Logan 2 Drive Test

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 2 Drive Test

    celelalte topicuri s-au aglomerat aiurea. ar fi mai simplu un topic unde sa scrie doar cei care au testat noua masina (fara teste din reviste sau de pe net).
    daca nu e ok, se poate sterge topicul asta.

    http://www.youtube.com/watch?v=-KDt8...1&feature=plcp
    Last edited by zeegermans; 16 November 2012, 01:16. Reason: Automerged Doublepost
    internal combustionizer

  • #2
    uite aici destule impresii
    sigpic

    Comment


    • #3
      Ieri am fost de am vazut si eu ''minunea'' la SERUS Ploiesti.
      Ca prima impresie ce pot sa spun: este o evolutie fata de generatia anterioara, un design mai apropiat zilelor noastre, parerea mea este ca arata mai bine decat vechea generatie.
      La interior tabloul de bord mi s-a parut inalt fata de vechiul logan, ceasurile de bord frumoase, navigatia la fel, mare si binevenita, comenzile de climatizare ok, geamurile electrice parca mai greu de accesat decat la fostul, oglinzile la fel ( mie mi s-a parut super sub frana de mana), scaunele am ramas surprins cat de moi sunt, un burete mult mai moale decat la generatia precedenta, simti ca te afunzi in scaun, mie unul mi-a placut, dar ca si dimensiuni sau sprijin lateral nu mi s-a parut vreo diferenta. Ce mi-a displacut total au fost fetele de usi, chiar dezastru, o involutie totala, plastic total, fara acea tesatura cum erau cele vechi si manerul de deschidere oribil si negru (ne-am intors la Dacia Nova-chiar mai urat).
      In compartimentul motor s-au mai facut unele modificari cum ar fi grila de aerisire care intetgreaza mai frumos rezervorul de lichid parbriz, parca mai ingrijit lucrat, un spatiu ignifug intre motor si caroserie (era motorul 0.9TCE-nu stiu la restul).
      Capitolul portbagaj aproximativ la fel, cu un spatiu mai mare la roata de rezerva, pare ca au mai lungit caroseria, mocheta avand un suport de placaj si maner (o idee buna tinand cont ca se mula pe roata de rezerva si devenea urata).

      La drive-test am condus un Sandero (asta aveau) cu motorul 0.9 TCE. Am ramas placut surprins, dar in acelasi timp si un pic dezamagit.
      Placut surprins sa vad ca intr-adevar trage mai bine decat 1.2-ul meu , chiar daca masina avea 16km si am fost primul care a facut drive-test cu ea (numai ce venise). Totodata si consumul sunt convins ca este un atu.
      Dezamagit de faptul ca are un lag pe acceleratie mai mare, deja prea mare, ca sub 2000 de ture trage mai greu decat 1.2, de zgomotul si trepidatiile unui motor in 3 cilindri, efectiv am simtit ca merg cu Matizul.
      In rest ca si senzatie la drum este aproape la fel, maneta de semnalizare mi s-a parut ca merge destul de greoi si agata, mie unul mi-a lasat impresia de plastic mai slab calitativ decat la generatia anterioara, pacat ca s-au calicit la niste chestii minore, ar fi iesit intr-adevar ceva frumos, dar trebuie sa reduca undeva costurile cu noile echipamente standard.
      Oricum ramane o alegere buna pentru noi romanii, cu toate ca preturile cu optionale depasesc 10.000 de euro, ceea ce nu este mult pentru o masina noua, fiabila, cu costuri mici de intretinere, consum bun as putea spune daca ne luam dupa ce promite acest TCE.
      In schimb nu cred ca vor vinde foarte mult acest motor, probabil tot 1.2 va fi bestselerul si dieselurile, inclin sa cred ca 1.5 DCI de 90 de cai este bun si potrivit, dar deja vorbim de 13.000 si iar ne intrebam, mai merita oare?

