Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • multumesc, la fel si tu. partial adevarat. dar ma uit aici si vad ca multi se plang, asa ca, imi pot forma o parere oarecum avizata legata de fiabilitatea noului model

    e ca si cum as/ai spune ca 1.2 nu are nici o problema cu pornirea la rece/fluctuatiile de la relantii in conditiile in care duduie forumu de problemele astea, sau ca nu e nici o problema cu ambreiaju la dci 90.

    daca ceva nu se vede/nu se spune nu inseamna ca nu exista

    dar poate ca toate neajunsurile astea au fost remediate odata cu faceliftu. tin minte ca asa a fost si in cazu primei generatii, unde erau ceva probleme cu semiringu de la distributie etc care ulterior a fost inlocuit cu unu de Renault, la facelift, iar problemele au disparut
    Last edited by cristi....; 7 December 2016, 12:54.

    Comment


    • v-as ruga sa continuam aici cu problemele tehnice si eventual cu rezolvarea lor. pentru comparatii l2 vs orice, discutii in contradictoriu, jigniri reciproce, va rog sa va faceti topic separat. doar pastrati un limbaj decent.
      nu vreau sa trebuiasca sa aplicam regulamentul dupa litera lui, ci mai degraba sa incercam sa postam ficare cu simt de raspundere. daca cineva mai vede postul asta aici dupa 2 zile, sa il raporteze, ca sa-l stergem. daca vreun moderator isi aduce aminte de postul asta in doua zile, sa-l stearga daca nu apuc eu. mersi de intelegere, o zi buna in continuare
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Salutare tuturor!de ceva timp întampin o problema cu pedala de acceleratie sau cu tot mecanismul(nu stiu cum sa ma exprim).Cand pornesc masina dimineata se tureaza singura,ajungând pana pe la 4-5 mii ture.isi revine doar dupa cateva pedale cu motorul oprit.in prealabil am verificat daca prinde presul sau blocheaza ceva pedala...nimic.precizez ca am o Dacia Dokker 1.5 dCi 75 cp 2012.multumesc


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • Probabil potențiometrul din pedala de accelerație e uzat și dă cu virgulă în calcule - se vede pe clip
          Câți km are mașina?
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Masina acum are 14k,dar face aa de pe la 12k.nu mereu,in special dup ce o spal vineri dupa program sta nepornita in Weekend.luni dimineata cand plec cu ea de pe loc,la apasarea pedalei de acceleratie cand trec de 2000 2500 ture ea se tureaza singura urcand pana pe la 4-5 mii ture.Trebuie sa opresc imediat si fac câteva pedale la "rece" dupa care nu se mai tureaza singura.Sambata am revizie de 14k si au spus cri de la Dedeman ca vor verifica


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • Ce masina ai? Aia din semantura?
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Probleme Tehnice Logan II

                Nu acum nu am nimic.cea din semnatura am dat-o acum o luna.astept noua masina,un MCV 1.5 dCi 90 cp prestige.cea cu probleme la acceleratie este masina de servici,un Dokker 1.5 dCi de 75 cp


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Am avut un Logan 1.4 MPI din 2010 varianta kiss fm


                Sent from my iPhone using Tapatalk
                Last edited by puscoiuionut; 7 December 2016, 22:37. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • mai e valabila faza aia cu invatatatul pozitiei pedalei de accel de la logan1? adica pui contactul si dupa vreo 5 secunde faci cateva apasari (nu mai stiu, 3,4,5...) line dar pana la capat ale pedalei de gaz. revenirea o faci si pe aia usor, dar completa.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Nu.
                    Altceva e interesant Masina acum are 14k,dar face aa de pe la 12k.nu mereu,in special dup ce o spal vineri dupa program sta nepornita in Weekend

                    Interior, exterior și motor cumva?
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • sper ca ultima optiune nu
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Eu...spal motorul...acasa, in curte. Vad ca mere pana so oprii.
                        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                        Comment


                        • Nu vad care e problema. Ba chiar e recomandat sa ambalezi un pic ca sa se clateasca mai bine pe la alternator, demaror etc...

                          Comment


                          • salut . am logan 1,2 16v luat acum o luna si am observat ca stind pe loc si cuplind treapta de viteza creste turatia de relantii daca sscot din viteza scade .
                            intrebarea este are vreun senzor in cutie care spune ca este in treapta si mareste turatia ca sate ajute sa pleci de pe loc

                            Comment


                            • nu cred sa fie nici un senzor de genul ala. la ralanti puterea motorului este mica, orice sarcina in plus se simte imediat in turatia motorului, drept pentru care, ecu de injectie, monitorizand turatia si tensiunea generata de alternator, decide accelerarea motorului. daca ecu n-ar efectua compensarile respective, aprinderea farurilor, activarea dezaburirii lunetei, si trasul de volan ar putea duce la calare (motorul "moare"). fa o proba aprinzad farurile la ralanti sau trage de volan un pic, sa vezi cum fluctueaza turatia.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Interior si exterior niciodata la motor.avem 4 spalari pe luna din partea firmei.

                                Banuiesc sa nu stropeasca cu ceva pe la pedale si sa angreneze ceva mizerie,gen putin noroi,astfel blocand putin pedala.nu stiu,sambata fac revizia de 14 k si am sa va spun ce spun cei de la Dedeman auto
                                Last edited by puscoiuionut; 8 December 2016, 19:03. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google