Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cam acestea sunt preturile pentru piese cumparate din reprezentanta + manopera. Nu cred ca poti sa obti mai putin de 450 de lei (asta in cazurile cele mai fericite).

    O solutie, pe care multi am adoptat-o, e sa cumperi singuri piesele si sa mergi la reprezentanta doar pentru manopera. Pentru 1.2 uleiul si filterele costa intre 200 si 250 de lei, manopra in representanta e in jur de 120-150 de lei.

    Comment


    • Originally posted by momo_ovi View Post
      Actualmente am 16700 de km iar la 20000 urmează revizia. Problema e ca am niște drumuri de făcut și mă aștept sa depășesc cu aprox. 1000km limita impusă de constructor. Să mă aștept la pierderea garanției pe motor?!.
      Ai facut vreun schimb de ulei si filtre pana acum? Din descriere inteleg ca nu, de aceea iti recomand sa efectuezi revizia inainte de a face acele drumuri. De fapt, ar fi bine sa faci revizia mai devreme, la maxim 15000 km parcursi sau chiar la mai putini kilometri. 400-450 lei nu e o suma mare pentru a mentine "sanatatea" motorului.

      Comment


      • Am 8000km,pe 12.07 a facut un an!

        Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk

        Ok Multumesc.Am primit msj de la Dacia,pana la 30.07 manopera e gratis!

        Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk
        Last edited by sorin74ivn; 14 July 2016, 23:27. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Revizie Logan MCV II Laureate 0.9 tce, 2 ani si 35.000 km, cost 620 lei. Schimbat ulei, filtre aer si habitaclu, placute de frana.

          Ca observatie: nu a intrebat nimeni de ce am camera pe mers inapoi, unde am pus-o sau altceva de genul asta, asta pentru cei care intreaba daca se leaga cineva la revizii de treaba asta. Si cel care a verificat pe tester erorile s-a uitat peste tot, inclusiv la radio.

          Attached Files
          Last edited by dangun03; 15 July 2016, 11:30.

          Comment


          • Originally posted by Crs. Sandel View Post
            Ai facut vreun schimb de ulei si filtre pana acum? Din descriere inteleg ca nu, de aceea iti recomand sa efectuezi revizia inainte de a face acele drumuri. De fapt, ar fi bine sa faci revizia mai devreme, la maxim 15000 km parcursi sau chiar la mai putini kilometri. 400-450 lei nu e o suma mare pentru a mentine "sanatatea" motorului.
            Mersi de răspuns dar nu cred ca este posibil mai repede... voi încerca sa ma înscriu în limitele prescrise. Observ ca în general vechii ”dacioți”-printre care și eu mă număr-recomandă o schimbare a uleiului pe la 15ooo de km. Uzina zice că e bine la 20ooo de km?!?. Jur că nu prea mai înțeleg mare lucru?!. Schimbarea prematură a uleiului mi se pare hazardată dacă fabrica zice 20ooo. Pe de altă parte și mie mi se pare cam mult ce spune fabrica chiar dacă nu am forjat prea tare Loganul.

            Comment


            • Avand in vedere conditiile din Romania, si aici ma refer la praf, ideal ar fi sa efectuezi revizia mai devreme. Sa tii un ulei 20 000 km in motor nu e benefic deloc pentru acel motor. De asemenea, filtrele trebuie schimbate mult mai repede. Filtru de polen si cel de aer la 8000 km erau negre, in conditiile in care eu am mers 99% numai pe asfalt. Dacia recomanda sa faci revizia la 20 000 km ca sa te "jupoaie" dupa ce masina iese din garantie, cand vor aparea problemele.

              Comment


              • Ai la threadul despre ulei toate informatile necesare si utile, aflii acolo de ce este nevoie sa schimbi uleiul pe la 10k, maxim 15k, si nu cu orice posirca. Asta daca tii la ea si vrei sa o vinzi de buna pe la 5 ani. In garantie mergi pe Elf, dupa, vezi tu cum faci. Normal ca pe la 10k schimbi si filtrele, pt plamanii tai si motor.
                Acum m-am uitat la profil si am vazut ca ai 1.2, un motor f suspect in cea ce priveste fiabilitatea, mai bine sufla in iaurt........citeste totul despre acest motor si ai sa vezi de ce.
                Last edited by Oti; 15 July 2016, 20:06.
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • Da domnilor ce spuneți mi se pare absolut rezonabil și de bun simț. Am să rămân totuși cu revizia la 20k având în vedere modul de exploatare al mașinii care nu a trecut niciodată de 120 de km/h exceptând pate momentele în care eram în depășire și a trebuit să o apăs pe coadă iar ca turație exploatarea a însemnat 2000/2500 de ture în 80% din timp. La celelalte revizii sigur am să fac schimbul de ulei pe la 15/16ooo de km. O seară bună și ...73!(drumuri bune)