      Comment


      • #4
        sal

        am fost la test drive cu sandero 0.9 benz 90cp, pozitie sofer pt mine una buna 1.85m , parca mai moi scaunele, volanul in pozitia maxim ridicat mi a lasat loc destul pentru picioare, directia aceeasi greoaie fata de servoul adevarat zic eu de la alte marci, am pus consumul instant, schimbari in jur de 3000rpm, consum imi arata 8-9 si cand am dat a 5-a 5l, nu stiu mie mi a parut sprinten motorul, eu am 1.5dci asa ca e suficient (nu am vazut la depasiri la viteze mari etc), modul eco sincer nu m am centrat pe el, pilotul automat zic eu un mare plus pt sofatul pe autostrazi ( in alte tari), navigatia frumoasa pe mine nu m ar interesa, prefer sa mi pun playerul meu actual si sa ma delectez cu sunetul pe care l scoate, ceasurile bord faine imi plac, butoanele geamuri aiurea amplasate, Esp-ul prezent cel mai mare plus sa l pui in standard putine sau poate nici una dintre competitoare nu l au, per ansamblu, mie imi place noua gama Dacia, ii doresc vanzari multe, la momentul potrivit o sa mi schimb actualul Logan cu unul din gen noua, salutari din Oradea.

        Comment


        • #5
          Originally posted by adyxzz View Post
          am fost la test drive cu sandero 0.9 benz 90cp, pozitie sofer pt mine una buna 1.85m , parca mai moi scaunele,.................... mie mi a parut sprinten motorul, eu am 1.5dci asa ca e suficient (nu am vazut la depasiri la viteze mari etc), ....................
          M-am urcat in amandoua, la Loganu nou ai loc mai mult atat la volan cat si la locul din spate, nu stiu ce spun masuratorile de uzina, dar asa mi s-a parut.

          Scaunele intr-adevar sunt mai moi, senzatia e ca au bagat burete ordinar la suportul lateral pe sezut.

          La general un pas inainte atat pt Logan cat si pt Sandero(mai ales!), arata mult mai bine decat Sandero1 (spatele super ok) interior mai bine lucrat si mai stilizat.
          Antifonarea buna, aproape ca la Clio cel nou. Cand iei o pietricica din pacate auzi zgomotul de tabla.

          Suspensia destul de rigida (na..e nou) si sta ok pe viraje luate mai in forta (am testat in cateva sensuri giratorii necirculate)

          Am testat si Clio 0.9 tce, am zis ca e mai lesinat ca e masina incarcata, la Sandero am avut numai o pers in masina si din nou nu m-a impresionat.
          Ramane un motor care trebe turat sa scoti ceva de la el, urca rapid in 4500-5000 rpm fara sa faca scandal in masina. Cand dai tr superioara si pica in ~2200 rpm isi da in nas apoi incepe sa traga, cand trece de 2700-2800 rpm.

          Cat timp e motorul rece face figuri urate cand il calci, trepideaza/are intreruperi.

          Nu vreau sa fiu carcotas, dar raman de moda veche si prefer un 1.6 16V asa cu consumul lui cu tot.

          Comment


          • #6
            Salutari la toata lumea. Fiind nou venit pe acest forum mi-am permis sa adaug si eu o remarca aici ... inainte de celelalte. Astazi am testat si eu modelul cel nou de la DACIA LOGAN -- si chiar mai mult decat atat am si comandat-o. In privinta testului pot spune ca masina m-a impresionat destul de mult - aici evident depinde de fiecare de ce si cu ce compara. Mi-a placut moul bord, insonorizarea destul de buna faptul ca ai de unde alege la capitolul optionale si MEDIA NAV-ul care este chiar reusit. Nu am sa ma pronunt foarte in detaliu insa pentru 11.000 euro masina chiar merita banii. Astept cu nerabdare livrarea masinii sa vedem cum se va comporta. Multumesc
            sigpic
            This is My Ride!
            !Visit and enjoy!

            Comment


            • #7
              Astazi am testat sandero 0,9 . Ca impresii,,,se misca destul de bine la demaraj,dar nu imi place ca schimbarea vitezelor este PE CABLURI. Daca la loganul vechi schimbarea treptelor se face pe acea tija si liniar,,aici cam trebuie sa smucesti maneta.
              Un alt minus major,,la triplele spate mocheta lipseste cu desavarsire. Din cauza asta mufa triplelor impreuna cu firele sunt pur si simplu la vedere si le poti agata foarte usor si chiar smulge de la locul lor.
              Navigatia imi place,,la fel si buretele ala moale,,interiorul este OK,,la fel si ceasurile din bord.
              Vorba unui coleg de mai sus,,usile trebuiesc trantite mai tare din cauza chederelor. Am trantit usa de vreo 5 ori pana am reusit sa o inchid,,eu fiind obisnuit cu a mea sa se inchida din prima si mai incet.
              In rest,,drumuri bune cu ele pt cei ce le cumpara,,,dar nu as da 0,9 TCE pe motorul meu 1.6 16v.
              As fi curios sa vad cum se comporta cu bagaje mai multe,persoane mai multe si la drum lung. Aici in Bucuresti nu prea iti dai seama in cativa KM de drive test cum se comporta masina.
              Dar per total este una OK

