Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cea mai mare baterie montată de Dacia, cea de nivel 3(L3) e de 70Ah /720CCA.

    De 80 sau 90 nu cred că au loc pe acel suport.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • 70A am văzut montata pe Dokker 1.6 16v 102 CP. Cred ca o baterie de 60 A este suficienta pentru motoriciul 1.2.

      Comment


      • Pt 1.2, o baterie facuta ca lumea, nu bataie de joc, ajunge, merge si 40Ah, folosita in oras se incarca repede, nu o tii sub 100% incarcare, daca este de amp mai mare ( neeficienta economica).
        Last edited by Oti; 19 January 2016, 12:46.
        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

        Comment


        • ideea e : daca masina are sau nu consumatori suplimentari
          eu am preferat o baterie de 52 ah premium decat un acumulator de 70 de amperi din cea mai slaba gama
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • Consumatorii suplimentari trag curent din alternator ( si bateria), bateria se consuma numai la pornire, exclus cazurile speciale cu S&S, rez incalzire ( consum de puteri mari, 2kW), cand bateria ajuta alternatorul, contribuie cu putere, asta pana cand ECU creste turatia la motor, atunci alternatorul baga putere 100%.
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • Sunt mai multe variabile:
              -mașina folosită zilnic, e ok baterie mică sub 60Ah
              -mașina nefolosită zilnic(parcată până la 3 săptâmâni) trebuie baterie serioasă 60Ah, aici având nevoie de capacitate de standby 10-30mA pentru XX zile
              - mașină cu S&S vine implicit cu 70Ah AGM, pentru că încărcarea e comandată de injecție, cu alte cuvinte chiar și cu motor pornit alternatorul încarcă doar când bateria scade sub un prag (12,8v) și se oprește la 14,5V (funcție de gradul de încărcare al bateriei și cererea de "curent" - aici contribuind și modul ECO) după care se învârte liber, fără a mai încărca, mașina mergând din baterie până când tensiunea atinge pragul minim.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Am observat ca si la mine ECU are un grafic de incarcare al bateriei. Nu tot timpul tens pe baterie este 14.4V. In functie de consumatori, timp, zi, tens pe baterie in mers, variaza de la 14.0V la 14.5V ( tens mas cu volt in mufa bricheta, erori +/-0.1V. Scuze, poate sa fie si de la vibratii din contactul mufei).
                Cu cicluri inc/desc cred ca se mareste durata de viata a bateriei.
                Last edited by Oti; 19 January 2016, 14:23.
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • Originally posted by t0rquemada View Post
                  Sunt mai multe variabile:
                  -mașina folosită zilnic, e ok baterie mică sub 60Ah
                  -mașina nefolosită zilnic(parcată până la 3 săptâmâni) trebuie baterie serioasă 60Ah, aici având nevoie de capacitate de standby 10-30mA pentru XX zile
                  - mașină cu S&S vine implicit cu 70Ah AGM, pentru că încărcarea e comandată de injecție, cu alte cuvinte chiar și cu motor pornit alternatorul încarcă doar când bateria scade sub un prag (12,8v) și se oprește la 14,5V (funcție de gradul de încărcare al bateriei și cererea de "curent" - aici contribuind și modul ECO) după care se învârte liber, fără a mai încărca, mașina mergând din baterie până când tensiunea atinge pragul minim.

                  pai si la cele normale cum incarca alternatorul? Ca si la ala teoretic ar trebui sa se opreasca, altfel ii bubuie bateria
                  laureate 1.5l, albastru marin

                  Comment


                  • La alea normale, cum ai pornit motorul alternatorul "ține" 14,45V permanent.

                    La S&S tensiunea pe instalație e ținută de baterie între 2 praguri, alternatorul încărcând din când în când(am scris mai sus).
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • am inteles, probabil alt motiv pt care consuma mai putin un euro 6
                      laureate 1.5l, albastru marin

                      Comment


                      • Am avut pe logan 2 0.9 tce baterie de 96 Ah
                        Are loc dar se încalecă putin pe acea tavita de plastic
                        A trebuit sa o donez pentru in generator
                        Acum am pus de 56
                        sigpic

                        Comment


                        • Recent am sesizat ca relantiul (1.2 16v) la logan 1 ph2 difera fata de logan2,respectiv aprox.560 rot/min fata de 750 rot/min la logan2.Care ar fi explicatia ? Avantajul la ph2 ar fi poate ceva consum mai mic in regim urban,iar avantajul la logan2 ar fi poate plecarea de pe loc mai lina.Ce pareri aveti ?

                          Comment


                          • Gradația turometrului nu pleacă de la 0.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • nici la logan 1 nu pleaca de la 0
                              laureate 1.5l, albastru marin

                              Comment


                              • Relantiul la Logan 1 PH2 este la 750-800 rot/min.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google