Logan 2 Drive Test

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Masina mea de zi cu zi nu e Loganul, dar usa aia de torpedo m-a enervat la Logan 1 (becul din torpedo e vesnic aprins cand sunt aprinse pozitiile si/sau farurile, indiferet cat am reglat-o) si ma gandeam ca pot mai mult. Nici macar aia n-au putut sa o rezolve decent.
    Fetele de usi, ca a venit vorba, sunt insipide, fara viata, exista si atat.

    Comment


    • #77
      Originally posted by zeegermans
      de la dealer am inteles ca siemens e doar pe dci-ul de 110cp de la duster (posibil si cel de 107. de asta n-am discutat). in rest, tot delphi. nu ca ar fi neaparat siemens mai cu mot, ca injectoarele de pe motoarele vag de 2.0L, care pica in draci sunt... siemens.
      Mie mi-a zis faza cu injectia pe SIEMENS pe toate modelele cineva mai mare de pe la reprezentanta Dacia Meridian Sud /Bucuresti , acum nu stiu cat de bine informat este acea persoana de la reprezentanta dar chiar m-a facut curios daca asa va fi sau nu. Oare cei de la Siemens sunt mai buni decat cei de la Delphi?

      Am vazut si eu Duminica trecuta noul logan, pot spune ca masina avea pe interior acel plastic de la parbriz cu un luft de 2 cm fata de capitonajul plafonului. M-am dus si la celelalte modele sa verific daca asa e la toate, dar nu era la fel, am tras concluzia ca ori au fost multe persoana de la tara si au tras de acel plastic ori a venit masina cu defect de fabrica.

      Sincer sunt hotarat sa achizitionez noul logan doar daca se vor introduce si in 2013 tichetele REMAT ca parca nu ma trage inima sa dau 6690 de euro pe o masina noua dar fara nici o optiune.

      Drum intins la toata lumea.

      Comment


      • #78
        am facut si eu un drive test.abia asteptam. Sincer sa fiu mi-a lasat o impresie ok.foarte foarte buna insonorizarea la ea dar exista un dar... nu mi se pare deloc fasneata ..poate k eu am un 1.6 16v ..are lag mare la pedala..in rest evolutie remarcabila si la ce banii e merita cu siguranta..am eu cu valvosul meu aproape suta de mii si da dovada de fiabilitate in continuare,fara erorii de bord ambreiaje suspensii schimbate etc..imi plac mult scaunele sunt sau mi se par mie un pic mai mari,incomod cu reglajul oglinzilor dar cred k vor sa copieze pe cele nemtesti...concluzia finala un design super reusit ,evolutie mare asupra franelor, insonorizari si a esp ului standard..

        scuzati am uitat sa va spun..am mers in test drive cu un logan 0.9tce.90cp...dar eu cred ca pe viitor cine o va cumpara merita cu siguranta o resoftare..
        Last edited by cristi_caine; 26 November 2012, 00:51. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #79
          nu inteleg cine a aparut primul cu termenul de "fasneatza" si o tooot tineti cu el. ba e "fasneatza" ba nu e "fasneatza". )) Ce aiurea suna. E motor de 0.9 - de cum auzi zero - noua te gandesti la economie de carburant, la impozite/asigurari/casco mai mici. Daca astea sunt caracteristicile (daca intr-adevar va avea consum mai redus) unei motorizari "fasnetze" apai nu stiu zau )). Ca unora li se pare mai mai, iar altora nu, e partea a doua. Tine de expresia cheie "li se pare"
          sigpic

          Comment


          • #80
            Originally posted by mr.K View Post
            Zic eu: ce parere aveti despre usa de la torpedo?

            Mie mi s-a parut ca sta mai aliniata decat la Logan 1 dar calitatea materialului si inchiderea e mai proasta. Zici ca e capacul de la baterii de la o masinuta de jucarie chinezeasca.
            Subscriu.
            Asa se uita detaliile...eram cu sefu meu mica-i-as inima si cateva minute am discutat problema, mai bine aliniata dar cand am dat cu ea imediat am remarcat treaba asta urmand o reactie "bah, fii atent la asta!"

            Comment


            • #81
              Azi am reusit sa fac si eu un drive-test cu SANDERO 0,9TCe- mi-a lacut motorul dar nu e ceea ce as vrea eu pentru urmatoarea masina. Vreau sa spun doar atat-voi cumpara masina cand voi avea acelasi feeling ca si cu motorul 1,2 TSI al unui prieten cu Golf 6.)0,9 TCe montat pe Logan nu se ridica la nivelul unui 1,2 Tsi montat pe Golf6-atentie la diferenta de mase.

