Logan 2 Drive Test

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Exact . lispa bari la scaunele spate . are suport lateral mai bun . Banceta spate se infige efectiv in caroserie . Are niste ghidaje . Tot la fel de inalta ca cele vechi . Nu am ajuns sa ii dau a 5 a . Eu iam dat forja cat am putut . Dar in oras la drivetest , nu prea ai unde sa ii dai a 5 -a. Am batut in toata caroseria cu degetul . In usi e tot GOL . Costuri mici . Asa cum si pe duster nu o sa se mai puna oglinzi care se pliaza . Oglinzile de duster o sa fie numai cele de mcv . Cand am intrebat motivul , reprezentantul dacia o zis ca is prea scumpe . Din aceasta cauza . Aceeasi raspuns a primit si el de la superiori . Mie personal mi se pare o prostie .

    Originally posted by nightboy
    ultima poza e bad ass )
    Stiu ca e Bad ass . De aia e si facuta Au fost scosi acei tzumburusi care indica deschiderea si inchiderea .
    Last edited by 77sky; 18 November 2012, 14:57. Reason: Automerged Doublepost
    sigpic

    Comment


    • #17
      Intrebare: usile se inchid automat la plecarea de pe loc? Stergatoarele mai fac acel triunghi dement + scartait?

      Comment


      • #18
        Originally posted by nightboy View Post
        Intrebare: usile se inchid automat la plecarea de pe loc? Stergatoarele mai fac acel triunghi dement + scartait?
        Usile nu stiu daca se inchid automat . Nu am fost atent la acest aspect . Stergatoarele mai lasa acel triunghi . Acela oricum se poate face . Eu l-am faut la masina mea . Si nu mai am acel triunghi de 1 an si ceva . De scartait , nu pot sa precizez deoarece masina era NOUA . Timpu spune multe .
        sigpic

        Comment


        • #19
          Am facut si eu drive-test cu noul sandero 0.9 tce. Da, usile se inchid automat, stergatoarele nu mai lasa acel triunghi, la stropire se activeaza automat si jetul este cu perdea... Ca si interior/exterior pot spune ca este peste ph2, ca si motorizare pare ok, insa sub 2000 rpm pare la fel ca si 1.2, nu poti sa pleci cu el de pe loc pur si simplu ridicand pciorul de pe ambreiaj - o sa dea in gat si se opreste - treptele sunt destul de lungi - 60 km/h tr. 3 la ~ 2300 rpm. Ce mi-a displacut total cutia de viteze pe cabluri - facea tot felul de zgomote la schimbare si feeling-ul era ca la o masina cu 150K+.
          Eu sunt curios
          - daca are scutul metalic sau nu
          - daca are bara stabilizatoare
          - daca insonorizarea pe capota si la panoul ignifug este prezenta pe TOATE motorizarile - pe 0.9 era
          - care sunt dimensiunile omologate ale anvelopelor - pe stepway erau jante de tabla de 16 in 5 spite cu capace (din acelea care zici ca sunt de aliaj)- exact ca la megane
          Last edited by no.23; 18 November 2012, 15:17.

          Comment


          • #20
            Testat si eu mai devreme noul Sandero de 0.9 TCE. Multumit la capitlul fasnet...am constatat ca, ambreiajul tine ceva mai sus, si trebuie intradevar mai turata putin, dar imediat dupa 2000 se infinge in turatii, mai ceva ca un manz tanar...urca rapid in turatie, fata de a mea....Intr-adevar, nu mai lasa acel triunghi pe parbriz....am constatat o oarecare inclinarea a parbrizului fata si cel spate, fata de loganul ph1, activarea comenzii de stergerea automata a parbrizului atunci cand spitezi....4 stergeri, o pauza de 3 secunde, si iar stergere preventiva....f buna. la capitolul directie....mi s-a parut ceva mai stabila si prompta pe comenzi...poate ca e noua si prea stransa.
            Nu mi-a placut capacul de la rezervor....prea mare...prea gol.
            Am observat ca multe chestii montate pe masina sunt din ideile noastre, de ce nu putem cere drept de autor?.....

