Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by FloNick View Post
    Buna ziua,
    Nu stiu daca postez unde trebuie,dar in opinia mea asta e o problema tehnica.Mai exact de 3 zile am observat la plecarea de pe loc in viteza 1 si cate o data in viteza a 2-a un pocnit/pocanit exact dupa ce accelerez in viteza 1 si schimb in viteza a 2-a mentionez ca se si simte in pedala de accelerare o mica lovitura.mentionez ca nu am nimic prin usi sau portbagaj care sa se miste.A mai întâmpinat cineva asa ceva?Aveti idee ce poate fi?
    la mine se simte ceva ca venind de la pedalier , ca si cum un arc tensionat sare... la mine se simte cand ajung cam la 40 km/h ....banuiesc ca o fi vreun arc de la pedalier, cineva descria ca un releu care cupleaza pe la 40....
    RTFM

    Comment


    • Pentru a n-a oară X52 e diferit de X90!

      La X52 extractoarele au capac, în plus sunt prinse în nituri. Pe acolo nu poate intra apă decât dacă au fost montate prost din fabrică, iar în mers trebuie să ai viteză foarte mare și să mergi prin apă(bălți) destul de mare (min 5-6cm) altfel slabe speranțe să intre apa.

      Care are dubii, să arunce un ochi în portbagaj și apoi sub bara spate apoi poate să comenteze.

      @dadan: Blocul ABS
      Last edited by t0rquemada; 20 June 2015, 22:20.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Originally posted by stefan1970 View Post
        Multumesc pentru raspuns Cristi.Am vazut clipul video cu schimbatul garniturii acelor extractoare din portbagaj.Precizez ca masina a stat pe loc de cateva zile,aerul conditionat nu a functionat iar apa s-a prelins din portbagaj pe sub bancheta spate numai pe locul pasagerului stanga spate,doar acolo baltea apa pe mocheta.(la roata de rezerva nu e gram de apa)
        Scoate mochetele din portbagaj si toarna o sticla de apa pe luneta. O sa iti dai seama pe unde curge apa.
        Parerea mea - 100% garnitura extracturului.

        By phone ... using Tapatalk and Samsung S5!
        sigpic
        This is My Ride!
        !Visit and enjoy!

        Comment


        • dadan,da exact se simte ceva ca venind de la pedalier in momentul decelerarii.ceea ce am observat este ca la plecarea de pe loc cu accelerari mai lente cateodata nu se mai aude(a nu se intelege ca accelerez brusc sau violent).iar in ceea ce priveste viteza la care se manifesta cu certitudine este mai mica de 40km/h.

          Comment


          • [ATTACH][ATTACH][ATTACH][ATTACH]WP_20150623_14_34_51_Pro.jpg[/ATTACH][/ATTACH][/ATTACH][/ATTACH]
            Astazi am avut timp sa desfac bara spate si sa verific extractoarele din portbagaj,ambele aveau garniturile coapte si rupte,am pus mastic si silicon in locul acestora si am mai acoperit cu tabla o mare parte din protectia din plastic a extractoarelor pentru a limita noroiul si apa sa ajunga la ele,dar am lasat si loc sa iasa aerul.Destul de repede s-au copt garniturile si ajunge noroi si apa fara probleme la extractoare.Sper sa fi rezolvat problema,insa pana la prima ploaie zdravana mai stau cu morcovul.Daca mai apar probleme va tin la current.
            Attached Files

            Comment


            • Originally posted by FloNick View Post
              dadan,da exact se simte ceva ca venind de la pedalier in momentul decelerarii.ceea ce am observat este ca la plecarea de pe loc cu accelerari mai lente cateodata nu se mai aude(a nu se intelege ca accelerez brusc sau violent).iar in ceea ce priveste viteza la care se manifesta cu certitudine este mai mica de 40km/h.
              mie mi se pare mai mult o curiozitate chestia asta, ar fi fain daca cineva are o explicatie pentru asta... pana atunci incerc sa ma gandesc ca e un feature nu un bug...
              RTFM

              Comment


              • stefan1970,nu-mi spune ca problema asta o ai la un Logan 2.

                Comment


                • Exact la logan II 1,5 dci din 2013,laureate

                  Comment


                  • Pai si garantie???Nu face obiectul garantiei ca nu inteleg?

                    Comment


                    • Pentru 26 lei materialele,2 ore de munca in aer liber,relaxat,nu merita sa las masina in service iar treaba o fac in asa fel incat sa fiu eu sigur ca e bine facuta.

                      Comment


                      • Am inteles,daca o sa am probleme cu extractoarele la tine o sa apelez ca vad ca esti si din brasov

                        Comment


                        • Am o problema. Recent un prieten ce se " pricepe " mai bine ca mine la masini s-a uitat masina mea. Mi-a spus ca nivelul antigelului este aproape sub minim si ca exista presiune acolo, motiv pentru care necesita " aerisita " la reprezentanta. De asemenea, mi-a spus ca " scuipa " ulei pe undeva. Am facut niste poze ca sa va lamuriti. Intrebarea mea este : Trebuie sa ma duc la reprezentanta pentru completarea nivelului de antigel ? Masina este in garantie, cumparata in Decembrie 2014. Nu am niciun martor aprins in bord cum ca ar exista vreo problema.
                          Attached Files

                          Comment


                          • Nivelul minim de antigel e reperul minim+10mm.
                            Dacă te pricepi* dacă nu reprezentanță.

                            Furtunul de pe capacul culbutorilor e problemă cunoscută.




                            * Pentru completare ai nevoie de un densimetru, antigel GLACEOL RX type D și apă distilată.
                            Din fabrică vine cu rezistență la -30 C.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Daca problema cu furtunul e cunoscuta, Dacia sa faca rechemare si sa puna alt furtun.
                              Asa, te lasa sa-ti faci singur curaj sa vizitezi reprezentanta.

                              @ursu007, cumpara o sticla de Glaceol RX tip D si completeaza, la reprezentanta te vor taxa dublu.
                              Cat despre vaporii de ulei de langa furtun, mergi la reprezentanta si sa ne spui daca si-au schimbat celebrul raspuns: " e normal sa transpire putin".
                              Last edited by mr.K; 24 June 2015, 18:46. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Si eu sunt de aceeasi parere, completeaza direct cu Glaceol....., eu am masurat densitatea la inceput de completare si era la -25 C, dupa, a scazut un pic dar nu s-a apropiat de -30 C, la reprezentanta bidonul de 1L are un pret....

                                Am gresit, inainte de completare rezistenta la inghet era pe la -28;-30 C, dupa completare a scazut putin, nu foarte mult, aprox -32 C
                                Last edited by Oti; 24 June 2015, 20:51. Reason: Automerged Doublepost
                                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google