Revin cu niste informatii despre testerele de baterii. Am observat ca unele seamana intre ele ca doua picaturi de apa.
Vedeti Gys DT 280 aici https://electronicroom.eu/en/polymet...11500-eur.html
Apoi generatia urmatoare Gys ToolIT DBT300 http://www.gys.fr/prod-024175-C407/B...STER_DBT300/en
Ei bine, daca cititi manualul DBT300 veti observa ca utilajul stie mai multe lucruri decat sunt scrise in manual (care poate fi descarcat pentru fiecare de pe acele adrese). Am cautat mai cu atentie si am dat de un alt tester care a aparut intr-un clasament pe locul 1 in anul 2015.
Acolo apare Solar BA9 produs de Clore Automotive https://cloreautomotive.com/product/ba9/
Manualul acestui tester este mai detaliat si se poate observa ca descrie exact operarea testerului DBT300, inclusiv functiile in plus pe care manualul propriu al Gys nu le descrie. Plus ca arata aproape la fel. Deci? Care-i treaba? Le produce o firma si ceilalti doar il boteaza cum vor?
Vedeti Gys DT 280 aici https://electronicroom.eu/en/polymet...11500-eur.html
Apoi generatia urmatoare Gys ToolIT DBT300 http://www.gys.fr/prod-024175-C407/B...STER_DBT300/en
Ei bine, daca cititi manualul DBT300 veti observa ca utilajul stie mai multe lucruri decat sunt scrise in manual (care poate fi descarcat pentru fiecare de pe acele adrese). Am cautat mai cu atentie si am dat de un alt tester care a aparut intr-un clasament pe locul 1 in anul 2015.
Acolo apare Solar BA9 produs de Clore Automotive https://cloreautomotive.com/product/ba9/
Manualul acestui tester este mai detaliat si se poate observa ca descrie exact operarea testerului DBT300, inclusiv functiile in plus pe care manualul propriu al Gys nu le descrie. Plus ca arata aproape la fel. Deci? Care-i treaba? Le produce o firma si ceilalti doar il boteaza cum vor?






) Chiar ma uitam la acel redresor, dar am zis ca nu am ce face cu el, ies afara si masina nu mai porneste... Il sun pe tata sa vina cu loganu si sa aduca si cabluri, desi aveam si eu in masina, dar uitasem... Vine tata, dar oricat o lasam, masina nici nu incerca sa porneasca, a facut scurt, a scos sufa si ma tractat 2 km pana la magazinul de baterii, deabea ma tras cu loganu, si nu eu am zis, ci tata, desi simtisem si eu... desi seatul este usor... Am ajuns la magazin am pus una noua si gata... Faza dura, ca tot amintesti de pana, eu de vreo 4 ani am aliaje si pe vara si de un an sau doi si pe iarna, roata de rezerva mereu este umflata, sa fie ok la nevoie... Si acu cateva zile merg la un amic sa ridicam masina pe elevator si sa schimbam placutele, tipu nu avea sculele la el, vb cu sefu lui, zicea ca apare cu sculele in cateva minute... Decidem sa desfacem prezoanele cu cheia masinii, stupoare, are buza prea mare si nu intra pe aliaje







) imi permit sa va intreb: ati masurat consumul in stand-by? Cat il aveti?
Comment