            In legatura cu acel cheder de pe portiera....cam mic.....eu cautam pe dokker acel cheder....dar tot cu banda dubla adeziva este pus. lipsa lui si pe spate.
            Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

            Comment


            • #21
              Am facut si eu test drive cu Sandero 0.9 tce 90 cp. Am fost 4 persoane in masina (handralai toti) si am mers o portiune strict extraurbana. Nu sunt un specialist si e o parere strict subiectiva deoarece am mers cam putin si am fost curios doar de ce poate motorul(insa niste prieteni care au mers cu mine au analizat si alte aspecte):
              - pedalele mi s-au parut ok(m-am acomodat in 2 secunde)
              - motorul foarte silentios(am logan 1.6_16v din 2010 care-i avion pe langa asta la capitolul isonorizare) - nici nu-ti dai seama la ce turatii mergi, cei din spate nici nu si-au dat seama ca am mers si cu 6000 rpm.
              - frana foarte buna, mi-am dat seama ca a mea e mai slaba ca eficienta
              - consola/ceasuri bestiale, insa controalele audio de pe/langa volan sunt de tot rahatu' si nu se integreaza cu consola , nu stiu care era problema cu modulul vechi
              - niscaiva butoane/butonase prea pe "gri"
              Si sa revin la cel mai important aspect si anume impresia pe care mi-a creat-o motorizarea, mai mult pentru motorizare am vrut sa fac test-drive, deoarece n-am mai mers niciodata cu un motor turbo mai "pamantean"(am mers cu 1.4 Fiat Bravo acum cativa ani, dar era alta OZN). Sincer sa fiu mi-a lasat o impresie de ok si cam atat. Nu mi se pare fasneata deloc(cel putin cu 4 persoane) asa cum zic unii pentru regimul normal de mers, va jur ca la 90 kmh in treapta 5 cu pedala apasata mediu/la fund/sprituri etc nu a reactionat "deloc" masina, efectiv nu a demarat, chiar vroiam sa depasesc un maxi-taxi si nu se misca din loc. Aspectul asta i l-am comunicat chiar si persoanei insotitoare care a recunoscut. Exista lag-ul de care ziceti, insa am incins-o barbateste schimbat la ~6000 rpm cu plecare de pe loc si intr-adevar acolo se simte demarajul. Inca odata cei din spate au zis ca demarajul li s-a parut ok, dar probabil trebuia condus mai mult si in mai multe conditii(inclusiv doar soferul pentru senzatii maxime). Consumul mediu era undeva la 7,7%, dar s-a mers exclusiv extraurban cu masina(era un traseu prestabilit pentru toti testerii). Iar consumul instant la 90 kmh oscila intre 4,5-5,1% pentru putin timp. Nu ma c@c pa mine dar la ~12800 sau cat costa varianta cu care m-am "dat" trebuie sa existe si niste asteptari. In schimb ne-au curs balele la noul Clio (rosu cu bandouri negre), mama mama ce masina.

              Comment


              • #22
                Sandero Stepway are jante de tabla si capace imitatie aliaj.
                Last edited by dragos firoiu; 18 November 2012, 18:51.
                ubi concordia ibi victoria

                Comment


                • #23
                  Originally posted by andreyi View Post
                  ........Nu mi se pare fasneata deloc(cel putin cu 4 persoane) asa cum zic unii pentru regimul normal de mers, va jur ca la 90 kmh in treapta 5 cu pedala apasata mediu/la fund/sprituri etc nu a reactionat "deloc" masina, efectiv nu a demarat, chiar vroiam sa depasesc un maxi-taxi si nu se misca din loc.........................
                  Nici cu doua pers in masina nu prea reactioneaza la 90/h in tr V. Am calcat-o de la 100/h si pana la 120/h mi s-a parut varza (doua pers ~120 kg total, AC oprit).
                  Trebe tr IV sau chiar tr III sa ai un demaraj decent.
                  Adica trebuie sa-l turezi 4000-5000 rpm, avantajul e ca antifonata e ok, si nici nu realizezi cand sare in 5000 rpm.

                  Comment


                  • #24
                    Logan 2 intra la drivetest peste 3 saptamani.

                    Sandero 0.9 tce mi-a lasat impresia de:
                    -masina cu motor facut pentru consum, atata poate, mai ales pana in 2500 rpm are lag, sunt curios ce consum are tinut pe la 4000-5000, acolo am observat ca se simte cel mai bine ca raspuns .
                    -cutie de viteze mai imprecisa decat era la Loganul meu ph1 de nou.
                    -frane bune, mai bune decat la Logan 1
                    -volan subtire, nu mi-a placut
                    -directie ciudata, nu da feedbackul necesar.
                    -pozitie de condus la fel ca la Logan 1.
                    - interior mai placut, dar nu sa te dea peste cap cu aprecierile. Macar ceasurile de bord mai seamana si ele cu ale unei masini normale.
                    Last edited by mr.K; 18 November 2012, 20:55.

                    Comment


                    • #25
                      Am facut si eu un drive test cu Sandero 0.9 tce si va spun sincer ca nu am simtit nici o diferenta fata de 1.2 16v legat de motor.In rest e ok.Andreyi,Sandero pe care am mers eu avea aproape 19.9.. aproape 20.000.Ce rodaj ii mai trebuie la 20.000,imi pare rau ca nu l-am intrebat pe baiatul care a fost cu mine unde a facut atati km.

