Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by bazucker View Post
    Sunt constient ca o sa fie in jur de 60 ron litru ) Pana acum am facut toate reviziile la ei si mi-au pus Dacia Oil plus care mi-l vindeau cu 125 ron bidonul de 4 litri.
    La 60 lei/l, cumperi uleiuri mai bune de pe piața libera.

    Comment


    • M-am gandit si eu la asta, eu facand maxim 12.000 pe an o sa merg in continuare pe Dacia Oil. Nu cred ca se preteaza sa dau aproape 300 ron pe ulei.

      Comment


      • am masina din octombrie am ajuns deja la 8000km.
        undeva la 60% din km astia sunt efectuati in regim extern
        nu imi place uzura destul de pronuntata aparuta pe discurile de frana, deja vede si se simte la deget pe fata discului, iar pe spatele discului este si mai pronuntata.
        imi poate spune cineva care este limita de uzura ca sa pot masura cu micrometrul caci mi se pare un pic cam mare uzura avand in vedere numarul de km...
        ma gandesc ca la 10.000km sa ii fac revizia, e prea devreme, in sensul ca ma grabesc sa arunc banii pe fereastra sau sa astept sa se faca 1an sau cei 20.000km...

        spunea cineva ca a comandat undeva consumabilele pentru revizie si acestea au fost trimise direct la service unde a efectuat revizia. imi puteti spune care este siteul si reprezenta in cauza?
        Last edited by Cavaleru; 18 February 2018, 14:25.

        Comment


        • Eu zic sa respecti termenul stabilit de producator: un an sau 20 000 Km. Este posibil ca la acest motor la fiecare schimbare a placutelor de frana sa fie necesara si schimbarea discurilor.

          Comment


          • Ce treaba are motorul cu discurile?

            Comment


            • Toate masinile Logan (indiferent de nivelul de echipare) cu motor de 1.0 au discurile de frana mult mai subtiri decat masinile echipate cu alte versiuni de motoare.
              Last edited by abc; 18 February 2018, 15:49.

              Comment


              • Doar ca....

                Cavaleru

                Data inscrierii: 10-09-2017
                Locatie: Bucuresti
                Motorizare : 0.9 TCE
                Cavaleru:
                discuri -258mm ventilate, noi 22mm și minim 19,8

                plăcute- 17,5mm noi și minim 7,5mm
                Last edited by mr.K; 18 February 2018, 15:53.

                Comment


                • Motorizare 1.0
                  discuri pline
                  diametru 238 mm
                  grosime 12 mm
                  grosime minima 10.5 mm

                  Comment


                  • Originally posted by mr.K View Post
                    Doar ca....



                    Cavaleru:
                    discuri -258mm ventilate, noi 22mm și minim 19,8

                    plăcute- 17,5mm noi și minim 7,5mm
                    ok, multumesc, imi fac maine timp si le masor ca sunt tare curios.

                    vreun sfat legat de revizie?

                    Comment


                    • Nu credeam ca ajung sa citesc și asa ceva... Ce economie au făcut?
                      Fiind un motor mai mult ptr oras, ma gândeam ca va fi fix invers dacă chiar ar fi fost diferite...

                      Comment


                      • Originally posted by Cavaleru View Post
                        ok, multumesc, imi fac maine timp si le masor ca sunt tare curios.

                        vreun sfat legat de revizie?
                        Doar sa folosesti consumabile de la ei pentru a nu gasi reprezentanta vreun motiv de anulare a garantiei in viitor, pe motiv de produse contrafacute.
                        Intervale mai mici de schimb a uleiului decat recomanda constructorul, un ulei cat mai putin uzat probabil ca protejeaza mai bine lantul de distributie.
                        Last edited by mr.K; 18 February 2018, 17:52.

                        Comment


                        • Înainte să scoatem din burtă informații ne documentăm, dicuri de 238 nu există pe X52

                          X52-ul are 3 tipuri de discuri pe față

                          259x12mm D4F, 1,0SCe, K7M
                          258x22mm TCe,dCi , H4M, K4M
                          și
                          280x24mm Sandero RS, F4R
                          Attached Files
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Oare asa mare economie s-a facut prin montarea unor discuri diferite la motorul de 1.0? Sau astea sunt sfintite, ca sa tina mai mult?
                            Sunt sigur ca sunt si mai scumpe, fiind "trufandale"..

                            Comment


                            • Diferite de ce?

                              Încă de la începutul fabricației X52, în 2012, motorizările mici(75CP) pe benzină(D4F73x) au venit cu 259X12mm, deci unde e problema.

                              Dacă plăcuțele pentru 258x22 sunt scumpe ( inițial 160ron) atunci alea pentru 280 cum or fi
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Asa este, dar franarea e mai anemica si se presupune ca vitezele de deplasare sunt cam aceleasi..
                                Eu am simtit acest lucru comparand Logan I cu motor 1.2 16v cu Logan II (aproximativ) acelasi motor..si franarea o simt cam imprecisa.
                                Pentru 50 Ron diferenta la placute (poate ceva mai mult si la discuri, oricum nu le schimbi ca pe ulei) , as fi preferat o frana mai ferma. Cred ca si ceilalti colegi/utilizatori la fel ar spune.
                                NMomentan nu am ce face, fiind in garantie ultima bestie, dar se pot pune discuri (ceva) mai mari la 1.0 SCE, gen cele de la 0.9 TCE fara a modifica/afecta ansamblul?
                                Multumesc, torquemada.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google