Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si pe mine m-au sunat!
    Oare cei de la dealer, unde am facut revizia, sau chiar de la Dacia? Nu mi-am dat seama...

    Comment


    • Cei de la dealer te suna. Oricum, se prezinta la inceputul convorbirii. Insa, daca te programezi prin vocea clientului, te pot suna chiar de la Dacia ca sa ceara parerea cu privire la service-ul unde ai avut interventia.

      Comment


      • Originally posted by Crs. Sandel View Post
        Mai raman 2-300 ml. Nu e recomandat sa pui 4 litri.
        In carte scrie "in medie 4 l" si am citit pe aici ca baietii din service au pus tot bidonul, nu s-au mai deranjat sa vada daca nu e prea mult.

        via Tapatalk

        Comment


        • Daca pui 4 litri si cu ce mai ai prin motor (ca nu se scurge tot) depasesti acei 4 litri. Fiecare face cum crede, insa eu le zic dinainte sa nu puna 4 litri, chiar daca stiu acest lucru.

          Comment


          • Nu merg cu idei preconcepute însă cu ce mai știu eu și cu ce mai aflu de la voi sper să fie ok. Din fabrică a venit cu ulei la limita extremă a jojei și nu a scăzut cu nimic. În fișa tehnică ei recomandă 4 litri dar cu ce mai rămâne după golire s-ar putea să sară de limita de sus. Vom vedea!

            Originally posted by old_radu View Post
            ...daca mergi pe conceptul : "prezumtia de vinovatie" , din start vei avea o revizie care nu o sa te multumeasca
            ...eu am parerea ca unele lucruri sau mai schimbat in bine , cel putin in service-urile agreate de producator.(macar in unele)
            ...daca nu ai habar cat de cat , degeaba stai langa un meserias care vrea sa "te faca " , eventual poti asista pentru "luare aminte"
            ...la 1,2 daca baga 4 l este la maxim pe joja (sau poate putin peste maxim ) si sunt de parere ca e mai bine sa ramana aprox.2-300 ml in bidon... eu asa am procedat la ultima revizie
            ...interesant !...la cateva zile dupa ce am facut revizia am fost sunat de o persoana care s-a interesat daca sunt multumit de serviciile oferite in service...ati mai intalnit asta ?
            Mi-am adus aminte că după ce am luat mașina am tot fost sunat de o persoană care era de undeva de la un centru de statistică pentru a evalua ”gradul de satisfacție a clientului” urmând ca eu să-i ofer niște date..... Am căutat pe net firma, mi s-a părut dubioasă și am încetat orice legătură. Curios este că era destul de bine informată pe unele aspecte. Aviz amatorilor !?!?!?!
            Last edited by momo_ovi; 26 July 2016, 16:20. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Si pe mine m-au sunat tot dupa achizitia masinii la aproximativ 2 luni.nu mi s-a parut nimic dubios.

              Comment


              • Mie tot imi cersesc "foarte multumit"

                Comment


                • ...eu asa am fost si asa am si raspuns
                  ...cred ca cel mai bine este sa raspunzi cum iti dicteaza constinta

                  Comment


                  • Sau sotia. [emoji3]

                    via Tapatalk

                    Comment


                    • Sper să nu fim off topic dar din punctul meu de vedere Dacia ar trebui să pună la punct un sistem de feedback verificabil de către client atât în cazul achiziționării cât și în cazul reviziilor. Este absurd chiar prostește să dai date unor persoane care nu pot fi verificate. Dacă cei de la vânzări sau service își permit să furnizeze date confidențiale unor firme agreate de ei este destul de grav mai ales dacă aceste persoane juridice nu pot fi verificate de clienți....nu îmi aduc aminte ca între mine și diller să fi existat o convenție prin care firme terțe să aibă acces la datele mele de identificare. Repet ”Aviz amatorilor”

                      Comment


                      • OF TOPIC.
                        Ai sa fii surprins cand vei descoperi ca ai semnat, fara sa citesti.
                        Toate facturile de la Dacia, au in subsol inscrisuri d egenul/
                        "Prin semnarea prezentului document, declar ca imi exprim consimtamantul in mod expres si neechivoc, pentru ca orice date cu caracter personal sa intre in baza de date a SC RENAULT COMMERCIAL ROUMANIE"....samd
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment



                        • A se scoate din factura pozitia 11
                          Sunt valve de roti pentru un Audi


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          sigpic

                          Comment


                          • Buna seara

                            Trebuia sa fac prima revizie pe 20 iulie . Am depasit cu 8 zile. Maine am programat la service . O sa am probleme? Merci

                            Comment


                            • Daca dai de vreun spagar o sa strambe din nas, sa zica ceva, ca sa te rogi de el, altfel nu e nicio problema.

                              via Tapatalk

                              Comment


                              • @tuca46 - O SA AI...o revizie de facut. Mare .....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google