Salut, eu stiu de Autokarma,
Revizii Logan II
Collapse
X
-
Revin cu o intrebare... in cei 5 ani nu am schimbat niciodata filtrul de benzina. Oare cand trebuie schimbata aceasta cmoponenta? nu a aparut in nicio revizie pana acum...
Multumesc
EDITEZ... Imi raspund singur oarecum dupa ce am gasit o poza de la torquemada
Attached FilesLast edited by CostiC; 23 October 2023, 15:51.
„Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”
Comment
-
Păi să explicăm ca la grădiniță, dacă e greu de citit și înțeles un tabel
1.0 SCe nu are filtru carburant așa că Dacia îi dă intervalul de schimb la 120000km sau 6 ani și cod de piesă N/A
În plus Cu excepția RU și Mercosur niciun Logan II pe benzină nu are filtru de carburant accesibil și usor înlocuibil.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 2
Comment
-
Nu stiu de unde ai valorile astea (60k km sau 6 ani) si nici cum este in Austria, dar in Romania producatorul Dacia specifica ca filtrul de motorina se schimba la 20 000 km sau 1 an (care interval se atinge primul), iti atasez doar ca ex o captura din cartea mea de service, la fel se specifica si in fisa de intretinere pe care am primit-o cu masina, mai atasez si o fisa de intretinere din care a atasat si t0rquemada captura aceea dar pentru 1.5 dCi (la 20k si 4 ani) mai mult pentru a sublinia nota 6) referitoare la filtrul carburant (inclusiv cel de benzina, iar ceea ce bine s-a scris anterior este foarte corect).Originally posted by nelu_242000 View PostLa Diesel e 60k km sau 6 ani, ...
Iar doar ca info eu schimb filtrul de motorina la fiecare revizie (cam 10-12 k km si 7-8 luni).
Comment
-
Am salvat acum ceva timp din aplicația dacia.
Doar de la 6 ani în sus, deoarece am depasit 120 k, si i-am schimbat distribuția la 120 k conform fisei.
Acum nu le mai găsesc în aplicație.
Dar mâine am sa fac poze la hârtia primita, cu intervalele. Sunt în mașină cu caietul de service.
Oricum se poate deduce si asa.
Exemplu filtrul de aer 4 ani sau 60 k, egal cu cel de motorina.
Da, am greșit, am crezut ca sunt 6 ani dar de fapt sunt 4.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Eu am făcut revizia la 20k +/- 1k km.
Filtrul de aer la fiecare revizie, schimbat de mine, ca idioții ăștia la 4 ani. 15-20 de euro nu e mare scofala, plus ca e foarte ușor de schimbat.
Carburant la 60k, lichid frână la fel.
După cum am mai spus și în alte dați, apa - paie și bătaie.
- Likes 1
Comment
-
Despre diferenta intre revizii in AT si RO s-a mai discutat de cateva ori in acest topic, dar ai "generalizat" din nou
iar majoritatea colegilor de forum au achizitionat masinile din Romania, intervalele de revizie fiind pentru aceasta tara (inclusiv la 1.5 dCi) si pentru filtrul de motorina NU este la 60k km sau 6 ani.Originally posted by nelu_242000 View PostLa Diesel e 60k km sau 6 ani, ....
In rest de acord, motorul 1.5 dCi de pe X52 (ex K9K626) este unul consacrat\fiabil, si eu in peste 6 ani am facut doar reviziile (la intervalele mentionate), fara cea mai mica problema tehnica pana acum, doar tractorina, talpa si bataie ...
Last edited by Gil26; 25 October 2023, 10:59.
Comment
-
Referitor la revizii si componente: la 84k km am schimbat placutele si discurile de prim montaj, antigelul si lichidul de frana, asta pe langa cele “obisnuite”, multumit incontinuare de cei din reprezentanta la care merg (amabili, profesionisti, totul a decurs “ca la carte”), plus pretul care este chiar mai mic ca cel din unele multimarca (am si discount de "client fidel"), discurile si placutele sunt OE iar daca ma tin macar jumatate cat cele de prim montaj sunt multumit.
Last edited by Gil26; 11 November 2023, 04:50.
- Likes 1
Comment







...
Comment