Logan 2 Drive Test

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mr.K View Post
    Aseara cand am ajuns pe la ora 20 acasa, fix de poza aia ma interesa, crede-ma!
    Sunt cu alta masina, ca as cobora pana in parcare sa-ti fac pe plac. Doar din principiu, deoarece ce afirm, si dovedesc, nu ca mi-ar pasa de parerea cuiva pe care nu il cunosc.

    Dupa cum ai vazut, si Logan2 are portbagajul vopsit.
    M-ai lamurit,e clara treaba. Las-o asa cum a picat ca altfel te afunzi mai rau in problema.
    sigpic

    Comment


    • M-ai scapat de o grija mare, de aia n-am dormit vreo 2 nopti.
      Cand eram pilot in WRC mai pateam asa.

      Domnule, portbagajul e vopsit complet, in nuanta masinii.
      La Logan 2 m-am uitat in portbagaj si e vopsit COMPLET. Nu stiu de ce la dumneata era alta nuanta in partea aia de portbagaj, dar rosu ala era cea mai pacatoasa culoare la Logan1.

      Ca e vopsit sau nu complet portbagajul, tot o droanga de masina e.

      E ca rucsacurile alea cu truse de supravetuire, rezistent si plin de lucruri utile cat sa nu crapi de foame si de sete, daca vrei caviar, homar, sampanie, apa Evian etc., mergi la un alt restaurant (Audi, Mercedes, BMW, WV, Peugeot, etc.).
      In trusa de supravetuire (Logan) gasesti doar conserve, o butelca de apa, un cutit si ceva de aprins focul.
      Adica doar supravetuiesti (deplasezi). Nu simti bucuria gustului (condusului).
      Last edited by mr.K; 22 January 2013, 13:00.

      Comment


      • Nu exista nicio masina pana-n 10.000 ce sa-ti ofere "bucuria condusului"
        Aia o gasesti la peste 15.000.

        Comment


        • Fratilor masinile se folosesc in doua scopuri:

          - sa te plimbi cu ea si sa bagi bani in tot felul de imbunatatiri,
          - sa faci kilometri cu ea si sa scoti bani cu ea, pe principiul "se invarte roata, iese banul".

          Asa ca daca isi scoate banii in 3-4 ani e ok masina, apoi o vand si iau alta noua si tot asa.
          Momentan nu imi permit o masina cu care numai sa ma plimb, si nici veniturile mele nu sunt asa de mari incat sa amortizez in 3-4 ani o masina de 50000 euro.
          Ma multumesc cu asta, iar cand imi voi permite, cu siguranta nu voi mai scrie aici, ci voi scrie pe un forum de la Mercedes, BMW...
          Asa ca eu sunt 100% realist.
          Last edited by Cezar; 22 January 2013, 14:04.
          sigpic

          Comment


          • Atata timp cat consideri masina ta miez, nu ai cum sa fii realist.

            Comment


            • Originally posted by Archangel80 View Post
              Atata timp cat consideri masina ta miez, nu ai cum sa fii realist.
              Suntem pe forumul "loganclub", deci miezul discutiei trebuie sa fie loganul. Iar masina mea este logan.

              Originally posted by Cezar View Post
              Nu exista nicio masina pana-n 10.000 ce sa-ti ofere "bucuria condusului"
              Aia o gasesti la peste 15.000.
              Eu am dat 10600 pe masina, adica peste 10000. Deci ma pot bucura si eu macar putin de condus?
              Last edited by MihaiiahiM; 22 January 2013, 14:55. Reason: Automerged Doublepost
              sigpic

              Comment


              • LOL...nu ma refeream la tine. In general vorbeam. Cam asta e tendinta tuturor.