                  Comment


                  • Spun pe scurt de se schimba uleiul la motorul de 1.2 la un rulaj de pana in 10k:
                    1. suspiciuni ca papa ulei, incepand de la 50k incolo (segmenti, supape, bla bla).
                    2. uleiurile nu au caracteristicile reale, cele trecute in fise (valabil pt orice produs)
                    3. uleiurile de pe piata din Rom sunt contrafacute (mai ales cele cu renume, gen Castrol, Mobil, Elf....vin din "URSS" via Bulgaria, Moldova), si patronii nostri vor sa se imbogateasca cu chilipiruri.
                    4. suntem in societate de consum, orice produs are durata de utilizare 3-5 ani (in medie), prin analogie si masina are componente care respecta politica comerciala.....sa castige o paine si reprezent dupa garantie.
                    si ar mai fi ceva dar nu-mi vine in minte.
                    PS
                    motorul este construit in asa fel incat trebuie respectate cu strictete, calitatea consumabilelor, filtre, ulei, altfel, poti avea probleme cu el mai devreme dacat de astepti.
                    Last edited by Oti; 15 July 2016, 21:45.
                    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                    Comment


                    • Acum e "suspect" motorul asta acum vre-un an jumate era "bun" .ne hotaram si noi?!atat de prost e ca se afla in exploatare de multi ani.scuze de off....
                      Ca fapt divers eu am facut revizia la 7500 km ca atunci a facut anul,hai 10000 chiar si 12-13 mii dar 15-20 de mii ca sa faci revizia e prea mult.

                      Comment


                      • Eu am tras o concluzie din ce am citit pe acest forum si din experienta mea de viata, sunt destule threaduri unde in centrul discutiei este motorul asta de 1.2. Cei mai multi cu probleme au neglijat intretinerea lui, revizii la peste10k, cu uleiul pus in reprez, parca un coleg a folosit Castrol, care s-a "pietrificat".
                        Last edited by Oti; 15 July 2016, 21:59.
                        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                        Comment


                        • Pai aia e altceva....pana la a spune ca e un motor prost,consuma ulei si altele e cale lunga.asa cum ai "grija"de masina asa are si ea "grija"de tine[emoji51][emoji6]

                          Comment


                          • Cum au trecut 10k de la prima revizie si cum între timp am montan gpl (deci am "scăpat" de garanția la motor), am decis să schimb în regie proprie filtrele si uleiul.

                            Cost total aprox 200 de lei (elf 5e40, filtre de origine la aer si ulei, ieftinitura la filtrul de polen).

                            Uleiul si vechile filtre aratau destul de rău după 10 000 de km

                            A durat cam 30-40 de minute. Mai dificil a fost faptul că trebuie demontat scutul si ca filtrul de ulei e pus destul de inaccesibil.
                            Last edited by fallax; 15 July 2016, 23:23.

                            Comment


                            • Domnilor la sugestia dvs. am citit un pic pe topicul dedicat uleiurilor și din ce scrie pe acolo te cam îngrozești... Bineînțeles că sunt doar păreri și iar păreri ș.ș.m.d., sunt atât de multe păreri încât ajungi să te pierzi... Apreciez însă argumentele aduse de dvs. și sper ca uleiul din fabrică să fie unul bun care să respecte specificațiile. Mașina este încă în garanție iar eventualele daune se vor datora clar producătorului deși nu aș vrea în ruptul capului să ajung la garanție.

                              Comment


                              • Haideti, mai baieti, cu schimburile astea la 5-10.000.. N-ar risca dacia/renault sa schimbe mii de motoare in garantie facand recomandarea de revizie la 20.000/un an. NU uitati ca in vest, periodicitatea e de 30.000 sau doi ani!

                                Am avut un Logan MCV 1,6 16v la care am schimbat uleiul numai la 20.000 si numai cu DaciaOil! La 200.000 km am vandut masina, motorul era in perfecta stare! Aveam si GPL pe masina. Ma rog, fiecare face cum crede, pe banii lui; eu o sa fac reviziile in continuare la 20.000.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google