Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am incercat pe autostrada si la dus si la intors, aceeasi problema...

    Comment


    • Asta e considerata a fi problema tehnica, ca nu atinge viteza maxima data de fabrica?
      V-ati gandit ca poate factorul temperatura are si el vreo influenta?

      Comment


      • E normal, conform fișei tehnice, cel mai rapid Logan II euro5 și 6 e TCe-ul cu 169km/h restul sunt sub, în ordine dCi90, dCi75, 1,2 16v
        Attached Files
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Probleme Tehnice Logan II

          Viteza maxima se atinge in anumite condiii de genul suprafaa de rulare vreme greutate masina(încarcare..) anvelope combustibil(unul de 98 poate ajuta mai mult) oricum viteza scoasa de tine este rezonabila pentru 0.9

          Comment


          • Daca nu ma insel corect spus este viteza maxima constructiva
            Cu 0.9 am ajung cel mai mult 177 km/h
            Cei drept era putin la vale
            Saptamana trecut pe A3 nu am putut trece de 140 km/h dar aveam vantul in fata si batea destul de tare
            Conteaza mult si benzina sau motorina folosita (mai ales la diesel)


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            sigpic

            Comment


            • voi vreti cu 75 de cai sa mergeti cu 200, cand producatorul da maxim 160-170? da fapt, s-au vazut cazuri cu 1.4mpi cu 195 unii sustineau ca e si reala viteza
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • 158 km/h pe GPS am prins pe porțiunea Nădlac - Arad, producătorul spune 156 km/h, l-am depășit cu 2 km/h, cu benzina MaxMotion 95 de la unguri.

                Comment


                • Nu am mers mai mult de 150, mai ales pentru ca dupa 150 incepe sa urce foarte greu si nu are rost.

                  In alta ordine de idei, 6000 de km si duminica masina a pornit la a 10 cheie. A trebuit sa dau vreo 10 secunde la automat sa plece, a treia oara. Masina era si in garaj la 16 grade, deci foarte ciudat evenimentul.

                  Dupa evenimentul de ieri, masina porneste normal.

                  Comment


                  • Am patit si eu odata sa pornesca foarte greu masina, pornire care a lasat in spatele masinii un nor negru de fum...ma si gandeam daca nu mi-a pus careva diesel in loc de 0.9 )).

                    Comment


                    • masina de la birou - 0.9 tce are aceasta problema de anul trecut - pornire grea la temperature scazute. rezolvare? asa face toate. pana la urma au umblat pe la calculator din cate am auzit, nu stiu exact ce au facut. anul asta nu a facut figuri, sa vedem cat mai tine.

                      Comment


                      • Pai tocmai, ca la -8 porneste la sfert, am bagat-o in garaj, ca am fost plecat cu cealalta si dupa 1 zi de stat sa porneasca asa de greu la +16. Maxim de ciudat.

                        Comment


                        • Da, mi se pare si mie ciudat ca se balbaie la pornire cand temperaturile sunt pozitive, dar cei din reprezentata nu au nici o solutie.

                          Am gasit eu solutia, am vandut-o ))

                          Comment


                          • @darksun ce baterie ai?
                            suna promitator 0,9 TCe euro6

                            Comment


                            • Daca e E6 trebuie sa fie din aia pentru S&S. Dar nu prea cred ca e de la baterie, pentru ca a mea E5 cu baterie de 40Ah porneste la prima cheie.

                              Comment


                              • Astazi am descoperit si eu o problema.Dimineata am pornit masina, am lasat-o sa se incalzseasca si când am plecat cu ea si am vrut sa semnalizez am constatat ca aceasta nu mergea.Nici stanga, nici dreapta... claxon, faruri , avarii functionau... Am oprit motorul si l-am repornit dar degeaba.. l-am mai oprit odata, am scos cheia din contat, am pus cheia, am pornit masina si dupaceia a inceput sa functioneze .. pana ceva mai tarziu cand mi-a facut aceias faza.Ulterior dupa aceias operatiune a inceput sa mearga dinou.Nu am fost atent pana acum dar am mai observat ca semnalizarea merge numai cu motorul pornit, cu cheia in pozitia accesorii sau contact nu functioneaza.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google