Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by t0rquemada View Post
    Asta e vreo glumă? Nu ai nicio unitate(Logan II/Duster ph3) cu motor H4D(1,0TCe) livrată cu atât mai puțin una care să atingă pragul de revizie
    Salut.Nu,nu este o gluma. Sunt interesat sa cumpar un Logan echipat cu motorul asta si GPL si vroiam sa stiu detalii despre costuri de intretinere. Dupa cum iti poti da seama sunt nou aici si am venit sa caut/cer informatii. Nu pentru asta e forumul/clubul? Nu stiu cat e de nou motorul pe gama Logan samd. Daca esti amabil impartaseste si cu mine informatiile pe care le ai. Mersi.

    Comment


    • Pai daca a zis omul ca inca nu este livrata

      Comment


      • Originally posted by t0rquemada View Post
        Mai corect Dacia a schimbat furnizorul, Elf era cu RN720, tot ce e cu RN17 e Castrol
        Cum se numeste uleiul Castrol cu norma RN17?
        Interesant e ca si Elf are un ulei cu aceeasi norma (Elf RN Tech Elite).

        Comment


        • Nu e o glumă dar ne iei peste picior, așa ai făcut și pe forumul vecin și ai primit același tratament.

          Originally posted by claudiut View Post

          ... Sunt interesat sa cumpar un Logan echipat cu motorul asta si GPL si vroiam sa stiu detalii despre costuri de intretinere. Dupa cum iti poti da seama sunt nou aici si am venit sa caut/cer informatii.... Nu stiu cat e de nou motorul pe gama Logan samd. ....
          Prima vizită trebuia să fie pe https://www.dacia.ro/www.dacia.ro abia apoi începeai documentarea, pe forum, google, etc
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Nu cred ca a vrut sa ia peste picior nici aici si nici pe forumul vecin, mai degraba nu a citit cu atentie ambele topicuri.

            @ claudiut, bine ai venit pe forum. Daca frunzaresti putin acest topic vei vedea ca sunt costuri de intretinere (revizii) diferite (functie de reprezentanta, cu\fara piesele clientului, etc) pentru modelele existente. Pentru unitatea de care intrebi si inca nici nu a fost livrata (dar vor fi cat de curand) este cu atat mai greu de estimat.
            Plus ca Dacia a devenit din ce in ce mai "secretoasa", nu mai sunt fisele acelea cu costurile estimative, intervalele de service au fost modificate, din My Dacia a disparut pana si Cartea mea de service in noul format, etc.. Asa ca e greu de raspuns la intrebarea ta.

            Comment


            • RN0720 = ACEA C4, level C3 + cerinte Renault
              RN17fe (a nu se confunda cu RN17, ci mai are fe la coada, adica Fuel Efficiency) = ACEA C5
              https://www.total.it/sites/g/files/w..._19_giugno.pdf
              RN17 este pentru diesel fara FAP, deci nu 1.5 dCi.
              Last edited by gecmc94; 22 February 2020, 00:30.

              Comment


              • Adică așa, atenție 1,3TCe și 1,0TCe merg exclusiv pe RN17, poze via DusterTrails.

                De reținut, conversia:
                Attached Files
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 2 photos.
                Last edited by t0rquemada; 22 February 2020, 10:38.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Ai pe undeva specificatii mai detaliate la 1.0Tce? Nu imi dau seama daca are injectie directa si filtru de particule. M-am uitat pe filmul de pe youtube si am cautat ceva documentatie pe net dar nu prea am gasit. Motorizarea bifuel pe orice versiune de logan sau Sandero mi se pare foarte interesanta, cat de bun ar fi 1.5dci nu prea mai merita in conditiile astea. Plus ca masina e spre final de cariera si si-a dovedit fiabilitatea. Ma cam bate gandul sa imi iau una. Poate facem topic separat cu 1.0Tce.

                  Comment


                  • 1.0 TCe are injectie multipunct fara GPF.

                    Comment


                    • Si ultimele modele de 0.9 TCe au norma RN17 in fisa.
                      Ramane de vazut daca reprezentantele vor insista in continuare cu Dacia Oil.
                      Last edited by adi90; 22 February 2020, 12:35.

                      Comment


                      • Originally posted by valioglu View Post
                        Ai pe undeva specificatii mai detaliate la 1.0Tce? Nu imi dau seama daca are injectie directa si filtru de particule. M-am uitat pe filmul de pe youtube si am cautat ceva documentatie pe net dar nu prea am gasit. Motorizarea bifuel pe orice versiune de logan sau Sandero mi se pare foarte interesanta, cat de bun ar fi 1.5dci nu prea mai merita in conditiile astea. Plus ca masina e spre final de cariera si si-a dovedit fiabilitatea. Ma cam bate gandul sa imi iau una. Poate facem topic separat cu 1.0Tce.
                        Cum nu a primit 0,9TCe topic separat, nici 1,0TCe nu ar trebui să primească
                        Attached Files
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Este offtopic, dar nu vad de ce 1,0TCe nu ar trebui să primească un topic separat. Este cumva o "Inchizitie" a topicurilor de care nu stim? Cred ca poate fi deschis unul fara probleme pe Dacia Logan : Motorizari benzina, chiar si sub o alta forma pe Dacia Logan II sau unul chiar pe My Ride (cum este momentan si pe la vecini). Asa cum a spus si valioglu, motorizarea prezinta interes.

                          Comment


                          • Începem cu discriminarea pozitivă, e arie dedicată motorizărilor pe benzină, unde nu sunt toate motorizările( 0,9TCe și 1,0SCe lipsind) dar vrem direct 1,0TCe. Posesorii de Blue dCi nici nu intră în calcul



                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Nu am inteles "discriminarea pozitiva", cineva doar ce a postat pe https://www.loganclub.ro/forum/forum...1-0-sce-pareri
                              Alba-neagra (asta are topic, asta nu are are topic)?
                              De ce "nici 1,0TCe nu ar trebui să primească"? Cine decide asta?

                              PS: pentru Blue dCi se pare ca nu este interes (inca) pe forumul acesta, altfel ar fi fost un topic si pentru motorizarea asta.
                              Last edited by Gil26; 22 February 2020, 15:48.

                              Comment


                              • Cum cine - doar moderatorii. Doar un moderator pot deschide un topic nou pe ariile mentionate




                                Topic pe secțiunea Logan II poate deschide oricine.

                                P.S Cum forumul e spațiu privat, guvernat de un regulament, iar opiniile lui x și y sunt doar ale lui x și y. Că lui y nu-i place opinia lui x s-au lui x nu-i place opinia lui y... Ghinion
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google