Originally posted by IancuMIC
View Post
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
In ideea ca,acest curent generat de alternator,nu depinde de puterea consumatorilor,eu propun sa-l consideram 0(zero),adica fara consumatori(relizabil prin demontarea conductorului gros de la "+" alternatorului).Indiferent de pragul de turatie folosit,curentul generat de alternator va fi 0(zero).Vreau sa vad proportionalitatea dintre turatie si curentul generat de alternator...!
-
DA; generatorul produce putere, in functie de turatie. Cred ca nu am fost inteles; curentul pe care il produce generatorul NU depinde de consumatori, Puterea este daca vreti un parametru constructiv,, al generatorului, P=1400w, in conditiile in care Imax=100A si U=14v.Originally posted by big_electro61 View PostVreau sa vad proportionalitatea dintre turatie si curentul generat de alternator...!
Curentul este o componenta a puterii (I=P/U), nu poate fi livrat separat, fara tensiune. Curentul care circula, prin cabluri, depinde de consumatori, aici se aplica regula nu ai consumatori, nu ai circulatie de curent.Attached FilesDegradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
te contrazici si ne cam dai dreptate;.
alternatorul ca sa produca trebuie sa consume la randul lui; asta e clar ;iar daca nu este alimentat sau legat la vreo sursa de curent/tensiune va scoate ceva infirm la borne datorita campului electromagnetic realizat la o turatie;
poti face proba daca vrei sa te convingi ,ii vei scoate toate firele de pe el si masori ce tensiune/curent ai ;
Comment
-
Asta chiar e ceva inedit, merita consemnat.Originally posted by romeo-alex View Post
nu ai consumatori nu genereaza curent
Alternatorul de pe logan este de fapt un generator cu autoexcitatie, daca ai auzit de asa ceva; nu are nevoie de curent de excitatiei, nici de perii colectoare.
El genereaza curent de la primele rotatii, daca nu are cureaua rupta
.
Imi sugerezi sa dezleg toate firele sa vedem daca mai produce curent?
Amice, ca sa verifici curentul printr-un conductor trebuie sa ai consum; neavand consum, n-ai nici circulatie de curent.Dar asta nu inseamna deloc. ca generatorul nu-l produce.
Spune-mi cine opreste producerea curentului, permitand doar producerea tensiunii; doar nu o sa sustii ca nici tensiune nu sa produce fara consum?Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Asta ai spus.Originally posted by romeo-alex View Post
nu ai consumatori nu genereaza curent
Iar eu revin si spun ca el genereaza neintrerupt, ata timp cat este invartit de o sursa externa.
In acceptiunea mea genereaza=produce
Nici asta cu alimentatul, n-am inteles-o.Originally posted by romeo-alex View Postt
r ;iar daca nu este alimentat sau legat la vreo sursa de curent/tensiune va scoate ceva infirm la borneDegradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
nu acolo ,mai jos cu un post ;;(acolo am facut referire la circuitul masinii dar se intelege altceva )
ai masurat sa vezi ce si cum scoate scoate in ''gol''?vad ca doar spui dar nu esti sigurLast edited by romeo-alex; 21 February 2012, 22:14.
Comment
-
Alternatorul produce putere, pe care o are disponibila in orice moment la bornele sale; ca sa pui in evidenta acest "produs", ii conectezi la borne un consumator., nu ca sa-l faci sa produca. Tu crezi ca alternatorul dispune de un sistem care il face sa produca doar atunci cand are consum?Originally posted by romeo-alex View Post.
alternatorul ca sa produca trebuie sa consume la randul lui; asta e clar ;iar daca nu este alimentat sau legat la vreo sursa de curent/tensiune va scoate ceva infirm la borne datorita campului electromagnetic realizat la o turatie;
poti face proba daca vrei sa te convingi ,ii vei scoate toate firele de pe el si masori ce tensiune/curent ai ;
Acum am inteles la ce te refereai cand ai spus de alimentarea alternatorului; ai crezut ca are nevoie de curent de excitatie sa produca; ei bine NU ARE.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
o fi rombat din 2006 ? culmea e ca si a mea e din 2006 si merge perfect. dar cand a venit frigul am invelito bine cu un pantalon gros. si inca merge. cred ca a fost o serie reusita 2006Originally posted by liviu_roro View PostBateria de la loganul meu a tinut (saraca) 6ani. Nu`mi venea sa cred cand mi`au zis cei de la service. Si`a facut treaba f bine. Dupa 3zile in care masina nu a fost pornita, nici macar un beculet nu se mai aprindea, nici sa inchid usile, nimic. A fost in perioada in care au fost -15/-20 grade noaptea.
Schimbat baterie - pret: 280lei.
Comment
-
Vezi tabelul pe care l-am postat; curentul furnizat de alternator depinde doar de turatia acestuia.Originally posted by IancuMIC View PostAsta chiar e ceva inedit, merita consemnat.
Alternatorul de pe logan este de fapt un generator cu autoexcitatie, daca ai auzit de asa ceva; nu are nevoie de curent de excitatiei, de la baterie, adica din sursa externa, asta inseamna autoexcitatie.
El genereaza curent de la primele rotatii, daca nu are cureaua rupta
.
Imi sugerezi sa dezleg toate firele sa vedem daca mai produce curent?
Amice, ca sa verifici curentul printr-un conductor trebuie sa ai consum; neavand consum, n-ai nici circulatie de curent.Dar asta nu inseamna deloc. ca generatorul nu-l produce.
Spune-mi cine opreste producerea curentului, permitand doar producerea tensiunii; doar nu o sa sustii ca nici tensiune nu sa produce fara consum?
Normal ca are nevoie de curent de excitatie; dar de tipul asteia denumita de tine, sincer n-am auzit.Originally posted by romeo-alex View Posteu zic ca are nevoie de curent/tensiune de excitatie ca sa produca putere
alternatorul de pe logan este cu excitatie electromagnetica! lesne de inteles nu?Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment












Comment