Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by t0rquemada View Post
    Sunt mai multe variabile:
    -mașina folosită zilnic, e ok baterie mică sub 60Ah
    -mașina nefolosită zilnic(parcată până la 3 săptâmâni) trebuie baterie serioasă 60Ah, aici având nevoie de capacitate de standby 10-30mA pentru XX zile
    - mașină cu S&S vine implicit cu 70Ah AGM, pentru că încărcarea e comandată de injecție, cu alte cuvinte chiar și cu motor pornit alternatorul încarcă doar când bateria scade sub un prag (12,8v) și se oprește la 14,5V (funcție de gradul de încărcare al bateriei și cererea de "curent" - aici contribuind și modul ECO) după care se învârte liber, fără a mai încărca, mașina mergând din baterie până când tensiunea atinge pragul minim.
    Cum contribuie ECO la cererea de curent? Mie mi se pare ca in modul ECO sistemul S&S intra mai rar. Cumva in acest mod ECO alternatorul incarca mai putin sau mai rar?
    Last edited by liviunvl; 24 February 2016, 14:18.

    Comment


    • ECO contribuie la reducerea consumului de curent!

      Alternatorul încarcă când și cât trebuie acumulatorul, evident produce și când sunt solicitări mai mari de curent(direcție, AC, dezaburire, faruri)
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Ma gandeam ca poate in modul ECO masina merge mai mult pe baterie decat in modul normal (alternatorul incarca mai rar, si/sau se modifica limitele de tensiune cand intra/iese in/din functiune) si din cauza asta sistemul S&S intra mai rar in functie de gradul de incarcare al bateriei
        Last edited by liviunvl; 24 February 2016, 20:41.

        Comment


        • am facut un drum din militari in titan, adica am traversat bucurestiul cu vreo 450 kg de incarcatura, plus eu -soferul, plus rezervorul aproape plin, sper ca nu am rupt masina
          a mai carat cineva asa mult cu loganul2 ? oare sa ma astept la probleme, sa fac un test la amortizoare ?
          Attached Files

          Comment


          • Am crat eu cred ca mai mult ca tine acum 130.000 km
            Nu am probleme nici in ziua de azi
            Data viitoare incerca sa pui si pe bancheta din spate ceva greutate ca sa fie mai bine distribuit pe toate rotile
            sigpic

            Comment


            • am avut o parte din greutate pe bancheta spate, tocmai pentru oarecare echilibrare, dar era lasata bine de spate, mai avea 2 degete intre roata si aripa, iar cand este goala masina intra cinci degete lejer, si mai ramane putin loc

              Comment


              • Originally posted by panselin4 View Post
                am avut o parte din greutate pe bancheta spate, tocmai pentru oarecare echilibrare, dar era lasata bine de spate, mai avea 2 degete intre roata si aripa, iar cand este goala masina intra cinci degete lejer, si mai ramane putin loc
                Magazinul de unde ai cumparat nu aveau transport asigurat?Mai toate magazinele au in ziua de azi.

                Comment


                • transportul era contra cost




                  Sarcina utila min - max 368 - 456

                  nu inteleg care este treaba cu sarcina utila minima si maxima
                  care este sarcina utila excluzand soferul si carburantul?
                  Last edited by panselin4; 25 February 2016, 20:36.

                  Comment


                  • Eu cred ca sarcina utila inseamna tot ce intra in masina, benzina, soferul si incarcatura. Cred ca este diferenta dintre greutatea masinii cu rezervorul gol, cu dotarile standard si greutatea maxima totala.
                    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                    Comment


                    • pe dacia.ro scrie asa:

                      Sarcina utila (min-max) 443-531

                      alte date, si acei 531 kg tot nu stiu daca includ soferul si combustibilul sau nu

                      Comment


                      • eu zic ca nu are nimic daca cari cu ea ), d aia e masina sa cari cu ea, sa mergi, doar nu e facuta sa mergi doar gol cu ea.
                        laureate 1.5l, albastru marin

                        Comment


                        • oricum 1.2 e un motor f puturos cand ai 5 persoane de 130 kg fiecare si portbagajul plin de ciment si incerci sa urci Transfagarasanul ...

                          Comment


                          • Nu cred ca se strica telescoapele ca la daciile vechi. Daca nu faci treaba asta zilnic nu cred ca ai sa vezi diferente. Am avut o dacie 1310 care a ramas pe burta :-)) dupa o experienta din asta. Loganul duce dar nu e facut pentru asa ceva.

                            Comment


                            • Originally posted by GuGu21 View Post
                              oricum 1.2 e un motor f puturos cand ai 5 persoane de 130 kg fiecare si portbagajul plin de ciment si incerci sa urci Transfagarasanul ...
                              Unde găsești exemplele acestea atât de prapastioase. Nu cred ca se încumetă nimeni sa traversez Carpații cu o asemenea încărcătură cu o mașină mica.

                              Comment


                              • pana la urma nu cred ca a cauzat pagube prea mari aceea tura, am mai carat cu ea si alte dati, dar nu atat de mult, si chiar daca as duce de cateva ori pe an nu cred ca este un capat de lume
                                imi amintesc ca am mai mers cu 4 persoane in masina, eram 5 in total,plus bagaje,se lasase masina, a dus chiar onorabil, loganul chiar duce saracul fara sa zica nimic

                                si totusi as fi curios care este sarcina utila excluzand soferul si combustibilul, (min-max) 443 kg- sau 531 kg, aveti idee?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google