Logan 2 Drive Test

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oricum se vede ca producatorul merge pe economie. Jantele pe 16 de la Stepway sunt jante in spite, dar de tabla, si au capace care acopera doar spitele dandu-ti impresia de jante de aliaj. Din mers este par din aliaj 100%.

    Last edited by MihaiiahiM; 18 January 2013, 10:31.
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by MihaiiahiM View Post
      ... iar motorul de 1.2 Tce nu se pune pe aceste masini.
      Motorul 1,2 TCe este sublim, dar lipseşte cu desăvârşire, chiar şi la maşinile rudei mai bogate Renault !

      Comment


      • Stai ca a editat, a mai adaugat un "nu". A fost eroare de tastare.

        Comment


        • 1.2 este la Lodgy si la Dokker.

          Si daca am gresit, am rectificat. Nu e normal asa?
          sigpic

          Comment


          • Încearcă să dai o comandă de 1,2 TCe pe Lodgy sau Dokker şi după aceea să ne spui ce răspuns primeşti !

            Comment


            • Pai comanda inseamna plata unui avans de minim 5%, iar data de livrare se comunica in maxim 10 zile de la plata avansului.
              sigpic

              Comment


              • Altceva vroiam să subliniez referitor la motorul 1,2 TCe !
                Dacă este aşa de reuşit de ce nu îl regăseşti pe noul Clio 4 sau la Fluence facelift ?

                Din ce am auzit se pare că nu trece testele de fiabilitate internă la care este supus, aşa că pe Lodgy sau Dokker s-ar putea să fie pe post de cobai !

                Dacă la capitolul low cost Dacia este destul de greu de egalat de către alţi producători, desi declaraţii au fost destule, tot aşa la capitolul motorizări turbo benzină lucrurile nu sunt chiar aşa de simple cum s-ar dori să se creadă !

                Cel mai bun exemplu, grupul VAG unde 1,2 TSI a dat mari bătai de cap, mai puţin 1,4 TSI, dar cu probleme şi la această variantă de motorizare !
                Şi nemţii au nişte ani în plus în domeniul acesta al benzinarelor turbo ... !

                Dar să închei într-o notă optimistă spunând : Trăiască Marketing-ul !

                Comment


                • O mai dau in bara si astia de la renault. Oricum dupa parerea mea, dacia a reusit performanta de a scoate cea mai urata masina de pe piata, anume Lodgy, iar daca mai adaugam pe ea (asa cum spui tu) si cel mai fiabil motor, 1.2 Tce, ajungem la dezamagirea "desavarsita".
                  sigpic

                  Comment


                  • Partea buna la Lodgy si la Logan e ca poti folosi usita de la rezervor drept gratar, daca l-ai uitat acasa cand ai plecat la iarba verde.

                    Nasol e ca, daca ai vreodata de revopsit aripa dreapta spate, service-ul te va factura pentru 2 elemente, deoarece usa de la rezervor e suficient de mare pentru a fi element de sine statator.


                    Eu sunt curios la cat timp se va strica siguranta de la prinderea capotei motorului, care e diferita fata de cea de la Logan 1. Cand ceva functioneaza bine, nu stiu de ce trebuia schimbat. Dar Renault tot timpul au reinventat coada ciresei.
                    Last edited by mr.K; 18 January 2013, 11:33.

                    Comment


                    • Asa cum am mai spus, le fac pe toate cat mai ieftin, totul sa fie ieftin.
                      sigpic

                      Comment


                      • Ieftin ca şi costuri, la stabilirea preţurilor de vânzare lucrează alţi oameni ... !

                        De altfel acest lucru este recunoscut chiar de către ei : "Gama Entry este gama cu cea mai mare marjă de profit în întregul Grup", sau "Gama Entry este unul dintre stâlpii profitabilităţii Groupe Renault".

                        Sursa - interviu Carlos Tavarez

                        P.S Exerciţiu de perspicacitate - Dacă asta recunosc oficial, vă daţi seama cum stau lucrurile în realitate ?

                        Comment


                        • Are cineva idee ce dimensiuni exacte au cauciucurile de pe sandero stepway?
                          A facut cineva test drive cu logan 2 de 1,5 90cai?Ma intereseaza daca tot la fel de antifonat e ca pe modelul cu motor de 0,9 litri.
                          https://encrypted-tbn1.google.com/im...ypHtCgqRoOrJ3T

                          Comment


                          • Noul STEPWAY are anvelope 205/55 R16 - fiind asa un mini SUV ii trebuia talon mare.

                            YOGI81 a facut drive test cu dCi-ul de 90CP pe care l-a si comandat.

                            Comment


                            • Pai intre dci de 75 si de 90 doar aia 15 cai difera, restul este identic. Oricum dci-ul este mai zgomotos decat benzina, plus ca sunt ceva vibratii in plus.
                              sigpic

                              Comment


                              • Personal nu am simțit diferențe foarte mari la zgomot între 1,5 și 0,9. Probabil si pentru ca cel pe benzina are distribuția pe lanț. Oricum, comparativ cu loganul ph.1 de 1,5 85 cai, pe care îl mai conduc din cand în cand, in astea noi e super liniste. Ramane de vazut cum se va comporta în timp.
                                Menționez că ambele motoare le-am testat pe Stepway, dar nu cred sa fie diferențe.
                                Last edited by YOGI81; 18 January 2013, 19:41.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google