Insonorizare Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Trebuie să număr câte foi au rămas în pachet pt a face un calcul exact. Dar cred ca undeva la 3.5 - 4 kg. Eu consider că dacă la final cu ce vreau sa fac, ajung pe la 20 kg nu este o problemă pt câștigul pe care o să îl am. Experiența de la vechiul logan îmi spune că finalul o să fie fericit

    Comment


    • #92
      Originally posted by dl_dr25 View Post
      Plafonul spre surpriza mea avea material anti vibratie destul de mult, dar lipsea aproape cu desăvârșire silicon/mastic auto
      Acum sper sa merite, atunci cand ploua să nu mai am impresia ca ploua direct in cap si să fi câștigat si izolare termică.
      La ce (cum se) folosește siliconul pentru insonorizare sau pe plan termic?

      Cantitatea majoră de căldură se schimbă/intră prin geamuri, cred eu. Am simțit parbrizul fierbinte (și am direcționat AC-ul către el) dar mocheta de pe plafon niciodată.

      Comment


      • #93
        Insonorizare.
        Dacă te uiți în poză acolo trebuie să vină "silicon" pt a nu permite plafonului să vibreze. Tabla să nu atingă elementul de ranforsare, același lucru îl suspectez si la capotă ( cand este închisă prea vibrează si se aude cum zornaie tabla)
        Cand se mai încălzește si imi vine comanda de pe Aliexpress o să mă ocup si de capota + uși
        Attached Files

        Comment


        • #94
          Esti sigur ca nu pierzi căldură/AC prin plafon ? Eu cred ca după geamuri plafonul este pe locul doi la aceste pierderi.
          Vara la mine din cauza culorii, mașina se încălzește mai rau de la tablă decât geamuri ( parbriz protejat de parasolar, restul geamurilor protejate de folie)

          Comment


          • #95
            Se pierde si pe plafon, ca nu este suficient izolat termic, in comparatie dokkerul este mai bine insonorizant si izolat termic, inclusiv parbrizul si geamurile au protectie UV.

            Comment


            • #96
              Si Logan are protectie UV la toate geamurile
              sigpic

              Comment


              • #97
                Poate este placebo, dar spun ca se incalzeste mai repede în mașină. Zgomotul exterior este puternic la nivelul geamului acum, dinspre plafon liniște ( ma refer la zgomotul exterior nu de rulaj )

                Comment


                • #98
                  Cred ca in poza asta se observă transferul de căldură, unde nu am pus CTK zăpada sa topit.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #99
                    Adică pe geam? Acolo transferul de căldură este maxim. Ai pus și în portbagaj? Asta pare excesiv.

                    Comment


                    • Eee am pus , urmează . La portbagaj vreau sa folosesc doar burete si silicon pt vibratie.
                      Poza este pt plafon, fiindcă se observă cum sa topit zăpada.

                      Comment


                      • Astazi m-am apucat de usile spate, dar cum ii sta bine unui meserias am uitat acasa adaptoarele pt boxe
                        Am constatat ca o fata de usa avea lipsa un bradulet, oare cate mai sunt lipsa pe la masina asta?
                        Attached Files
                        Last edited by 77sky; 1 April 2018, 08:40.

                        Comment


                        • Ce ai făcut la maneta de deschidere trebuia să faci și la cotiera detașabilă de pe fața de ușă
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Si finalul.
                            t0rqemada am bagat burete de 4mm pe sub fortat. Ce spui tu am pus pe marginea fetei de usi , am observat ca fata de usa a zgariat vopseaua. Multumesc pt toate recomandarile.
                            Attached Files
                            Last edited by 77sky; 22 April 2018, 18:40.

                            Comment


                            • M-am plimbat Vineri cu Loganul MCV 1.2 al unui coleg de servici cumparat la mana a 2 a din reprezentanta. Masina a fost cumparata din Germania, deci varianta "de export".
                              Nici nu se compara la insonorizare, mult mai silentioasa ca masina mea ... Nu se auzeau rotile aproape deloc, motorul nici nu-l simteam. Deci ca pe timpuri, alte masini la export

                              Comment


                              • Astea sunt povesti zic eu, cu diferentele asa mari intre export si ce e in tara. mai au mici chestii in plus, parerea mea. dar nici diferente de la cer la pamant.

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google