Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am gasit si postul in care colegul a scris ca apoi nu a mai putut sa foloseasca aplicatia Dacia Service Reset pentru resetare:
    Originally posted by emilian_rks View Post
    Din PyClip se poate reseta intervalul de schimb? Intreb doar de curiozitate, ca din ECU Tweaker se poate.
    La Dacia Service Reset mi-a mers prima data in Februarie dar zilele trecute cand am ajutat un coleg sa isi faca schimbul de ulei nu mi-a mers, imi zicea ca trebuie sa urmaresc un Reward Video, dar nu mi-a aparut nimic.
    plus ca mai sunt si altele pentru care trebuie platit, etc..., de aceea am sugerat sa se folosesca versiunea initiala a aplicatiei...

    Comment


    • Asa e, a mers restearea cu Dacia Service o singura data. Am mai incercat si anul asta in Februarie cand i-am facut iar revizia, dar degeaba, pana la urma i-am facut resetarea cu PyClip.
      Last edited by emilian_rks; 3 June 2022, 10:36.

      Comment


      • Ciudat, eu am facut 3 resetari la masina mea cu Dacia Service Reset. tin a mentionez ca nu am actualizat niciodata aplicatia. Ca sa poti reseta intervalul, intradevar trebuie sa urmaresti un reward video. Am si PyClip-ul, dar este mult mai comod si rapid sa fac resetarea cu Dacia Service Reset.

        Comment


        • Originally posted by oBED View Post
          Ciudat, eu am facut 3 resetari la masina mea cu Dacia Service Reset. tin a mentionez ca nu am actualizat niciodata aplicatia. Ca sa poti reseta intervalul, intradevar trebuie sa urmaresti un reward video. Am si PyClip-ul, dar este mult mai comod si rapid sa fac resetarea cu Dacia Service Reset.
          Poți să ne spui ce versiune a programului o ai, am înțeles că nu ai făcut actualizări ale programului....

          Comment


          • Revizie 2 ani Logan 2, 1.0 tce GPL (ulei, filtru de ulei, filtru de aer, filtru stare gazoasă) - 793 lei. Filtru habitaclu schimbat în regie proprie.

            Comment


            • Eu as schimba si filtru stare lichida, nu neaparat la Dacia, poti schimba si la un service GPL mai rasarit. Eu il schimb la 10k de km singur si scot cam o lingurita de pilitura din el, alimntari cu gaz Bulrom si lukoil (cam 30%). La 60K de km cat recomanda dacia schimbarea cred ca filtru o sa fie colmatat.

              Comment


              • Originally posted by Fanez View Post
                Ai mare dreptate. Asa ziceam si eu cand am parcurs topicul, doar ca prefer ce zice "fabrica" sau "producatorul".
                Fiecare cum considera. Unii cer sfaturi ca sa aiba motiv de contrazicere, altii cer sfaturi si nu stiu ce sa faca in urma sfaturilor diverse. Altii au datele producatorului si considera ca sunt bune, altii au primit o fisa tehnica neconforma cu specificatiile motorului (eu am primit specificatiile pentru E5, iar la E6 sunt diferite).
                In concluzie, fiecare intelege si alege si ce considera mai bine pentru el.
                Salut, am logan 1.2 euro 5 si pe fituica scrie: 0w30, 5w30, 0w40, 5w40 si 10w40
                si am si un sandero 1.2 euro 6 la care scrie: 0w40, 5w40 si 10w40
                La euro 6 au renuntat la uleiuri cu -w30
                Foarte ciudat

