Noul LOGAN - Comanda Si Termen De Livrare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Să vedem mai ales câţi se vor inghesui să şi cumpere cutia automată, că de dorit, toţi ne dorim câte ceva.

    Comment


    • Încă un calculator pe mașină, ce mare brânză
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Inca mai discutati de Dacia de parca ar fi masina. Am condus catre mare joi un X3 nou nout cu 15k km la bord automat 2.0 diesel 180 cai ceva de genul. Moartea caprioarei. Plangi cu lacrimi. Dacia e o viziune trista de masina. Pt mine never Dacia pana la adanci batraneti.

        Comment


        • Ne scuzați, domnu...

          Trimis de pe al meu GT-I9301I folosind Tapatalk

          Comment


          • Originally posted by Archangel80 View Post
            Am condus catre mare joi un X3 nou nout cu 15k km la .
            Si ne impartasesti asta pentru ca?
            Last edited by DannyMC; 28 August 2015, 19:07.

            Comment


            • Originally posted by DannyMC View Post
              Si ne impartasesti asta pentru ca?
              ca sa ne explice ce bine trage o masina de 5-6 ori mai scumpa ca un Logan ... Comparam mere cu pere sa ne aflam si noi in treaba.

              Comment


              • Continua sa visezi la x3-ul ala pana la adanci batraneti......

                Comment


                • Aveti atatea pretentii de la o roaba. Nu v-ati plictisit? Chiar voi spuneti ca e ieftin Loganul. Nu va mai plangeti atata de ea. Dacia nu face masini. Sper sa va dati seama in curand.

                  Comment


                  • pe duster e pusa si cutia edc, pt europa civilizata. pt astia din zonele emergente, e cutie robotizata, pt rusia, ucraina, acu ne-au aruncat-o si noua...sa nu vina cu mainile in buzunar la salon mai lipseste inlocuirea lui 1.6 16v euro 5 de 105 cai cu cel de sorginte nissan, 1.6 16v 115 cai, euro 6. pt piata engleza deja au facut mutarea asta, la noi probabil asteapta noua generatie de duster ca sa vina cu noua "minune" . oricum, revenind la cutie, e bunicica pt oameni nepretentiosi; ca fata de una cu dublu ambreiaj....asta automata are un comportament ciudat: da in nas la schimbari si iti da senzatia, mai mult sau mai putin obiectiva, ca franeaza intre schimbarile de treapta, care se produc cu destul de mare intarziere.

                    pe citroen c4 lumea a fost foarte dezamagita de comportamentu cutiei robotizate, ca de altfel de toate cutiile robotizate; fie iti place si te acomodezi cu ea, fie nu

                    daca ar fi cateva sute de euro in plus, ar fi o optiune interesanta, pt 5-600 de euro merita. daca e mai scumpa, nu

                    iar legat de colegu impresionat de x3...am avut ocazia sa ajung si eu intr-un showroom bmw recent iar x3 mi s-a parut cel mai slab model dintre cele expuse (seria 1 cu pachet m, x1, seria 5, seria 3 facelift pachet m si x6). materiale nedemne de marca si de pret, adica cam ieftine, asta a fost perceptia mea. cel mai placut impresionat am fost de un seria 5, 525d x drive cu pachet m
                    Last edited by cristi....; 28 August 2015, 21:37.

                    Comment


                    • Originally posted by GuGu21 View Post
                      ca sa ne explice ce bine trage o masina de 5-6 ori mai scumpa ca un Logan ... Comparam mere cu pere sa ne aflam si noi in treaba.
                      Guguletz...e vreo 38 de mii un 318d...adica vreo 3 Logane elegance sau 2 Dustere "full"!

                      Revenind la topic...vad ca nu e inghesuiala...nu se mai plange nimeni ca ii intarzie livrarea totul merge brici!
                      Keep walking...

                      Comment


                      • la genu asta de masina merita sa o iei cat mai bine dotata; seria 1 , 116d daca nu ma insel, cu pachet m si destule extraoptiuni era 40 de mii pachetu m face toti banii, scaunele sunt de vis dar si pretu...iar preturile nu sunt deloc de neglijat la mentenanta la reprezentanta
                        Last edited by cristi....; 28 August 2015, 21:44.

