. Ne facem de ras cu baterii de 70 (sa nu spun mai mari) pe Logan, mai ales benzina.
                              Si la Hyundai mai e trendul asta, 1.4 16v -97 cai, dotari maxime, bateria Delkor de 45, merge din 2006 si acum.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Ca sa beneficiezi de o garantie Rombat,nu poti pune o baterie de 40Ah,pe 1,6 deoarece asa vrei tu! Cel ce pune stampila la garantie,e obligat sa verifice(intr-un tabel,emis de Rombat),ce capacitate minima necesara(in acceptiunea Rombat),corespunde cilindreei 1,6l.Interesant,e faptul ca nu-i intereseaza cu ce echipare(baterie),a venit masina din fabrica.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google