              AAAAAAAA sa nu uit,,navigatia din cate am inteles( poate gresesc ) are doar harta Romaniei si cateva tari principale parca. Daca vrei FULL EUROPA mai dai inca 100 de euro pt harta. Asta nu e bine...

              Comment


              • #8
                Am vazut ca se discuta de ce ti se mai ofera la noul LOGAN.
                In prezent am avea asa ... pentru toate comenzile plasate in lunanoiembrie 2012 primesti gratuit extindere de garantie 12 luni (deci in total 4 ani garantie - in pretul masinii) si daca doresti iti mai poti prelungi garantie pentru in ca 12 luni.
                Legat de MEDIA NAV -> avem intr-adevar un mare plus aici (din fabrica vine cu harta ROMANIEI, iar harta Europei este optional 100 euro) insa cu adevarat ok este faptul ca acest sistem este produs de cei de la LG ... care in opinia mea sunt ok pe acest segment de produse.
                Legat de masina per ansamblu avem niste senzori de parcare ce fac doar cate un beep - nu iti prea dai seama din care parte se aude ... eventual poti lua in calcul ca in spatele masinii tale se afla ceva.
                Mai avem de asemenea o bancheta modulara (destul de ok si asta), o tapiserie ce arata destul de bine - placuta la atingere; un scaun sofer ce se regleaza pe inaltime ceea ce este destul de important pentru cei mai inalti si un "fund" de portbagaj mult imbunatatit ... adica avem un material mult mai solid acolo peste roata de rezerva.
                Pentru ca am fost intrebat ceva mai devreme ...varianta de echipare a mea este LAUREAT + MEDIA NAV + PACHET SECURITATE + BLUE PEARL RPK. Am vrut cotiera fata da' cica nu se livreaza inca - la fel si in cazul tapiseriei de piele.
                sigpic
                This is My Ride!
                !Visit and enjoy!

                Comment


                • #9
                  m-am dus sa-mi pun cauciucurile de iarna, si ca sa nu ma plictisesc, agentul de vanzari de la care am cumparat loganul, m-a invitat la un drive-test cu Noul Sandero 0.9 TCe. asa ca pot sa spun cateva impresii:

                  Avantaje:
                  - tinuta de drum mai buna
                  - pilot automat
                  - cuplu/demaraj bun
                  - mod ECO
                  - termometru temp. ext.
                  - plafoniera cu 3 becuri
                  - consum instant

                  Dezavantaje:
                  - 2 greierasi galagiosi (masina avea putin peste 100 km...)
                  - interiorul fetei de usa e facut dintr-un plastic ieftin si are un aspect foarte nasol (zici ca e usa de Ambiance)
                  - maneta de semnalizare agata si merge foarte greu
                  - isonorizare proasta
                  - lipsa bec torpedou, cu toate ca era echiparea Laureate...
                  - butoanele pentru deschiderea geamurilor a ramas tot pe bord si mi se par mai greu accesibile

                  Poate mai sunt si altele, dar mi-au scapat
                  Stock is boring...
                  My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html