                        Comment


                        • Originally posted by Ampt View Post
                          Să vedem mai ales câţi se vor inghesui să şi cumpere cutia automată, că de dorit, toţi ne dorim câte ceva.
                          In urma cu 20 de ani a existat o masina fabricata in Romania echipata optional cu transmiese automata. Ma refer la Cielo, masina apreciata la vremea respectiva. Era cea mai bine vanduta masina pe piata romaneasca ma refer la masinile noi. (La momentul respectiv masinile noi fabricate in afara tarii erau extrem de putin accesibile.) S-a produs in 4 variante: 1. GL, 2. GLE, 3. GLE AC, 4. GLE AC AT). De departe cea mai vanduta a fost varianta 3 (a costat aproximativ 10 000 dolari). Diferentele intre variantele de echipare erau de circa 1 000 dolari. Varianta de top cu transmisie automata (cu 3 trepte) nu a avut succes.

                          Comment


                          • Originally posted by Archangel80 View Post
                            Aveti atatea pretentii de la o roaba. Nu v-ati plictisit? Chiar voi spuneti ca e ieftin Loganul. Nu va mai plangeti atata de ea. Dacia nu face masini. Sper sa va dati seama in curand.
                            Tare comparatia intre un bmw de 5 ori mai scump ca un logan laureat de 1.2 prin rabla, este ca si cum ai compara un audi a 6 cu un chevrolet aveo, nu isi are rostul
                            Este ca si cum ai zice ca masina este doar ferari, restul sunt carute
                            Cunosc oameni care au casa in nordul bucurestiului, si masini de peste 50000 euro, dar prefera sa mearga prin bucuresti cu un logan ,asta datorita traficului, omul are o varsta si o experienta, nu este un tanar care s a urcat acum pt prima oara la volanul unei masini scumpe
                            Iar colegul care zice ca dacia nu este masina, afla ca atunci nici multe alte marci nu sunt masini

                            Comment


                            • pt romanu de rand, care castiga prin mijloace oneste, loganu e o masina foarte ok, mai ales pt drumurile noastre. pt bmw, unul "modest", adica nu seria 5, x5, x6 sau altele, asa un seria 1, maxim 3 echipat cu maxima atentie iti trebuie o leafa de minimum 10.000 de lei, de preferat sa mai ai si o sotie care sa produca si ea minim 4-5 mii de lei, asta ca sa nu te arda foarte tare intretinerea ei si sa mai te si bucuri de viata

                              si de preferat ca obtinerea acestor bani sa nu-ti acapareze toata ziua, majoritatea zilelor intr-un an, ca atunci degeaba ai bmw dasta de 40-50 de mii ca nu mai ai timp sa te bucuri de el, devii sclavu unui fier care oricum nu impresioneaza pe nimeni. e plina tara de bmwuri ultimu tip, unu in plus nu face nici o diferenta

                              masina trebuie sa te duca din pct a in pct b atata tot. ca si la smartphonuri: o imbecilitate; la telefon trebuie sa vorbesti, atat, nu sa te joci, sa trimiti mailuri si alte prostii; ca dovada ca epoca smartphonurilor cam apune, revine moda telefoanelor vechi, de acu 15 ani, alea "butucanoase"
                              Last edited by cristi....; 29 August 2015, 21:25.

                              Comment


                              • @ cristi, moda smartphone-urilor nu apune, din contra este in exapnsiune. Dacia este o masina lowcost cu multe carente si cu o garantie care scartaie din toate incheieturile. Automat, ca nu putem avea pretentii ca la un bmv, dar macar o dacie de 12500 euro sa aiba o tabla mai de calitate, comparativ cu un opel/skoda/wolkswagen/kia/hyundai. Am cumparat dacie, nu am dat foarte mult pe ea, dar asta nu inseamna sa nu vad diferentele intre o masina de calitate superioara si una inferioara, ca daca o cumperi ieftin (te bucuri la pret) si apoi schimbi o gramada de piese la ea, parca nu prea mai iesi in castig, trebuind sa cheltui multi nervi si timp ca sa demonstrezi ca sunt piesele slab calitativ.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google