Logan 2 Drive Test

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Aveti idee, Logan 2 cand va fi disponibil pentru Test Drive? Dar ceva sigur...

    Comment


    • #62
      Cam in 2 saptamani. Ceva sigur nu exista.

      Comment


      • #63
        In cazul in care ati facut test drive cu motorasul asta de 0.9 cum vi se pare in comparatie cu 1.6 mpi care are cam aceasi putere ?
        Neluand in calcul consumul care motor l-ati prefera intre cele 2?

        Comment


        • #64
          Eu am cel de 1.6 acasa si am facut test cu cel de 0.9 sincer mi se pare mai ok cel nou si mai silentios si ca sa ma laud si eu un pic acum am comandat cel de 0.9 pe un logan full mai putin piele si au zis ca trebuie sa ajunga intre 10 -14 decembrie ca si pret m a ajuns 12250 plus 219 garantia extinsă ce ma deranjat totusi e ca in oferta de optiuni ai si cotiera dar daca o vrei nu se poate cica pana cel mai devreme aprilie mai

          Comment


          • #65
            Originally posted by razvanamza View Post
            l-am testat eu. fata de "amestecul" meu de motor, trage mai prost. gafaie si tremura la ture joase, cu toata turbina lui. dupa reclama care i s-a facut, speram sa mearga macar ca un dci65. impresia a fost de matiz...sau mai bine zis de 1.4 mpi euro4.
            Fals.
            Mie mi-a lasat o impresie foarte buna motorul asta. Este suficient de agitat.
            Este adevarat ca sub 2200 rpm nu prea face fata, insa este de asteptat, caci doar are 900 cm, iar 90 cp din aceasta cilindree nu se scot decat daca pui un turbo mai maricel, deci lag mai mare.
            Mi-a placut antifonarea. Au facut o treaba excelenta, motorul la 3000 rpm nefiind seseizabil, ci doar pe la 4500.
            Consum mic, functie ECO, iti arata cand sa schimbi treptele, navigatie, scaune ceva mai pufoase, insa fara sustinere laterala. Per total, un mare plus. Acum sa nu va asteptati la calitate porsche si consum de vw lupo.

            Comment


            • #66
              In oras probabil va avea consum mic, insa nu stiu daca asta se va intampla si afara la viteze superioare.
              In test drive-ul facut de tipul ala pe net am vazut ca la 3000 rot/ min abia avea 90 km/h (probabil in ultima treapta de viteza).
              La o viteza de croaziera de 110-130 km/h cate rot/min are motorasul asta?

              Comment


              • #67
                imposibil sa aiba la 90 km/h 3000 rpm in viteza a V-a. 1.4 are la 80 km/h undeva la 3000 rpm in viteza a IV-a.

                Comment


                • #68
                  eu zic ca este destul de ok cutia...,,Am mers cu treapa 1 pana aproape de 50 km/h, da. Constructiv Dacia Logan si Sandero cu acest motor 0,9 litri turbo de 90 CP atinge 40 km/h in tr 1 la 6.000 rpm, 78 km/h in tr 2 la 6.000 rpm si 123 km/h in tr 3 la 6.000 rpm.,,

                  Comment


                  • #69
                    Deci la 3000 rpm/min pe a V-a, tot undeva la 110 km/h are.
                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      Chiar nu ati urmarit treaba asta? ) Tr V e mai lunga, aprox 250-300rpm mai putin pe tr V fata de ce avem noi.
                      De asta si senzatia ca nu face nimic la ~100/h daca o calci in podea in tr V.

                      Comment


                      • #71
                        Zic eu: ce parere aveti despre usa de la torpedo?

                        Mie mi s-a parut ca sta mai aliniata decat la Logan 1 dar calitatea materialului si inchiderea e mai proasta. Zici ca e capacul de la baterii de la o masinuta de jucarie chinezeasca.

                        Comment


                        • #72
                          Zic eu:

                          Pana acum am citit....am facut si eu plimbarea cu Sandero 0.9...si am vazut plus-uri si minus-uri la noile modele.
                          Medianav, ESP, ECO, consum, distributie lant....plus-uri.
                          Are si minus-uri: scut plastic, fete usi plastic total, manere exterioare mari si hidoase, chedere neterminate...si mai are.
                          Cel mai mare minus....lipsa lui 1,2 tce. Poate se razgandesc.
                          Ca si client potential, repet: am avut ph1...am luat ph2 mai dotat,...si Logan 2...nu prea ma atrage.
                          Oricum, felicitari DACIA, noile modele sunt inca fara rival la raportul dotari/pret.
                          Fiabiliatea...o vedem in timp.

                          Comment


                          • #73
                            Vai de capul meu...
                            Mester K, te pierzi in detalii. Ce mama dracului conteaza usa aia? O vrei sa fie de cea mai buna calitate? Ia mercedes.
                            Te-ai uitat la ceilalti cum arata si cum este?
                            Sau iar comparam cu masini de peate 20.000, crezand fals ca loganul este 13.000

                            Comment


                            • #74
                              Detaliile alea care strica imaginea de ansamblu la Logan 2, adunate, te fac sa intelegi ca Logan 1 nu era chiar rau.
                              La C4, ca ai adus vorba, fiind in buget apropiat, arata mai bine.
                              Last edited by mr.K; 25 November 2012, 21:37.

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by razvanamza
                                ba sunt cam bosch, din cate stiam eu..
                                @cezar pt el conteaza poate usa aia, sau fetele de portiere, ca daca ia masina, traieste cu ea zi de zi. tu ai spus ca le iei pe firma si le dai altora sa le conduca. masina ta de zi cu zi nu e loganul nici eu n-am nimic cu plasticele altor masini, daca le conduc de cateva ori pe an. le ignor pur si simplu, dar cand masina respectiva se vrea a fi principala masina... mai greu ignori, daca e ceva care chiar te deranjeaza.
                                Last edited by zeegermans; 25 November 2012, 21:38.
                                internal combustionizer

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google