                  Comment


                  • #10
                    Am fost sa vad si sa testez noua Dacia Logan si am testat noul Sandero cu motorul turbat de 0.9, asta pentru ca n-aveau la test drive decat Sandero. Nu stiu ce parere aveti voi, da' mie-mi place maxim si chiar ma gandesc sa-mi cumpar una peste vreo doi-trei ani cand o s-o iau la juma' de pret. Nu mai vreau sa fac greseala sa dau o gramada de bani pe o masina noua.
                    Motorul ala imi place maxim! Pe langa faptul ca are consum de diesel, se misca neasteptat de bine, asta pentru ca are o cutie foarte bine etajata.
                    Masina avea 2700km si 8.2 consum mediu. Avand in vedere ca este un consum de drive test, cu sute de stiluri de condus si fiecare a calcat-o sa vada despre ce e vorba, mi se pare mai mult decat decent.
                    Este foarte silentioasa. Avand cutia aia etajata mai scurt, nici nu mi-am dat seama ca am ajuns la 5000 rpm.
                    Bordul nu mai este facut din plastic d-ala ordinar, ci au schimbat textura cu una mai moale.
                    Ce mi-a placut cel mai mult a fost ca poti sa alegi "cruise control" din lista cu optionale.
                    Una peste alta, eu zic ca este o masina reusita.
                    Last edited by vitriol; 17 November 2012, 22:32.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • #11
                      Si eu am testat un Sandero turbo 0.9, trage mult peste 1.4 in zona de depasiri, am probat un 80-120 in a 4a si s-a dus ca un diesel.
                      - un + ce inca nu s-a spus are antifonare mai bogata, si plasa de portbagaj, scaune rabatabile

                      Minus nu se pune scut metalic doar din plastic NASPA

                      Comment


                      • #12
                        Am fost si eu azi sa vad Logan 2 si am ramas surprins in mod placut de masina care e cu mult peste ce oferea prin 2008 logan ph2. MediaNav destul de reusit, se conecteaza repede la satelit; mi-au placut comenzile de pe volan pentru telefon, instalatie audio etc...... Nu ma asteptam ca logan 2 sa aiba termometru in bord . Nu am reusit sa-mi dau seama exact daca cb-ul are sau nu consumul instant.

                        Pozitia la condus e un pic mai joasa decit la ph2, ambreiajul mult mai scurt; mi-a placut limitatorul de viteza si tempomatul.

                        Nu inteleg de ce nu au eliminat reglajul manual pentru faruri. Nu am mai intilnit la masini produse in 2012 reglaj pe cablu la faruri.

                        0.9 tce trage bine prin oras. As fi curios sa vad cum se comporta pe autostrada si ce consum scoate.


                        Originally posted by vitriol View Post
                        Am fost sa vad si sa testez noua Dacia Logan si am testat noul Sandero cu motorul turbat de 0.9, asta pentru ca n-aveau la test drive decat Sandero. Nu stiu ce parere aveti voi, da' mie-mi place maxim si chiar ma gandesc sa-mi cumpar una peste vreo doi-trei ani cand o s-o iau la juma' de pret. Nu mai vreau sa fac greseala sa dau o gramada de bani pe o masina noua.
                        Aceasi greseala am facut-o si eu de am cumparat logan nou iar acum daca ar fi sa-l vind nici jumatate de pret nu mai iau pe el. Si eu vreau sa-mi iau logan 2 mai incolo cind ajunge pe la 5000~ 6000 eur.
                        Last edited by juann; 17 November 2012, 23:25.

                        Comment


                        • #13
                          Unii sunt mai dementi si incep sa studieze / demonteze prin reprezentanta Dacia .

                          Lucruri care le-am gasit interesante sunt : chederele usilor sunt mult mai groase si mai calitative . Etanseaza mult mai bine .

                          Burete pus in interiorul aripilor fata . Motivul cred ca este impiedicarea curentilor de aer in timpul deplasarii sa nu mai intre din portiere in habitaclu .
                          Jante de tabla in 5 spite cu capace in 5 spite . Zici ca sunt de aliaj , dar defapt is de tabla .

                          Capitolul antifonare , lasa de dorit , mai ales pozitionarea butoanelor de geamuri tot pe consola mijloc in loc de fata de usa sofer . Lipsa cotiera . Scaunele tot aceeasi calitate ca si versiunile precedente . Lipsa mocheta sub capota portbagaj , lipsa mocheta sub capota motor . Aceeasi cric infernal .

