Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dupa o lunga perioada de timp am reusit sa scot masina din service
    Problema a fost lipsa pieselor de schimb. uploadfromtaptalk1435328864500.jpg
    sigpic

    Comment


    • Probleme la termostat?
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Parca a lovit o bordura si a suferit niste avarii.

        Comment


        • Da este capacul de la termostat
          Nu a intrat pe casco radiatorul
          Bascula s-a schimbat si ea pivotul era dus din cauza exploatarii

          Pa la capac incepuse sa piarda antigel

          Pe casco au intrat 2 jenti si o mica tinichigeria la pasaj roata spate
          Last edited by stoicanu; 26 June 2015, 19:40. Reason: Automerged Doublepost
          sigpic

          Comment


          • Stoicane, explica oamenilor ce s-a intamplat; parca vad carcotasii de ocazie, ca vor vedea ..."probleme tehnice" si de aici o serie interminabila de discutii pe langa.
            Last edited by IancuMIC; 26 June 2015, 20:24.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Bine punctat !
              Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

              Comment


              • Originally posted by IancuMIC View Post
                Stoicane, explica oamenilor ce s-a intamplat; parca vad carcotasii de ocazie, ca vor vedea ..."probleme tehnice" si de aici o serie interminabila de discutii pe langa.
                Pai in afara de jenti care au fost lovite de o bordura totul au fost defecte.
                La radiator am suspiciuni si nu stiu cauza .
                Se pare ca unu din suporti de prindere s-a retezat din cauza socului dar firma de asigurari nu a despagubit .
                Capacul de la termostat sa defectat pur si simplu nu are legatura cu incidentul la fel si bascula dreapta nu are legatura cu incidentu.
                Masina are ceva kilometri (126.000 ) si incepe sa apara uzura pieselor
                sigpic

                Comment


                • La nr. asta de km. te cred si eu.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • cutie iesire apă = termostat + senzor temperatură apă + "cutie" = 9
                    Attached Files
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Ideea e ca la mine pierdea antigel si daca nu ma insel si ulei in acelas timp si ceva ulei

                      Cam inclin sa cred ca tot din cauza lor sa stricat si acel capac de termostat.
                      La una din reviziile trecute domnul mecanic a primit de la magazie 5 L de ulei si tot atati litri a pus in motor fiind necesar numai 4.1L
                      Am mers o saptamana cu masina asa si era tare ciudat ca motorul nu avea viata in el si nu stiam dece.
                      Nu stiu ce mi-a venit sa trag joja de ulei si avea 2 degete peste nivelul maxim
                      Si de aici cred ca se trage problema la acel capac
                      Din cate am inteles circula si ulei pe undeva prin el
                      Last edited by stoicanu; 27 June 2015, 14:52. Reason: Automerged Doublepost
                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by old_radu View Post
                        ...sunt modele de L2 la care sa nu se poata regla ambreiajul ?
                        ...la capatul cablului dinspre motor are un opritor cilindric fix (nu are surub),iar la capatul legat de pedala mi s-a spus ca nu este posibilitate tehnica de reglaj
                        ...nimeni , nimic ?

                        Comment


                        • Originally posted by stoicanu View Post
                          Ideea e ca la mine pierdea antigel si daca nu ma insel si ulei in acelas timp si ceva ulei

                          Cam inclin sa cred ca tot din cauza lor sa stricat si acel capac de termostat.
                          La una din reviziile trecute domnul mecanic a primit de la magazie 5 L de ulei si tot atati litri a pus in motor fiind necesar numai 4.1L
                          Am mers o saptamana cu masina asa si era tare ciudat ca motorul nu avea viata in el si nu stiam dece.
                          Nu stiu ce mi-a venit sa trag joja de ulei si avea 2 degete peste nivelul maxim
                          Si de aici cred ca se trage problema la acel capac
                          Din cate am inteles circula si ulei pe undeva prin el
                          Si mie "un destept" de la Dacia mi-a bagat 5L ulei. Cat ca i-am zis sa nu imi bage tot uleiul. Si eu sunt peste nivel si am facut 6000 km. Nu stiam ca pierzi putere, probabil si consumul creste.

                          Comment


                          • Si mie mi au pus ceva ulei peste maxim la ultima revizie, dar pe joja am doar un mm peste maxim, nu cred ca e vreo problema
                            In orice caz, aceasta nu este problema tehnica logan

                            Si mie mi au pus ceva ulei peste maxim la ultima revizie, dar pe joja am doar un mm peste maxim, nu cred ca e vreo problema
                            In orice caz, aceasta nu este problema tehnica logan
                            Last edited by panselin4; 29 June 2015, 08:43. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Cum naiba ati dat peste super mecanii din reprezentantele din Bucuresti. In Alexandria, mi-a explicat ca intra la motor 3,7 l si sa nu ma panichez ca nu pune 4,0 l, cum scrie un manual. Intr-adevar la joja, nivelul uleiului este intre minim si maxim.

                              Comment


                              • Originally posted by aris86 View Post
                                Cum naiba ati dat peste super mecanii din reprezentantele din Bucuresti.
                                Ei sunt mai "şcoliţi".

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google