                Comment


                • Originally posted by Adrian_H View Post
                  Eu am facut test drive cu Logan 2 si cu Sandero 2.
                  Ma interseaza foarte tare suspensia la noile modele.
                  Loganul 2 mi-a placut foarte mult ca suspensie, confortabila, nu simti nimic.
                  Dar, ma bate gandul sa imi iau un Stepway2. Mi-e teama ca suspensia e mai tare. Si pe spate daca e si tare si e si mai usoara ca Loganul, mi-e teama sa nu scuture sau sa fie mai zgomotoasa.
                  Mai trist e ca nu sunt Stepway-uri disponibile la test ca sa ma lamuresc.
                  Din experienta voastra cu vechile modele...sau poate chiar cu cele noi, ce parere aveti?
                  Eu am facut test drive cu StepWay-ul nou, motor 1,5 dci 90 CP. Mi-a plăcut atât de mult că am fost la un pas s-o comand. Mi s-a părut foarte confortabilă din punct de vedere al suspensiei și al zgomotului interior (desi pe la 130 se simtea un vâjâit de la baghetele de deasupra). În curbe însă am simițit nevoia sa franez mai mult decât am făcut-o cu loganul pe acelasi traseu.
                  Am rămas pe logan din considerente practice :
                  - portbagaj mai mare
                  - anvelope mai mici (și deci mai ieftine)
                  - costul unei reparații in cazul unor avarii este mai mic (cum stepway-ul nu se vinde prea bine în România protecțiile acelea de plastic de pe laterale se gasesc doar originale si costa foarte mult - citisem pe un alt site ca pentru o laterala ajung la 1400 lei); în plus, farmecul stepway-ului, din punctul meu de vedere, este dat de culoarea bleu d'azurite, o nuanță mai aparte pe care nu stiu daca "meseriasii" nostri ar mai nimeri-o, dacă ar fi nevoie.
                  - stabilitate mai mare
                  Last edited by YOGI81; 22 January 2013, 20:32.

                  Comment


                  • Am vazut azi un Sandero Stepway pe maro...Exceptional de frumoasa.
                    Chiar am ramas cu gura cascata.
                    Deosebita.

                    Comment


                    • Maroul ala de pe Duster??

                      Comment


                      • Stepway maro ? Ciudat ca pe site-ul Dacia sunt disponibile doar 4 nuanțe: Gri Platin, Rosu de foc, Bleu Azurit și Negru sidefat.
                        Oricum la aspect chiar e cea mai reusită Dacie
                        Last edited by YOGI81; 22 January 2013, 21:15.

                        Comment


                        • YOGI81 , merci mult de feedback.
                          Zici ca ai mers si cu Logan si cu Stepway. Ba mai mult tu spui ca ti s-a parut mai confortabil Stepway-ul la trecerea peste denivelari, canale si alte "forme de relief"?
                          Pe mine asta ma intereseaza foarte mult sa nu se simta, sa nu tremure si sa nu se auda zgomote la trenul de rulare si automat nici in interior.
                          Din punct-ul asta de vedere Loganul m-a cucerit.
                          Mai poti detalia putin despre subiectul asta?
                          Si poate sa ma zici si cum se simte cu Dci-ul de 90 CP?

                          Merci mult,

                          Comment


                          • Nu am spus ca mi s-a parut "mai confortabil Stepway-ul la trecerea peste denivelari, canale si alte "forme de relief"?"
                            Din punctul meu de vedere sunt la fel la confort și la ținuta de drum(e drept si ca am mers doar pe asfalt cu ele) , cu mențiunea că parcă loganul e un pic mai stabilă (poate pentru că e mai joasă și mai lungă, sau poate pentru că sunt eu mai obișnuit cu ea).
                            Venind de pe 1,4 motorul dci 90 mi s-a părut super (de altfel mi l-am comandat pe logan). În câteva sute de metri, cât mă jucam pe la niste butoane, am ajuns fara sa-mi dau seama la 150 (cu 4 bărbați solizi în mașină).
                            Dacă nu te deranjează portbagajul și ti-a plăcut loganul poti sa-ți iei stepway fără probleme.
                            Oricum mai incearcă in alte reprezentante pentru un test ca sa te convingi singur. Eventual fă o rezervare de pe site-ul dacia.

                            Comment


                            • Zice ca are logan, ca a promis aici niste poze, dar vad ca au trecut vreo 3 zile si nici o poza. Cred ca se roaga de unul si de altul sa il lase sa fotografieze portbagajele, ca despre asta era vorba.
                              sigpic

                              Comment


                              • Zice ca are logan, ca a promis aici niste poze, dar vad ca au trecut vreo 3 zile si nici o poza.
                                Tu ai descoperit forumul asta, dar eu mai am si alte treburi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google