Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by puscoiuionut View Post
    Eu am vazut 560000 1.4 MPI taxi "neumblat" la el,cand am sa vad 0.9 cu 250000 km fara intervenit la motor jur ca nu mai merg cu masina.
    Originally posted by stoicanu View Post
    Abia astept sa nu mai mergi cu masina
    Mai ai maxim un an de zile si o sa devi pieton[emoji23][emoji23][emoji23]
    Interventia prin care se inlocuieste lantul de distributie + patine (kit garantat pe viata - conform Dacia) se face pe la joja de ulei sau pe la carcasa filtrului de aer?
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • Originally posted by stefi21 View Post
      Al meu 1.2 produs in 30.09.2016 si am parcurs aproximativ 6700 km ,pana acum e ok , consum 6.3 înc neresetat . Il voi reseta din 10.000 in 10.000 de km

      Trimis de pe al meu SM-J100H folosind Tapatalk
      Nu e nevoie sa-l resetezi la 10.000 km, pentru ca se reseteaza automat.

      Comment


      • @vitriol: La K7J/M dacă umbli la distribuție desfaci motorul?!

        La k7J/M dacă umbli la culbutori/garnitură chiulasa se umblă fără desfacerea motorului - și marmota învelea ciocolata în staniol

        0,9TCe are puține probleme, 1,2 TCe e altă poveste
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • La K7J iti spune ca trebuie sa schimbi kit-ul de distributie la 60k/90k. La 0.9 TCe distributia nu este trecuta la consumabile cu intervale fixe de inlocuire.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • Daca si un schimb al curelei/lant de distributie inseamna ca ai umblat la motor... atunci schimb de pistoane, segmenti, garnitura chiuloasa, supape cum a fost la 1.2 16v al unui prieten pentru consum de ulei ce mai e?

            Comment


            • Daca Dacia iti spune ca au pus lant in loc de curea, ca sa nu mai fie nevoie sa te duci cu masina in service la fiecare 60k/90k si sa lasi niste bani, dar totusi te duci ca sa schimbi lantul de distributie si sa lasi banii pentru fo' doua distributii pe curea (daca ai ghinionul ca masina sa nu mai fie in garantie), e acelasi lucru ca si cand ai da banii pe o segmentare, de exemplu. Tot interventie la motor se cheama. Sau te-ai simti mai bine daca ai stii ca 2000-3000 lei nu sunt pentru o segmentare, ci pentru un kit de distributie? Distributie, care, repet, nu face parte din programul de intretinere al motorului.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • Ma asteptam sa iasa discutia pe tema la lant
                Dar ca la ori ce masina cu lant necesita si acesta o intretinere sau schimbare
                Dar asta nu cred ca are treaba cu motorul in sine


                Sent from my iPhone using Tapatalk
                sigpic

                Comment


                • Pai lantul de distributie n-are nicio treaba cu motorul deoarece se gaseste prin portbagaj sau pe undeva prin zona aia. Problema apare doar daca se rupe, pentru ca, ghici ce, motorul nu functioneaza fara el.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • Am utilizat Dacia 1300 mai bine de 18 ani (pana la casare) cu acelasi lant de distributie.
                    Sa fie mai putin fiabil lantul de la 0,9 TCE?

                    Comment


                    • e mai scurt la d1300 fata de logan2

                      Comment


                      • Nu se mai fac motoare ca acu` 10-15 ani , idem aceeasi problema cu lantul de distributie si la Ford ecoboost 3.5 (primele modele) , ceda patina intinzatoare cu sanse mari sa distruga motorul! , ce vreau sa evidentiez este ca probleme cu distributia pe lant au cam avut-o toti constructorii auto in ultimii 5-7 ani.

                        Nici mie nu mi se pare normal ca un lant/patina din componenta distributiei sa tina putin peste 100k , iar costurile interventiei sa fie suportate de catre client cand masina nu mai este in garantie.(acum depinde si ce scrie cartea de intretinere, daca se specifica "garantie pe viata").

                        Vad ca lantul asta de distributie de la Renault e ca la reglajul de culbutori(care necesita) in carte nu se specifica nimic , dar totusi se stie ca trebuie reglati dupa un anumit rulaj.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Originally posted by vitriol View Post
                          Problema apare doar daca se rupe, pentru ca, ghici ce, motorul nu functioneaza fara el.
                          Doar ca nu s-a rupt nici unul pana acum!

                          Comment


                          • A fost prezentat un singur caz, legat de lantul de la 0,9 tCe si specialistii de serviciu, au concluzionat; H4Bt are probleme cu lantul de distributie.
                            "ba ejti nebun?"
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Exact asta am tot zis si eu pana m-am plictisit, doar ca acum s-a trezit un coleg sa dea exemplu de fiabilitate fix singurul motor care a avut problema asta.
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • Probleme Tehnice Logan II

                                Originally posted by prometheus View Post


                                Vad ca lantul asta de distributie de la Renault e ca la reglajul de culbutori(care necesita) in carte nu se specifica nimic , dar totusi se stie ca trebuie reglati dupa un anumit rulaj.

                                Nu ai ce sa reglezi la intinzatorul de lant
                                Este hidraulic
                                Problema a fost ca lantul S-a întins mai mult decat se deschidea acel intinzator
                                Patinele erau ne atinse de uzura cu exceptia unde a batut lantul




                                Sent from my iPhone using Tapatalk
                                Last edited by stoicanu; 1 January 2017, 20:43.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google