Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • epuru
    Nu trebuie sa-l returnezi ca ti-am sugerat eu, trebuie sa fii tu convins de treaba asta. Ca o paranteza, daca as fi in locul tau, dar nu sunt, in primul rand as cauta un filtru la care materialul filtrant, are cat mai multe pliuri, asta arata ca producatorul e serios si nu face economie tocmai la ce este important si pune cat material e nevoie. Pana la urma i se spune filtru pentru ca filtreaza ceva. De asemenea as fi atent si la calitatea acelui material, daca este o simpla hartie care se mototoleste imediat ce ai apasat putin pe el e clar ca e o petarda. Un alt aspect important, in special la filtrele de ulei care lucreaza la temperaturi ridicate, garniturile, ele trebuie sa fie din silicon si nu din cauciuc. Asta e alt aspect important care arata ca producatorul e unul care se respecta. Nu zic ca nu este importanta si carcasa sau plasticul din care e facuta dar ar cam fi pe la coada criteriilorl. Una peste alta, grija mare ca si la filtre se falsifica la greu, important e sa cumperi de la un dealer care se respecta insa cauta un filtru care indeplineste criteriile descrise de mine mai sus. Sper sa iti fie de folos.
    Apropos, priveste cu atentie cele doua filtre din pozele puse de tine, in special acel material filtrant si numarul pliurilor si ai sa intelegi mai bine ce am vrut sa spun.
    Last edited by ugabrielu; 18 October 2021, 21:54.

    Comment


    • Pana la urma am returnat acel Motrio si am luat un Mahle. Am fost ieri la schimbul de ulei si filtre si a fost totul in regula. Multumesc tuturor!
      Tutorial montaj conducte ventilatie pentru locurile spate: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...postcount=1156

      Comment


      • Vreau sa schimb lichidul de frana. Lichidul de la renault iso class 6 lipsea in magazin asa ca am luat din greseala textar dot 4 iso class 4. Din cate m-am documentat diferenta principala dintre iso class 6 si iso class 4 este vascozitatea la - 40 grade celsius. Eu ma gandesc sa iau totusi un iso class 6. A folosit cineva lichid de frana iso class 4? Pot fi probleme date de vascozitate?

        Comment


        • Am gasit raspunsul singur, iso class 4 are vascozitatea mai mare si astfel un raspuns mai lent la actionarea franei, si nu este recomandat sitemelor cu abs, esp, etc..



          Comment


          • Eu am cumparat doua bidonase de lichid de frana de 0.5 l, iso class 6, dar a intrat doar unul. Am gasit f greu original.

            Comment


            • Salut, am si eu loganul meu de 1.2 si sunt indecis cu uleiul: Aral 5w40 sau Elf 5w30, voi ce ma sfatuiti?

              Comment


              • E o discutie lunga (an fabricatie, nr kilometri, etc).
                Daca pana acum ai avut 5w30 mergi cu acelasi ulei. Daca vrei sa treci pe 5w40, incearca cu Elf 5w40 (500 SXR). In carte cred ca ai si 5w30 si 5w40..e posibil ca, in cazul lui 5w30 se va asigura o ungere mai buna iarna.
                Iti recomand topicul dedicat uleiurilor..

                Comment


                • Care ierni ? la noi deja ierni decit putem spera la zapada, ...

                  de unde zapezile de altadata / adica iernile de altadata

                  am vrea noi, uite ca nu mai e !
                  Last edited by george.sce; 4 weeks ago.

                  Comment


                  • E suficient sa locuiască la munte, cred ca ajunge pe la - 20 grade.

                    Comment


                    • Vin cu o precizare, ca sa nu se inflameze spiritele: uleiul 5w30 asigura o ungere mai buna la temperaturi scazute..

                      Comment


                      • Originally posted by vali2008 View Post
                        ...
                        Doua uleiuri 5W vor avea (aprox) aceeasi vascozitate la rece. Diferenta apare la 100° cand 5W30 va fi mai subtire decat 5W40.

                        Viscozitatea unui ulei este măsurată în funcție de rezistența sa la curgere. Viscozitatea unui ulei este definită prin două valori numerice. Prima valoare numerică se termină în litera „W”, care vine de la Winter (iarnă). Această valoare este asociată cu modul în care curge uleiul atunci când este frig, de exemplu când porniți motorul. A doua valoare numerică este definită pe baza modului în care curge uleiul la temperaturi normale de funcționare ale motorului.

                        Cu cât valoarea este mai mică, cu atât va curge mai bine uleiul. Așadar, un ulei 5W-30 va curge mai ușor decât un ulei 10W-30 la temperaturile de pornire, iar un ulei 10W-30 va curge mai ușor decât un ulei 10W-40 la temperaturile normale de funcționare ale motorului.
                        De aici
                        Last edited by DannyMC; 4 weeks ago.

                        Comment


                        • Originally posted by vali2008 View Post
                          Vin cu o precizare, ca sa nu se inflameze spiritele: uleiul 5w30 asigura o ungere mai buna la temperaturi scazute..
                          Vezi ca elf 5w30 este A5/B5, nu cred că este A3/B4.

                          Comment


                          • De unde ai dedus asta?

                            Comment


                            • Azi am facut a patra revizie, la Meridian Vest. S-au efectuat:

                              - schimb ulei (Elf 10W40)
                              - schimb filtre ulei, aer si habitaclu
                              - schimb antigel
                              -schimb lichid frana
                              - schimb accesorii distributie
                              - schimb bujii
                              - igienizare instalatie climatizare.

                              Schimbandu-se lichidul de frana, s-a testat apoi masina pe standul de franare. S-a facut si testarea calculatoarelor (injectie, ABS, tablou de bord, airbag, transmisie automata, etc). Am primit si doua certificate de garantie - unul pe Motrio (lichidul de frana banuiesc) si altul nu stiu ptr ce, probabil ptr bujii. Pana am luat masina, a durat cam 3 ore (timp efectiv de lucru a fost pe la 2 ore jumate).

                              Pret final, cu manopera - 2.204 lei.

                              Comment


                              • Rog moderatorii sa stearga postul #6359 , multumesc!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google