                      Comment


                      • #26
                        mie mi s-a parut ca accelereaza bine.
                        eram 2 persoane in masina ce-i drept.
                        consumul instant era 11.9..
                        vibreaza masina la relanti din toate incheieturile, ca e in 3 pistoane.
                        zgomotul ok fata de 1.4-1.6.
                        turbina se simte destul de agresiv pentru 0.9l dar per total e o masina submotorizata si sufocata.
                        Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                        Comment


                        • #27
                          Am testat si eu azi sandero de 0,9.
                          Avand in vedere ca sunt un fost angajat, am avut parte de un test "preferential", ceva mai lung.
                          Pe scurt, mi-a placut masina. In mod clar este un pas inainte.
                          Acceleratii decente spre bune, insa in plaja superioara de turatie, cu un confort acustic foarte bun. Ce m-a deranjat este lipsa de rafinament a motorului: trepidatii usor sesizabile(in special la ralanti), o ezitare evidenta la plecare de pe loc si o oarecare ezitare dupa schimbarea vitezelor(daca aceasta se face sub 3000 rpm). Daca in schimb o tii peste 3000-4000 rpm totul e ok.
                          Am efectuat doua depasiri la care cu motorul meu de 1,4 nici nu puteam visa.
                          Am setat consumul pe instant si l-am urmarit constant: in accelerati puternice/sarcina/serpentine am vazut si 26-28, insa la mers constant cam 50 km/h avea 3,3.....Masina avea putin peste 16.000 km in bord.
                          Un motoras interesant, dar prefer sa-l astept pe cel de 1,2.
                          Oricum, sunt hotarat: in momentul cand apare motorul de 1,2 TCE echiparea Prestige(ma refer la logan), o voi cumpara!

                          Comment


                          • #28
                            acest 0.9 tce e mai lent pe reprize fata de 1.6 mpi (euro 4) si se plafoneaza ceva mai repede. pt mine nu e un upgrade. 1.2 tce il astept si eu, cu toate ca prefer motoarele pe benzina aspirate. macar 1.2 tce se poate numi upgrade.
                            internal combustionizer

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by micutzu666
                              SEFA CASEI spunea ca s din aliaj pe stepway,la replica mea,cea cu table si capace copie aliaj..Sigur sunt asa?
                              Eu niciodata nu am spus ca sunt de aliaj, mereu am spus ca sunt de tabla, asa ca ai grija cum acuzi. De aliaj am spus clar si raspicat ca sunt doar pe 15" si nicidecum pe stepway.

                              Originally posted by smaci View Post
                              Lipsa bara de metal la scaunele spate, locasul e stantat se vede din poza. Are bara stabilizatoare? Volanul e reglabil? Masina tot asa de inalta ca cel vechi? Treapta a V-a la 3000 ture ce viteza are? Cu treapta a 2 prinzi linistit 80 km/h sau e foarte scurta? cel putin cum au fost Oltciturile. Daca bati in usa tot asa gol suna?
                              1. Logic ca locasul sa fie stantat, deoarece la varianta de echipare access exista acea bara iar bancheta spate nu e rabatabila;
                              2. Bara stabilizatoare am inteles ca nu are;
                              3. Volanul e reglabil, dar din pacate nu pe 2 axe;
                              4. Mie personal imi pare putin mai inalta dar nu comentez mai mult, nu stiu date tehnice;
                              5. Nu stiu daca a stat cineva sa se uite
                              6. Cu a 2-a prinzi si 90 km/h;
                              7. intreaba-l pe streulea, batea in partea din fata a usii si se auzea in partea din spate

                              Comment


                              • #30
                                Citind cele scrise pana acum putem trage o singura concluzie - raportul pret / calitate / performante este unul corect.
                                Acum evident ca putem gasi o gramada de avantaje sau dezavantaje dar depinde evident cu ce ne comparam.
                                Tehnic este un motor nou cu o capacitate cilindrica redusa (taxe si impozite mai mic) si cu performante superioare motoarelor de pana acum. Sa nu uitam da distribuirea raportului de forte care in acest motor este mult optimizata iar in plus avem si o turbina ceea ce aduce un plus de performanta.
                                Nu am putea niciodata compara un benzinar cu un diesel (nu se va obtine un cuplu de diesel pe o masina pe benzina etc).
                                Comparand de asemenea si preturile din piata este evident ca un LOGAN II este net superior - pretul fiind mult mai mic fata de alti competitori (SKODA RAPID etc).
                                Pana in prezent am testat mai multe masini (in sensul ca le-am detiunt) si nu ascund faptul ca daca as avea 25.000 - 30.000 euro mi-as cumpara un PASSAT NOU dar de la 11.000 euro pana la 30.000 euro e cale lunga.
                                Multumesc
                                sigpic
                                This is My Ride!
                                !Visit and enjoy!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google