                Comment


                • da,chiar ca ciudat
                  ​​​​​​

                  Comment


                  • Originally posted by Fanez View Post
                    Ai mare dreptate. Asa ziceam si eu cand am parcurs topicul, doar ca prefer ce zice "fabrica" sau "producatorul".
                    Fiecare cum considera. Unii cer sfaturi ca sa aiba motiv de contrazicere, altii cer sfaturi si nu stiu ce sa faca in urma sfaturilor diverse. Altii au datele producatorului si considera ca sunt bune, altii au primit o fisa tehnica neconforma cu specificatiile motorului (eu am primit specificatiile pentru E5, iar la E6 sunt diferite).
                    In concluzie, fiecare intelege si alege si ce considera mai bine pentru el.
                    Fanezule, am fost cu masina unde ziceai cu ani in urma la AutoNicu si frasu Costi, serviceul de pe Pallady vizavi de Opel Gtt.
                    Avea 3 masini in lucru si se dadea ff ocupat !
                    Ptr inlocuit furtunele frana de cauciuc spate 400 lei, ptr fata 200 lei. Cica sa vin eu cu piesele mele. Schimba el lichidul,avea Textar Dot 4 imi aratase un bidon mare vechi, l-am intrebat de aparat de aerisit franele,avea unu de plastic de bagi compresoru.
                    Nu s-a gasit hotu cu prostu Nu recomand la asa jecmaneala pe fatza

                    Nu vrea sa schimbe bucse de punte spate, era lenes, bagase minciuna ca nu ies bucsele din punte.
                    Last edited by Leo0608; 28 June 2022, 17:50.
                    ​​​​​​

                    Comment


                    • Revizia de 3 ani, in reprezentanta mi-a cerut intre 600 si 800 lei. Am facut la alt service cu consumabilele mele 300 lei plus 80 lei manopera.
                      4 l ulei castrol gtx 5w30
                      filtru ulei, filtru aer si filtru polen de la mann.
                      sigpic
                      Asigurari Rca, Casco,Locuinta, Viata,etc...

                      Comment


                      • Revizia de 3 ani, prin 5 ani fara griji. O chestiune ciudata pe care am sesizat-o.

                        La mine in fisa de intretinere am f de polen si aer recomandate a fi schimbate O DATA la 2 ani (2 revizii) adica la 2, 4, 6 ani, s.a.m.d. Ouchei.... la revizia de 1 AN desi NU erau trecute, mi le-au schimbat (la cobalcescu).

                        La revizia de 2 ani, apareau si le-au schimbat (dacoserv).

                        La revizia de 3 ani, asta cea mai recente. nu apareau f de polen si aer, doar ulei si f de ulei si NU le-au mai schimbat. Asa ca le-am cumparat eu separat (tot originale) si le-am schimbat singur cu vreo 60-80 de lei ambele. Manopera gratis....

                        La ulei initial voiau sa ma fericeasca cu dacia oil. Le-am zis sa se duca inapoi cu el si sa puna castrol cum au pus data trecuta. Asa au si facut. S-a dus inapoi in magazie si s-a intors cu castrol RN17 5W30. Alta chestie ciudata: Anul trecut mi-a pus tot castrol, venise cu 5 bidoane de 1 litru, a pus 4 bidoane full si putin din bidonul 5. Restul din bidonul 5 nu mi l-a dat ca a zis ca ramane pentru completarile astea de 100-150 ml . Anul asta a venit cu acealeasi 5 bidoane, iar ultimul bidon, ala folosit la completare, desfacut in fata mea, dupa ce a completat, mi l-a dat mie.

                        De-asemenea nu am inteles de ce cu 4,1 nivelul era pe la 70-80% din joja. Am mai pus eu 100 ML si tot sub maxim sta cu vreo 3-4 mm, desi nu pierde pe nicaieri.

                        Masina are acum 44.000 km in 3 ani si 2 luni. Not great, not terrible.

                        Comment


                        • Revizia nr.8: schimbat filtre si ulei plus o interventie la sistemul de AC care nu mai racea deloc. Am facut o tura dupa si imi ingheata din nou mana pe volan!

                          Comment


                          • Ce fel de interventia ti au facut pt AC si cat te a costat? Multumesc!

                            Comment


                            • I-a completat cu freon pentru ca mai avea doar 50 grame. Totusi sa piarda 350 de grame sau chiar mai bine... nu ti-a verificat pe unde ai pierdut atata freon? Mie mi-a pierdut tot freonu cand era aproape noua, pe la vestita conducta de TUR care a fost inlocuite pe garantie.

                              Comment


                              • Originally posted by Cosho View Post
                                Ce fel de interventia ti au facut pt AC si cat te a costat? Multumesc!
                                Completare/umplere freon si ulei. A costat ~150 lei.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google