Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @cavaleru:
    daca nu ma inseala memoria, S&S nu functioneaza la temperaturi sub 0 grade si peste 30. Asa ceva citisem prin manual....eu il dezactivez mereu.

    Comment


    • Originally posted by sebibv View Post
      @cavaleru:
      daca nu ma inseala memoria, S&S nu functioneaza la temperaturi sub 0 grade si peste 30. Asa ceva citisem prin manual....eu il dezactivez mereu.
      ma gandema ca are ceva cu frigul. o sa ma chioresc in manual sa vad ce zice.

      Comment


      • @aris86 30.09.2016

        Trimis de pe al meu PRA-LX1 folosind Tapatalk

        Comment


        • La ruși benzina bună e de 92 iar aia proastă de 86.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • @cavaleru: uite un printscreen din manual
            Attached Files

            Comment


            • Originally posted by sebibv View Post
              @cavaleru: uite un printscreen din manual
              Multam! intre timp am pus si eu mana pe manual si am citit.

              Comment


              • In legatura cu sincopa ce survine imediat dupa pornire pe vreme friguroasa . Este normala , sau cel putin acceptabila . Nu are legatura cu benzina ci doar cu frecarile mai mari la un motor foarte rece . Ati observat ca imediat dupa pornire turatia este de cca. 2000 ture dupa care imediat scade . Ei , imediat ce turatia ajunge undeva la 1000 ture sau mai putin apare sincopa in functionare datorate cresterii sarcinii pe un motor rece cu ardere incompleta si turatie prea mica ( coborati din masina si mirositi in spatele masinii). Compensati-o cu o foarte usoara accelerare .

                Comment


                • Originally posted by t0rquemada View Post
                  La ruși benzina bună e de 92 iar aia proastă de 86.
                  Cu alte cuvinte, Renault Logan porneste la rusi cu benzina care are CO mai mica decat cea mai slaba benzina din Romania.
                  Cat despre temperaturile de iarna, nu are rost sa le comparam cu cele din Romania.

                  Comment


                  • Nu, nu e normala si nici acceptabila; nici ipoteza cu
                    frecarile mai mari la un motor foarte rece
                    nu tine.
                    La orice motor se intampla ce spui, in cazul pornirii la rece, dar ECU stie cum sa depaseasca momentul.
                    Cred ca po fi invocate alte motive de aceea ma abtin sa fac speculatii. Cei de la Dacia, ar trebui sa stie de ce apar aceste trebi.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • @georgstelsib, la ce mai exista acel ECU si sumedenia de senzori de control nu tocmai pentru a corecta aceste "neajunsuri" la rece?

                      Eu zic ca nu e deloc normal sa se intample asa tinand cont ca avem un motor controlat exclusiv electronic.
                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • A reclamat pana acum cineva aceasta problema cu pornirea la rece. Care ar fi solutia ? In reprezentanta banuiesc ca se va primi raspunsul "asa face toate".

                        Comment


                        • Pana nu o sa scoata vreo versiune noua de soft, nu prea au ce sa va faca, doar sa mergeti in reprezentanta si sa se conecteze pe serverul Renault si poate sa apara vreun update la injectie.
                          La 1,2 la primele masini echipate pe clio au avut probleme cu pornirea la rece, au resoftat multe masini la vremea respectiva.
                          Pe urma au aparut probleme cu pornirea la cald si iar au intervenit, fiindca se manifesta mai rar/aleatoriu nu s-au dus toti cu problema sa o rezolve.

                          Comment


                          • Sigur , softul ECU ar fi trebuit sa anticipeze si situatiile prezentate . Poate nu i-au dat importanta cuvenita ,s-au poate este o solutie de compromis , pentru a nu afecta pornirile la cald . Oricum eu nu sunt incantat de accelerarea "in suturi" in tr.I si tr. II-a , de teava de esapament afumata si de sincopa la pornirea sub zero grade . In schimb sunt alte functii si caracteristici care-mi plac teribil la , ex. sandero stepway 0.9 easy-R.
                            Cele trei neajunsuri enuntate mai sus sunt minore , impacandu-ma cu ele odata explicate.

                            Comment


                            • Am sesizat problema cu prima pornire la temperaturi joase la VC in dimineata asta. Ar fi bine sa o faca toti cei care au problema.
                              Altfel, nu o sa apara nici un update de soft.

                              Comment


                              • Originally posted by georgstelsib View Post
                                Sigur , softul ECU ar fi trebuit sa anticipeze si situatiile prezentate . Poate nu i-au dat importanta cuvenita ,s-au poate este o solutie de compromis , pentru a nu afecta pornirile la cald . Oricum eu nu sunt incantat de accelerarea "in suturi" in tr.I si tr. II-a , de teava de esapament afumata si de sincopa la pornirea sub zero grade . In schimb sunt alte functii si caracteristici care-mi plac teribil la , ex. sandero stepway 0.9 easy-R.
                                Cele trei neajunsuri enuntate mai sus sunt minore , impacandu-ma cu ele odata explicate.

                                E bine sa fi multumit de produsul cumparat, insa când o sa pice si cutia atunci sa iti masori gradul de entuziasm si de multumire. Parca Dacia in loc sa avanseze, mere precum racul inapoi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google