              Era sa uit-luati-va gandul de la jante pe 16 pe Logan2 si Sandereo2.
              Last edited by Cromatic; 27 November 2012, 22:09. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #82
                Azi am ajuns la service cu o masina ce necesita o reparatie urgenta si, in timpul pe care l-am avut mi-am aruncat ochii la noua piesa (nu am avut inca norocul si de a o conduce, sper in viitorul apropiat)
                Prima impresie? Putin restilizata
                Nu imi place panarama de capac de rezervor, neinspirata! Trecem, nu e chiar definitoriu!
                S-ar parea ca e mai in regula compartimenul nou creat de langa roata de rezerva, acoperit.
                Tampoanele de amortizare a capotei spate sunt mult mai bine alese, fac diferenta comparativ cu vechiul.
                Buna si treaba cu amortizorul capotei compartimentului motor.


                Ce m-a deranjat foarte tare?
                Cota dintre usa si consola centrala, la nivelul genunchilor!
                Oricat de mult reglam scaunul, nu gaseam o pozitie confortabila, ma simteam constrans. Iar daca prima impresie este asta, imi imaginez cum o fi sa conduc o zi intreaga...
                Spatiul interior disponibil pasagerilor este acelasi. Si ca inaltime. Am propriile repere.
                Unul ca mine si cu o persoana asemenea in spatele meu avem loc destul de limitat, nu chiar cu genunchii pe bord, dar...se resimte. Pe distante scurte m-am obisnuit, la drum lung, mai anevoie.
                Nu ma leg de briz-brizuri, forme, calitate plastice, etc...sunt mai spartan in gusturi si prefer functionalitatea unor elemente strict necesare.
                Pare ca ar fi mai estetizata noua piesa.

                Sper sa revin si cu impresii de drive-test efectiv!

                Dar ce imi ramane deranjant, repet, este lipsa senzatiei de relaxare la genunchi...
                Last edited by 77sky; 30 November 2012, 08:52. Reason: Corectie lingvistica
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • #83
                  Nu imi place in niciun fel bordul, nu vad logica celui de al III-lea ceas. Ma refer la acel contur rotund care contine un dreptunghi care mai este asezat si intr-o parte.
                  sigpic

                  Comment


                  • #84
                    Am stat sa citesc si eu tot thread-ul asta... Pffff... Daca ar fi venit cineva de afara hotarat sa afle o parere, ar fi dat foc la PC de nervi, pentru ca erau multe balarii. Am sters 150 de posturi cu offtopic.

                    Acum astept sa scrie doar cineva care a mai facut drive test cu Logan2/Sandero2. Alt comentariu despre orice altceva va fi taxat.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • #86
                      Am facut si eu un drive test cu sandero 0.9 tce si apoi cu un citroen c elysee 1.6 benzina 115 cp , sincer am ramas placut impresionat de sandero care e destul de agil pt. motorul care-l are comparativ cu 115 cp ai lui citroen , sa nu mai spun de turatia de doar 2500 rpm de la sandero la 100 km/h comparativ cu citroen care avea vreo 3000 la aceeasi viteza . Motorul la dacie era mai silentios , ca si consum erau aprox. la fel la viteza asta cu un mic minus pt sandero , ma bate gandul sa iau in considerare si citroenul pt. o viitoare achizitie dar astept si rezultatele la euroncap , oricum citroen avea o tinuta de drum ceva mai buna . In citroen se statea mai prost in spate la nivelul capului dar era foarte mult spatiu pentru picioare iar designul e mult mai reusit la francezi dar cu un cost de 2000 euro in plus , voi ce parere aveti de c elysee , merita ?
                      Last edited by mugur; 1 December 2012, 14:45.

                      Comment


                      • #87
                        Salut baieti!
                        Sambata sunt programat la un test drive cu noul logan si as dori sa stiu daca in afara de buletin si permis mai imi trebuiesc si alte acte la mine?
                        <script src='http://event.2parale.ro/txtads/embed_random?aff_code=c95c35c55&buster=1401493000' type='text/javascript'></script>

                        Comment


                        • #88
                          Nu-ti mai trebuie nimic.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • #89
                            Intrebare

                            Dintre cei care au facut drive-testul poate sa-mi spuna cineva daca butonul pentru inchiderea centralizata se mai afla pe consola centrala? (cel dintre butonul de avarii si butonul pentru geamul fata dreapta, la vechile modele). Am vazut ca butoanele pentru blocarea usilor, de pe usi, nu mai exista; cel putin la nivelul de echipare Laureat. Banuiesc ca la modelul de baza, cel fara inchiderea centralizata, exista aceste butoane pe usi dar lipseste in mod sigur butonul de pe consola?

                            Comment


                            • #90
                              butonul de avarie si cel de inchidere usi din interior se afla acum intre cele 2 aeratoare de pe mijloc. este o poaza mai sus in care se vede ceva
                              ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google