Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hai sa nu fim rautaciosi, cu mici ajustari o sa fie ok. Mai un un update de soft pentru pornire, mai schimbam unui kit de ambreiaj, doua, poate trei, dar pana la urma... poate apare iluminarea si la Dacia doar nu or fi chiar asa ......

    Comment


    • Originally posted by mr.K View Post
      Cu alte cuvinte, Renault Logan porneste la rusi cu benzina care are CO mai mica decat cea mai slaba benzina din Romania.
      Cat despre temperaturile de iarna, nu are rost sa le comparam cu cele din Romania.
      Pornește că au alte motorizări, optimizate pentru benzina aia

      K4M 842 euro5 obsolete replaced by H4M
      K7M 812 euro5
      K9K 838 euro4
      X52ph2
      K7M 812 euro5
      H4M 734 euro5
      K9K 612 euro5
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Optimizarea in ce consta? Alt soft, o garnitura diferita etc.?
        Im inchipui ca-s detalii care fac diferenta, motoarele in sine sunt fizic aproape identice cu cele ce echipeaza masinile din tarile cu benzina cu CO >=95.

        Comment


        • Originally posted by t0rquemada View Post
          Pornește că au alte motorizări, optimizate pentru benzina aia

          K4M 842 euro5 obsolete replaced by H4M
          K7M 812 euro5
          K9K 838 euro4
          X52ph2
          K7M 812 euro5
          H4M 734 euro5
          K9K 612 euro5
          Draga coleg , iti invidiez in sensul bun cunostintele , dar postarile tale nu-si ating scopul . Eu personal ma simt frustrat ca nu pot decripta codurile tale si nici nu-mi permit sa consum (nu sa pierd) prea mult timp pentru acesta actiune .
          Cred ca toti colegii ti-ar fi recunoscatori daca ai renunta la codurile acestea seci si ai folosi terminologia "laica" comuna noua tuturor.
          Multumesc si odata cu mine cred ca iti multumesc toti cei care te citesc .

          Comment


          • Zilele trecute, pe aria cu Easy-R am facut o afirmatie gresita legata de turatia imediat dupa pornire. In realitate este 1900 rot/min.
            Aveti si un filmulet cu pornire la 5 grade Celsius.

            https://youtu.be/RVi-V2ozWUU

            Comment


            • georgstelsib: O iau ca o glumă, ar fi trebuit să știi, sunt motorizări care au fost prezente și pe Logan I iar H4M e 1,6SCe

              ÃŽn CIV-ul mașinii tale ai un H4B, ghici TCe ce e.

              http://lmgtfy.com/?q=https%3A%2F%2Fe...enault_engines
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Numai de cate ori au fost scrise pe aici si tot retineai ceva..
                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                Comment


                • Eu nu inteleg unde e problema cu alea 1900 rot/min
                  sigpic

                  Comment


                  • Nu-i nicio problema, am corectat o informatie data de mine in care spuneam ca la pornire turatia creste pana la 1200 si apoi scade la turatia de ralanti unde sta constanta. Pana mai zilele trecute nici nu am bagat de seama. Citind pe aici de tot felul de probleme aparute la pornirea la rece am verificat si la mine si am pus filmuletul respectiv si o sa mai pun unul cand temperaturile se duc sub zero.

                    Comment


                    • t0rquemada , nu , nu a fost o gluma . Pacat de munca si interesul tau daca nu-si atinge scopul . Daca-ti permite timpul , nu le mai codifica atata . Nimeni nu are atat de multa rabdare sa mai caute si in Wikipedia . Iar acolo sunt destule greseli . Este o sugestie . Voia ramane la tine .

                      micutzu666 , nu te mai da "destept " ca tot micut ramai .

                      Comment


                      • Nu ma dau insa la tine e mai greu..
                        Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                        Comment


                        • georgstelsib: Codificările sunt de la Renault, arunci un ochi pe documentație(da știu... nu am timp/nu vreau/nu am chef să caut) și vezi ce și cum


                          Originally posted by gabrieln1960 View Post
                          Zilele trecute, pe aria cu Easy-R am facut o afirmatie gresita legata de turatia imediat dupa pornire. In realitate este 1900 rot/min.
                          Aveti si un filmulet cu pornire la 5 grade Celsius.

                          https://youtu.be/RVi-V2ozWUU
                          Care e faza cu pus contactul de 2 ori ?!
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • " mi-am racit gura de pomana "
                            Va rog sa ma scuzati .

                            Comment


                            • ...arunci un ochi pe documentatie(da stiu... nu am timp/nu vreau/nu am chef sa caut)...
                              E mai simplu sa arunci un ochi pe forum.
                              La 1.2-ul meu, cateodata porneste cu 1000-1100 rpm, alteori putin mai multe (1600-1700). Dilema mea este: la rece (pauza peste noapte) porneste cu 1k-1100, iar dupa un drum de cca 6 km, dupa o pauza de 15-20 de minute porneste cu 1600-1700 rpm. Afara cca 15-17 grade.

                              Comment


                              • @t0rquemada, mie imi pare ca prima data a dat demaror dar nu era in N si piciorul pe frana.

                                @georgstelsib, nu e mare filosofie, cu un minim efort le poti intelege. Primele 3 caractere reprrzinta tipul motorului iar urmaroarele varianta.


                                Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
                                I have no special talent. I am only passionately curious.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google