Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mr.K View Post
    Deci nu stii cunosti ce reprezinta codul, dar stii ca e data fabricatiei. E buna asta.
    Buna sau nebuna...,asta e! Eu cunosteam varianta veche a codului...,posibil cu ceva sapaturi,sa o aflu si pe acuala...

    Comment


    • Poti sa incepi sapaturile.

      Comment


      • eu zic ca nu apare nicio data de fabricatie. m-am convins ca sunt mituri.
        am vazut "n" baterii pe care aparea niciun 4 sau 3. or fi facute in 2018.

        Comment


        • Aveau eticheta pusa in avans, pentru cand s-or vinde.

          Fiecare vede un cod pe bateria lui si il potriveste cum ii convine.

          Unnul d epe un anumit forum zice ca i-a dat de cap:
          Are cod A220K4.
          Toate bune, urmarea...
          -vanzoatorul, cand l-am intrebat de data de fabricatie mi-a aratat acel cod si mi-a explicat ce inseamna si anume:
          A-schimbul
          2-anul 2012
          20-saptamana
          K4-lotul de productie


          Un alt cumparator de pe acel forum e pe buna dreptate nedumerit, codul lui se se incadreaza in rationament.

          Pe bateria mea Rombat Premier de 65 Ah scrie urmatorul cod: 2237A1. Puteti sa ma lamuriti in legatura cu data fabricatiei, ca mie nu-mi iese conform celor scrise mai sus.
          a. 2 = anul 2012, 237 = saptamana 237; sau:
          b. 22 = saptamana 22, 37 = anul 2037.
          Deci rationamentul se aplica doar aleatoriu. De unde rezulta ca acel cod nu are legatura cu date calendaristice.
          Last edited by mr.K; 21 December 2014, 20:02. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Am avut probleme cu bateria ROMBAT de 12V 40Ah (fabricata 02.10.2012) pe Logan 1.6 85CP. Ieri, pe la 10 am plecat la cumparaturi cu ea, am revenit pe la 13. Nicio problema. Am garat...dupa vreo 3 ore imi suna alarma odata..apoi, dupa vreo 5 min, iar. Ma duc la masina, inspectez pe afara, nimic, dau s-o deschid din alarma, rezultat 0, din cheie originla nimic. Intru cu cheia, dau sa pornesc...licaresc ceva beculete palid pe la bord dupa care liniste. A doua zi, reusesc s-o resuscitez de la bateria unui prieten si o pornesc. Toate bune, insa maine nu stiu daca o mai ia ca e iar frig. Martorul e negru. Masina este in garantie, bateria nu, trebuie s-o schimb la reprezentanta sau pot lua de oriunde, fara probleme la garantie? O recomandare de baterie ar fi binevenita.

            Comment


            • poti lua baterie rombat dacia 70 ah 720 en .

              Dupa 2 zile in ger avea 12,45 voltaj. Pornire buna la -18 grade .

              Nu regret ca e baterie mare pentru ca la frig e nevoie de rezerva de putere

              Comment


              • viper 78 ..... dupa 2 ierni sa pice asa de repede bateria e cam nasol, poti lua linistit alta de unde vrei, bateria e consumabil :P , treaba cu resuscitatul e pe perioada scurta si nu de durata ci doar daca vrei sa amani cat de cat achizita, daca ai fi pe la sfarsitul iernii ai mai avea o sansa in plus sa scapi pana la toamna dar asa ..........ia una de amperaj mai mare ca sa duca :P

                Comment


                • Originally posted by viper78 View Post
                  Am avut probleme cu bateria ROMBAT de 12V 40Ah (fabricata 02.10.2012) pe Logan 1.6 85CP.
                  Cam mică bateria pentru un motor de 1,6 litri. Cumpără una de minim 60Ah.

                  Comment


                  • Eu am rombat calciu de 72 ah din 2011 si ieri la -17 grade la pornire s-a aprins becul de la ABS.
                    Motor 1.6 8 v
                    Last edited by VIORE_L; 2 January 2015, 10:54.

                    Comment


                    • @viper78

                      Schimbarea bateriei nu afecteaza in niciun fel garantia masinii.

                      Este bine venita o verificare la masina - sa nu ai pierderi de curent.

                      Daca masina e ok atunci trebuie schimbata obligatoriu bateria.

                      Eu recomand o baterie care are capacitatea si curetul de pornire cat mai apropiate de ale bateriei originale (dar cel putin egale).

                      Eu as cumpara Rombat de la reprezentanta din Jilava (sos de centura, langa lukoil)

                      Alte variante:
                      - Rombat luata de la reprezentanta Dovacom din Bucuresti;
                      - Rombat Dacia luata de la reprezentanta Dacia (doar in timpul promotiei);
                      - Rombat sau Varta luate de la www.f5auto.ro (asigura montajul la domiciliu la un pret foarte bun + servicii de calitate);
                      - daca cauti pretul minim incearca aici: www.sawauto.ro.

                      Comment


                      • Am mers cu masina si ieri si azi, dupa resuscitare. A pornit din prima ... Nu am abservat alte anomalii. Ce-i drept, nu i-am mai activat alarma. Alarma e singura adaugata in plus pe masina, fata de cum a venit din fabrica. Am montat-o la reprezentanta...poate ea papa curent. Verificarea cu pierderea de curent trebuie s-o fac tot la reprezentanta?

                        Comment


                        • eu am acumulator de tip AGM de 92a , masina a stat 6 zile nepornita pe frigul din ultima perioda si a pornit fara probleme

                          Comment


                          • Originally posted by Drogas View Post
                            poti lua baterie rombat dacia 70 ah 720 en .

                            Dupa 2 zile in ger avea 12,45 voltaj. Pornire buna la -18 grade .

                            Nu regret ca e baterie mare pentru ca la frig e nevoie de rezerva de putere
                            Fix 12,4 şi ceva avea şi bateria mea, tot dupa 2 nopţi în ger, dar nu învârte îndeajuns de repede pt a porni motorul. Dar nu se lasă, am încercat în 3 reprize dar nu a pornit, îvârte un pic cam încet, dar nu se lasă de tot. Defapt am masurat-o dupa 5 nopţi de stat, şi avea 12,45 v azi când au fost 4 grade, cred că dacă încercam pornea, pt că după cum spuneam, nu se lăsa deloc acum 5 zile când am încercat, dar nu învârtea îndeajuns de repede. Am pus-o la încărcat şi acum merge. Aşa că în cazul bateriei mele tensiunea măsurată la borne nu îmi spune nimic.
                            http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                            Comment


                            • Degeaba ai 12,4 dacă nu are și amperi sa aibă putere electromotorul
                              sa învârta motorul și apropo ai demontat și curățat vreodată electromotorul

                              Comment


                              • Originally posted by moxu' View Post
                                eu am acumulator de tip AGM de 92a...
                                Originally posted by moxu'
                                ...montat pe masina iti fura cheia din mana si acum la 108 mii cat are masina in momentul de fata
                                Mai degrabă acumulatorul de 92Ah este principalul motiv pentru care "îţi fură cheia din mână".

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google