Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • chiar 140 .....
    Attached Files
    Last edited by 77sky; 16 April 2020, 22:44.

    Comment


    • Salutare tuturor! Mi s-a aprins azi cheia în bord. Ma apropii de prima revizie (am 14600 km și în mai se face anul de când am luat mașina - 16 mai). Ce mă sfătuiți, punctual, să schimb? Eu as schimba toate filtrele plus ulei ELF Rntech (deși parca a circulat informația că și Castrol ar fi făcut cvea ulei similar).
      Sunt din București. Ceva info legat de reprezentanțe ok?

      Comment


      • Cumpara filtrele (ulei, aer, polen) si uleiul ( e foarte bun RNTech) de la un comerciant de incredere (sa iti dea factura si certificat de conformitate) si mergi la reprezentanta doar pentru manopera (inclusiv revizia), vei plati in jur de 200 ron la dealer.
        La repezentanta vei suna pentru programare si le spui ca vii cu piesele cumparate personal.

        Comment


        • Iti dau eu certificatul de conformitate. Ce faci cu el? Nu știu ca vânzătorii retail să ți-l dea. Nu este treaba lor.

          Comment


          • Originally posted by bubuleanu View Post
            Astazi, am efectuat revizia de un an a Daciei Logan 1.0 sce, la reprezentanta, cu piesele mele. Total 360 Ron
            Manopera 135 Ron
            ​​Ulei Elf Evolution 900 SXR 5w40 4l-119 Ron
            Filtru ulei 8200768927-15 Ron
            Filtru aer 165467674R-47 Ron
            Filtru polen 272773277R- 41 Ron
            Garnitura buson ulei 120265505R 3- Ron
            Am greșit postul anterior.

            fost 1.4 MPI / GPL
            actual 1.0 SCE

            Comment


            • Pentru ca vor aparea din ce in ce mai multe, atasat puteti vedea programul de intretinere al unei motorizari 1.0 TCe GPL. Multumirile merg catre userul respectiv. De notat ce se face, sau ma rog nu se face, la o revizie (bineinteles ca astea apareau si in unele documente mai vechi), schimbarea filtrului de aer si habitaclu la 2 ani (plus control filtru cabina la solicitarea clientului) si Dacia Oil Plus. Pentru mine a fost interesant si cum apare "noul" Dialogys la cei din reprezentante (deh, eu ma multumesc insa si cu cel vechi si "gratis" pentru masina mea, asta e).
              Attached Files

              Comment


              • Asta cu filtrele aer/polen inlocuite la 30000km sau 2 ani e valabil in tarile fara praf, ca in Romania...
                Inlocuiesc filtrele mentionate de 2 ori pe an si in mod cert, dupa sezonul primavara-vara, filtrele sunt mai "pline" decat cele inlocuite dupa sezonul toamna-iarna.
                Dacia o ia incet si sigur dupa "suratele" ei din alte aliante, care au mutat costurile de intretinere la utilizator...

                Comment


                • Imi pare rau ca nu am acum la indemana filtrul de habitaclu schimbat anul asta dupa 10 luni si 10k+ km, sa vedeti in ce hal arata! Nici nu vreau sa ma gandesc cum ar arata schimbat la 2 ani!!! Si nici cel de aer de la motor nu era prea proaspat. Parerea mea ca trebuie ceruta schimbarea filtrelor la fiecare revizie.

                  Comment


                  • Primii 3 ani de când am cumparat masina am schimbat filtrele si uleiul la un an si 15000-17000 km
                    Următorii 3 ani am schimbat la 10000 km, înafară de filtrul de polen pe care îl.schimb la 6 luni, indiferent de numărul de kilometrii, sănătatea umană este cea mai importantă pana la urmă
                    Last edited by panselin4; 17 April 2020, 16:52.

                    Comment


                    • Din pacate sunt multi cei care au mai multa grija de masina decat de propria persoana.

                      Comment


                      • Si cu ce crezi ca ti-ar afecta sanatatea daca ai schimba filtrul de polen la fiecare revizie sau la doua revizii?

                        Comment


                        • Cum ai prefera sa respiri, printr-o batista curata sau prin una tavalita prin mizerie?

                          Comment


                          • Cred că prin batista mizerabilă dacă nu îmi atinge corpul. Deși există și așa riscuri.
                            Pe măsură de un filtru se încarcă, permeabilitatea lui scade. Deci, de exemplu, un coronavirus sub formă de aerosol (deci dintr-o micro-picătură evaporată) are șanse să treacă mult mai mici dacă filtrul de habitaclu nu este nou-nouț ci este îmbâcsit de praf fin și inofensiv.
                            Evident că încărcarea de praf a unui filtru are următoarele probleme:
                            1. Lasă mai puțin aer să treacă în habitaclu.
                            2. Dacă filtrul prinde niște micro-organisme sau materie vie (plante, frunze) care încep să se descompună, atunci emană mirosuri care sunt particule atât de mici ce vor trece prin orice filtru.
                            1997: The Effect of Dust Loading on Penetration and Resistance of Glass Fiber Filters
                            William C. Hinds & Nani P. Kadrichu
                            https://www.tandfonline.com/doi/pdf/...86829708965464
                            ABSTRACT. As glass fiber filters become loaded with solid particles, their resistance to airflow increases and penetration at a given flow rate decreases. In the present study, we measured the effect of loading on resistance and penetration for three types of loading dust with Mass Median Aerodynamic Diameter (MMAD) from 0.8 to 7.5 pm, and mass loading up to 2.2 mg/cm2. Penetration as a function of particle size and resistance measurements were made for five loading conditions, seven face velocities (0.04-3.38 cmls), and 12 particle sizes (0.137-3.65 pm). As
                            expected, loading modified filter performance to give greater resistance and lower penetration.
                            Eu v-am mai spus cum procedez. Îl scot de 2-3 ori pe an, îi aspir fața din exterior prima (dacă i-aș aspira fața din interior, aș presa gunoiul mai în interiorul filtrului --- NU VREM ASTA), îl și pulverizez cu Igienol (sau cu detergent/dezinfectant de AC-uri), îl las să se usuce la soare și il refolosesc. Nu îl scufund în apă, nu îl presez pentru a-l stoarce. Totul este să nu se deranjeze țesătura de fibre care filtrează. După acest tratament, nu este ca un filtru nou-nouț. Dar eu cred ca în felul acesta neutralizez micro-organismele din el iar ce rămâne sunt materii anorganice, praf ultra-fin prins în textura filtrului pe care aspiratorul nu l-a putut extrage și care face filtrul de fapt mai bun decât unul nou-nouț.
                            Last edited by gecmc94; 18 April 2020, 01:22.

                            Comment


                            • Filtru aer motor dupa 15000 km si habitaclu dupa 5000 km https://photos.app.goo.gl/TRwBZik8SBGMNCit6
                              Filtru aer habitaclu...max 10000 km. Am observat ca pe la 7-8000 km fluxul de aer scade si cere schimbare.
                              Atentie la montarea filtrului de habitaclu...sa nu fie pus invers ...si nu ma refer fluxul de aer.
                              Logan 0.9 TCe 2018

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google