                          Testat sandero motorul de 0.9 Tce , destul de sprinten . Dar mi-o dat o senzatie de barca . Prea saltareata . In sens giratoriu , fuge curu rau de tot . Pe sandero e sprinten motorul , dar pe logan nu stiu inca . Caroserii diferite .
                          Attached Files
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Am testat si eu noul Sandero.
                            Aspectul exterior: Din fata arata destul de bine, are un bot inalt opulent, probabil ca unora cu gusturi sportive nu o sa le placa. Din lateral arata la fel de bine, fiindca proportiile sunt corecte, poate linia usilor din spate sa fi aratat mai bine... in rest e in regula. In spate arata destul de urat, ca e prea inaltata si rotile par foarte aproape de capatul masinii, aducand a matiz (chestie care mie nu imi place)
                            Interiorul: Interiorul e burdusit cu materiale de culoare neagra. Culoarea e un lucru bun, fiindca ascunde lipsa de calitate a plasticelor. Usa arata urat si am trecut cu degetele peste marginile plasticelor si sunt foarte rigide si taioase... (Aici am eu o problema fiindca am reusit fara sa vreau, sa ma tai la deget intr-un plastic de sub tetiera de la loganu meu, trecandu-mi degetul peste o gaura care a actionat ca o razatoare) Bordul, luat in mare, e mai urat ca si aspect fata de vechiul logan, fiindca e prea inaltat. Daca luam bordul uitandu-ne la detalii, arata mai bine, butoanele sunt mai mici iar aspectul tinde catre o masina din secolul 21.
                            Functionalitate: Am testat sistemul media. Aici e surpriza... functioneaza excelent. Am reusit sa ma conectez la el cu telefonul meu, am si vorbit cu cineva la telefon utilizand handsfreeul. Foarte tare. Pe deasupra, fata de alte masini unde ai 1 miliard de butoane in care sa te incurci, acesta are touchscreen, care functioneaza ireprosabil. Cand stateam in masina si vorbeam la telefon si se auzea in difuzoare, a venit lumea din showroom sa vada "minunea" Deci nota 10 pentru touch screen. In timpul drivetestului am vrut sa activez pilotul automat. problema e ca butonul se ascunde pe undeva pe jos in bord, deci nu e prea inspirat ales locul. Ei bine am activat sistemul si imi tinea viteza constanta, iar prin butonul + puteam sa o cresc fara a apasa acceleratia, doar uitandu-ma in displayul digital. Functioneaza bine. In rest,... vechile echipamente.
                            Drive testul: Am avut un Sandero 0.9 Tce. 3 persoane in masina si plinul. La pornire a luat-o destul de bine, fara nici-o tendinta de a muri motorul. Ambreiajul e ciudat pentru mine, fiindca eu am unul hidraulic, iar acesta e cu cablu. De fiecare data cand schimbam, se simtea printr-o bruscare a masinii. Acceleratia e destul de buna pentru un 0.9 incarcat. ma gandesc ca masina e foarte usoara, fiindca daca turam motorul, se misca masina chiar mai bine decat 1,5u meu. Am schimbat pe la 5000 dar se cam uita ciudat omul de la showroom la mine, si n-am vrut sa il speriu prea tare. Consumul l-am verificat in a 5-ea la 100km/ora, tinand constant din pilotul automat. Era 6,1l/100km, un pic cam mult dupa parerea mea. Posibil sa fi fost o panta usoara, insesizabila. Drumul era dintr-un asfalt rugos, iar galagia de la roti patrundea puternica in habitaclu. Zgomotul motorului se aude doar la acceleratii si doar peste 3000rot/min. In spate mi-a zis sotia ca se aude mai mult zgomot ca in logan, probabil datorita hatchului. Ca si stabilitate pare mai buna decat vechea masina suspensia fiind o idee mai rigida. Au compensat prin niste scaune mai moi ca la vechea masina. La denivelari se auzeau zgomotele infundate de la suspensie care preiau socurile.
                            Ca si concluzie, motorul e surprinzator de bun pt 0.9, fiind comparabil cu 1,5 dci 65cp al meu. Consumul e mai mare decat ar trebui. Zgomotul de rulare e cam puternic. Sistemul media e excelent. Pretul se justifica. Cine are nevoie de o astfel de masina din clasa ei, nu prea are din ce altceva sa aleaga, la 10100 Euro. Deci cred ca o sa fie best-seller.
                            1,5 dci 65cp preference

                            Comment


                            • #15
                              Nu am cum sa ma duc la drivetest, rog cine are ocazia sa scrie. Multumesc
                              Lipsa bara de metal la scaunele spate, locasul e stantat se vede din poza. Are bara stabilizatoare? Volanul e reglabil? Masina tot asa de inalta ca cel vechi? Treapta a V-a la 3000 ture ce viteza are? Cu treapta a 2 prinzi linistit 80 km/h sau e foarte scurta? cel putin cum au fost Oltciturile. Daca bati in usa tot asa gol suna?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google